Raar maar waar...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Raar maar waar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 20:09

Euh waar zal ik even beginnen...

Mijn tante heeft een vriendin, en die vrouw kan door naar foto's te kijken sommige dingen voelen wat betrekking heeft tot die gene die op de foto staat. ( zo wat een zin Haha! )

Nou ben ik zelf niet zo'n zweverig type, maar zei dat ze dan van mij wel eens naar foto's van Bas mocht koekeloeren, kijken wat ze eruit kreeg.
Ik verwachtte er verder niets van, verdiep me niet in de soort dingen en geloof er ook niet in.

Toch ben ik vanavond een beetje boel verbaasd.

Ik werd gebeld door mn tante en die zei dat haar vriendin pijn voelde bij haar linkeroor, en ze kreeg heel erg dorst.
Dat zou dus betekenen dat Bas pijn heeft in zijn linkeroor en dat hij niet genoeg drinkt.

Ik stond compleet paf, hoe kon zij dat nou weten, dat verklaart waarom Bas zo idioot doet als ik aan zijn linkeroor kom.

Toen ik hem net had mocht ik hem helemaal niet aan zijn oren komen, nu mag ik zijn rechteroor helemaal beetpakken en daar kan ik gewoon aan zitten ( via de voorkant, achterkant vind hij niet leuk )
Maar het was me al opgevallen dat hij bij zijn linkeroor veel hysterischer deed, springen,hangen, steigeren, kop hard wegtrekken.
Ik mag aan dat oortje nog steeds niet komen.
Maar ik was de enige die dat wist,heb dat verder niemand verteld en helemaal niets van te voren aan mn tante verteld.

Die vrouw kent Bas helemaal niet, dit was de eerste keer dat ze hem zag op de foto dus, ze heeft ook helemaal niets met paarden.
Ik vind het echt heel raar, is het toeval of is het meer ?

Van die dorst weet ik niet, Bas heeft een automatisch drinkbakje dus ik weet niet hoeveel hij drinkt.

Maar van dat oor sta ik echt paf, hij geeft mij dus duidelijk aan dat er iets is met zijn oor en zij zegt dat hij pijn in zijn linkeroor heeft...

Ik vind dit echt heel maf hoor, ik geloof helemaal niet in dit soort dingen maar hier kan ik niet bij


Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 20:42

Zoo dit klinkt inderdaad bijna wel onmogelijk. Maar wel heel erg geheimzinnig. Wat knap en wat een gave als je ze zulke dingen kan doen.
En dat het dan allemaal blijkt te kloppen en dat het uitkomt met wat jij allang wist. Echt verbazingwekkend!!!

» Never give up on the things that make you smile..

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 20:45

Ik geloof er eigenlijk ook helemaal niet in. Maar heb wel veel meer van dit soort 'rare' verhalen gehoort en zelf mee gemaakt. Dus voor mij is het niet iets wat helemaal word weg gewimpeld als 'raar' en zweverig.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Dubbeltje

Berichten: 82
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Siebengewald

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 20:54

Hai,

Ben eigenlijk helemaal niet zo'n zweverig type, maar ik geloof hier zeker in.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat jouw Basje nu uiteindelijk aan zijn oor heeft, heb je er al naar laten kijken??

En wat moet je nu met het weinige drinken doen. Ik bedoel, je kunt hem toch niet dwingen om meer te gaan drinken Verward

Groetjes, Anke

Toen ik hem vond was ik verloren...

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 20:54

ik heb het zelf ook meegemaakt,maar dan met mensen met foto's.
ik geloof er wil in,maar blijf het toch apart vinden.

ergens ben ik best eens benieuwd wat zo'n mensen over mickey zouden zeggen Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 20:55

trouwens over die dorst,controleer je trouwens je drinkbak welleens,omdat die eletrische is?

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 20:57

Tsja wat moet je ermee met z'n verhaal, geloven of niet.?
Zelf ben ik hier veel te nuchter voor, ik zou het eigenlijk zelf eens een keer moeten mee maken.
Ik heb ook een maf paard die met de DA en Hoefsmid bang wordt en ook ik mag niet aan zijn oren zitten ( alleen doe hij niet zo raar als die van jou )
Ik weet het niet met dit soort mensen en verhalen, daarom zeg ik: " ik zou het zelf een keer moeten mee maken denk ik"

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 20:58

In dit soort dingen geloof ik dus wel, hoe valt het anders te verklaren dat zij iets weet wat ze helemaal niet kan weten? Laat idd dat oortje eens controleren (hoewel ik niet weet wat er mis kan zijn, maar ik ben dan ook geen dierenarts) en geef hem anders eens een poosje uit emmers te drinken als je de kans krijgt, zodat je kan zien hoeveel ie drinkt.

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 21:12

Ja dat van die emmer had ik idd ook al in gedachten, dan kan ik zien hoe veel hij drinkt, hij drinkt wel uit de waterbak maar ik zie natuurlijk niet hoe veel.

Inmiddels ben ik erin bevestigd dat dit waar kan zijn.
Ik heb namelijk ook contact met iemand die aan reiki doet en ook dit soort dingen.
Zij wist ook niets van Bas af dus ik heb haar even een mailtje gestuurd met deze 2 vragen:

Voel jij iets bij Bas m.b.t zijn oren ?
Voel jij iets m.b.t zijn watervoorziening ?

Krijg ik net een mailtje terug: " Ja ik voel wat bij zijn linkeroor, volgens mij iets ontstekingsachtigs"

Huh ?! wéér dat linkeroor, terwijl ik alleen maar heb gezegd, voel je iets bij zijn oren, niet welk oor of dat hij er iets mee heeft.

Zij voelt ook nog iets bij zijn linkernier, iets met kleine niersteentjes.

De DA komt binnenkort om te enten en dan laat ik hem meteen naar het oor kijken.

Maar ik moet zeggen dat ik dit erg apart vind hoor, 2 mensen die afzonderlijk van elkaar zonder dat ze Bas kennen precies hetzelfde zeggen... Mij iets té toevallig...

Ik ben er nu anders over gaan denken

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 21:17

Hmm... met dat soort dingen krijg ik altijd zulke gemengde gevoelens...

Aan de ene kant: zoiets kàn toch gewoon niet?!
Maar aan de andere kant: tsja, blijkbaar kan het wel...

Ik hoop dat je me een beetje begrijpt

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 21:20

Ja ik begrijp je, ik heb hetzelfde als jij.
Ik ben er veel te nuchter voor en snap niet hoe zoiets kan, dat is onmogelijk dacht ik altijd.
Maar nu het bij mezelf speelt begin ik er toch in te geloven, hoe kunnen nou 2 mensen die elkaar niet kennen en mn pony niet kennen, precies hetzelfde zeggen over dat linkeroortje, waarbij mn pony idioot doet ?

Ik ben nog steeds enorm verbaasd....

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 21:22

Ik ben erg nuchter,maar heb onderhand genoeg zelf meegemaakt om te weten dat er meer is tussen hemel en aarde..
Hopelijk kan de da je nu verder helpen!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 21:24

Tja ik geloof hier ook nooit zo in. Maar goed als het zo gaat als nu bij jou en met 2 mensen die niks van elkaar af weten, laat staan van de pony, begin ik toch wel een beetje te twijvelen.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het me nu verbaasd, maar ik denk dat ik eht over 10 minuten ook wel weer vergeten ben.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 21:45

Héél merkwaardig Verward Hoe kwam ik erbij om precies nu op dat kleine woordje van je in een ander topic te reageren via pB over die oren Verward Er is meer tussen hemel aarde Knipoog

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 21:49

En meer tussen belgië en Friesland Knipoog

Ik ben er nog steeds verbaasd over, heb er eigenlijk een hekel aan , mijn nuchterheid hierin wordt nu doorbroken, weet niet eens of ik het wel zo leuk vind.
ik hou er niet van om over dit soort dingen na te denken, maar moet nu wel nu ik met mn neus op de feiten gedrukt wordt

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 21:54

Dat was af en toe toch ook op tv? die dat deed een engelse vrouw! Zat je bij haaro p de bank en dan ging zij proberne te rade over de naam en dan probeerd ze te voelen wat die genen voelt en wat die denkt!!!

Farjen

Berichten: 7926
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 22:03

Ik vind deze dingen echt interessant!
Maar ik weet niet echt wat ik moet geloven..

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 22:10

horsewisper schreef:
Dat was af en toe toch ook op tv? die dat deed een engelse vrouw! Zat je bij haaro p de bank en dan ging zij proberne te rade over de naam en dan probeerd ze te voelen wat die genen voelt en wat die denkt!!!



Dat was iets heel anders dan dit, dat was CHAR, een 'medium ' dat het hele alfabet afraffelde om achter de naam van een overledene te komen ( die ze van te voren na het betalen van grof geld al te weten was gekomen Knipoog )
Maar dat ging over overledenen, ik moet zeggen dat ik daar heel huiverig voor ben en dat niet eens wíl geloven.

Dit is iets heel anders vind ik

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 22:13

hmm ja! ik vind het wel appart!

MAar als die mensen jou ponny niet kennen, en allebei hetzelfde zeggen zonder elkaar niet te kennen! vind ik wel intressant

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 23:09

Ik heb het vaak genoeg meegemaakt om er in te geloven, al is dat pas sinds een tsja jaar zo'n beetje.

Als je goede mensen treft kan je er hele leuke dingen uit op maken, tref je de minder leuke trap je er nooit meer in Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 23:12

SANEX"]
[quote="horsewisper schreef:
Dat was af en toe toch ook op tv? die dat deed een engelse vrouw! Zat je bij haaro p de bank en dan ging zij proberne te rade over de naam en dan probeerd ze te voelen wat die genen voelt en wat die denkt!!!



Dat was iets heel anders dan dit, dat was CHAR, een 'medium ' dat het hele alfabet afraffelde om achter de naam van een overledene te komen ( die ze van te voren na het betalen van grof geld al te weten was gekomen Knipoog )
Maar dat ging over overledenen, ik moet zeggen dat ik daar heel huiverig voor ben en dat niet eens wíl geloven.

Dit is iets heel anders vind ik
[/quote]

Een kennis van me is er geweest, ook op de tv, zal niet zeggen welke het is, maar hij kwam met een heel ander verhaal aan.
Hij is er veel wijzer van geworden, ook door het gesprek achteraf en tussendoor tijdens de stukken die niet uitgezonden werden.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 23:12

Heb ik even de mazzel dat ik de goede eruit heb gehaald Knipoog
Ik weet dat er veel mensen zijn die dingen zeggen om alleen maar centen eruit te slaan, die gaan er echt heel ver in.

Maar dit waren gewoon vriedschappelijke mensen die wel even wouden kijken.Ik ga niet voor dit soort dingen betalen namelijk Knipoog

Maar die heb je er wel bij

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 23:13

SANEX schreef:
Heb ik even de mazzel dat ik de goede eruit heb gehaald Knipoog
Ik weet dat er veel mensen zijn die dingen zeggen om alleen maar centen eruit te slaan, die gaan er echt heel ver in.

Maar dit waren gewoon vriedschappelijke mensen die wel even wouden kijken.Ik ga niet voor dit soort dingen betalen namelijk Knipoog

Maar die heb je er wel bij


Daar kan je trouwens wel de goede aan herkennen, als er echt iets is vragen ze er niets voor maar zeggen het gewoon.
Ik heb alle keren dat ik iets op dit vlak heb meegmaakt ook niets betaald.
Stond toch iedere keer weer paf.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 08:48

Kan jij dan ook "voelen" Sily? Als je dat kan, kan jij voelen wat ik heb?

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 09:52

Spannend ik geloof er volgens mij wel in Verward Schijnheilig


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Laj1, Ninouschka, Noor17, pluisje88, su72, Vagabondo en 45 bezoekers