Pablo in zijn nieuwe box!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ipsilonka

Berichten: 5853
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Pablo in zijn nieuwe box!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 21:14

Het is al 2 weken terug dat hij naar deze box is gegaan, maar ja dan nog even de digi meenemen en vooral dan nog de foto's uploaden (grrrrrr ik werd gek!). Maar goed ze zijn er!

Als eerste een foto van Pablo in zijn vorige stal

Afbeelding

Deze stal is ong 2.5 bij 2.75 niet echt groot dus maar in elk geval een stuk lichter dan de stal waar hij vorig jaar in stond.

Maar goed er moest door een groepsbox wat niet werkte het een en ander verschoven worden. Door hier handig mee om te gaan staat Pablo nu in deze box d:D

Afbeelding

Dit is het uitzicht, links is een grote box waar 2 E ponies in staan (die stonden eerst in Pablo zijn box Haha! ) Daarnaast achter in de hoek is weer een grote box waar 4 jaarlingen in staan van de andere stal. Daarnaast staat een IJslandse merrie Tindra en uiteindelijk rechts staat Amarant de hengst van stal (Appaloosa).

Afbeelding

En dan nog een foto van mijn dikzak toen ik aan kwam met wortels.

Afbeelding

De box is ongeveer 4,5 bij 2,5 en jullie begrijpen ik ben er erg blij mee!! Lovers

Groetjes Roos

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!


Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 21:18

hij heeft nu echt lekker de ruimte, beter

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 21:19

ziet er goed uit.
hij zal zelf ook wel blij met zijn stalletje zijn

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 21:37

Ow wat cool!! lekekr de ruimte!! en je kan em heelmaal zien!! tof hoor!!

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 00:18

gaaf zeg zo'n grote stal alleen minder leuk als je moet uitmesten denk ik Tong uitsteken

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 07:38

Zo er is wel het eea verandert daar.. Dit is de schuur van de koeien zeker ??
Lekker ruim stalletje zo OK dan!
Vind alleen die spijlen een beetje link of valt dat mee ? Verward

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 08:20

lekker veel ruimte zeg..
*jaloers*

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 08:24

Dat ziet er idd niet verkeerd uit...

Je suis Charlie.

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 08:51

Zoo lekker al die ruimte!!

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 08:54

is eg supermooi stalletje oor!!
nu heeftie lekker alle ruimte!!
hoop alleen niet dat hij vast komt te zitten in die spijlen.. Scheve mond
groetjes Lachen

Amigo...You're Always On My Mind....

Hardcore For Life
17 - 12 - 2005 Nightmare!!

tan4gen4

Berichten: 42
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 09:02

Zo, die heeft lekekr de ruimte! De spijlen zien er idd wat eng uit... Ik had liever aan de onderkant eerst een stukje schot gezien (voor bijvroobeeld liggende paarden en benen die eronder kunnen schuiven...)

Maar onze paarden hadden ook spijlen en dat ging prima (maar wel met een kleine rand aan de onderkant)

Jippie, ik kan weer onder Tancreda4 bokken Haha!

Ipsilonka

Berichten: 5853
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 09:03

Mijn Pablo schraapt niet met zijn voorbenen, trapt niet met zijn achterbenen. Hij staat altijd rustig en ik heb nog nooit zien rollen in zijn box (wel liggen natuurlijk). Er staan al meer dan een jaar ponies in en er is nooit wat gebeurd. En als het wel veilig zou zijn voor koeien waarom niet voor Pablo (kijk als je een hittepetit heb is het wat anders).

En Miranda het is idd de oude koeienschuur!

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!


_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 09:25

Ik zou het ook wel lekker vinden zo`n ruime stal Haha! maarja idd. die spijlen vind ik wel een beetje eng.. maarja als er nog nooit wat gebeurd is ligt aand ie pony`s omdat die misschien weten wat ze doen en gewend zijn om er in te staan, maarja misschien is het wel nieuw voor de jouwe en gaat die proberen uit te breken kan best..
maarja ik vind die Stallen zelf niks want een box waar spijlen in zitten op de grond enz. houd veel minder warmte binnen dan een dichte onder box;) maarja dat is mijn mening.. Het is idd. lekker ruim..Haha!
maarja hoop dat je me mening begrijpt Schijnheilig

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 09:38

ahhh, lekker ruim zo ja, maar ik vind de stal zo open,
maar wel vet gaaf hoor!!

(ik heb nog een grotere stal, 7 bij 3.5) Schijnheilig

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Ipsilonka

Berichten: 5853
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 10:50

asjoe4ever schreef:
(ik heb nog een grotere stal, 7 bij 3.5) Schijnheilig


Ach ja je hebt altijd baas boven baas he? Tong uitsteken

En het is wel open maar hij staat droog! Voordat ik hem kocht had hij niet eens een stal (het is wel een stoere Fjord hè!) *LOL*

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 11:06

Ha wat leuk,mijn paard heeft een soortgelijke box... Ik heb aan de onderkant van de spijlen van dat groene gaas gedaan,zodat er geen hoef of iets dergelijks kan tussenkomen.

Ipsilonka

Berichten: 5853
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 12:35

Het is een pot stal nu staat hij hoog zeg maar. Als het goed is wordt hij binnenkort weer leeggehaald met de Bobcat en dan is het onderste deel ong 25 cm schot en daar dan weer 30 a 40 cm hoger zit het hek pas. En heel misschien komt er net zoiets omheen als die stal waar de twee andere ponies in staan (te zien op de derde foto).

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

zns

Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:49

Echt vet relaxt! Ik vond die andere stal er mooier uit zien maar dit is echt lekker voor hem!

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 16:22

Ipsilonka schreef:
Daarnaast staat een IJslandse merrie Tindra en uiteindelijk rechts staat Amarant de hengst van stal (Appaloosa).



Stomme vraag misschien, maar is Tindra pas bij jullie op stal? Is het wellicht de vorige IJslander van Ruth, op bokt bekend als Tindra?
Grappig, zo klein zou de wereld kunnen zijn. Wellicht allang bij Ruth bekend hoor, als het wel dé Tindra is Knipoog

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 19:54

Myke"]
[quote="Ipsilonka schreef:
Daarnaast staat een IJslandse merrie Tindra en uiteindelijk rechts staat Amarant de hengst van stal (Appaloosa).



Stomme vraag misschien, maar is Tindra pas bij jullie op stal? Is het wellicht de vorige IJslander van Ruth, op bokt bekend als Tindra?
Grappig, zo klein zou de wereld kunnen zijn. Wellicht allang bij Ruth bekend hoor, als het wel dé Tindra is Knipoog
[/quote]


JAAA dat is mijn Tindra!!

Uuhm.... ik bedoel... dat wás mijn Tindra *LOL*

Echt grappig om haar hier op bokt weer tegen te komen Lachen.

Ipsilonka

Berichten: 5853
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 20:38

Ja, dat klopt (heb even in je profiel gekeken) Tindra staat nu een paar maanden bij ons op stal en heeft het hardstikke naar haar zin! Wat leuk zeg dat je dat nu ziet!

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

snepje1

Berichten: 444
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Losser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:18

hij heeft wel lekker de ruimte zeg! Haha!
Vind de spijlen er wat griezellig uitzien. Ook als straks de stal wordt leeggehaald gaan veel pony's ( spreek uit ervaring, die van mij heeft ook een heel klein drempeltje voor zijn staldeur, hij kan alleen niet uitglijden onder de deur door) toch op het randje staan als er bijvoorbeeld wat lekkers aankomt. Als ze dan uitgelijden en weer willen opstaan zeggen die beentjes echt wel krak! Scheve mond
Maar goed je moet doen wat je zelf denkt dat het beste bij jezelf en je pony past.
Nog 1 tip, het probleem is heel makkelijk te verhelpen door er planken of iets anders voor te maken
Maar zoals ik al heb gezegd, het is jou pony en je moet vooral doen waarvan je zelf denkt dat dat het beste is. Het is niet bedoelt als kritiek maar als een handige tip. Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers