wie leest er allemaal .....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
deniesje
Berichten: 36
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: moergestel

wie leest er allemaal .....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 19:24

hallo wie leest er allemaal de penny en als je de penny leest wat vind jij daar van ik vind het super gaaf haha !! en wie leest er dan ook de penny plus en wat vind die daar van ??

afzender denise



RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 19:36

Ik vind de penny dom de plus penny wel leuke n de club penny ook!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 20:06

Ik was vroeger altijd lid van de penny. ( helemaal verslaafd )
Nu kom ik ze nog wel eens tegen als ik bij mijn ouders de kast aan het doorspitten ben , en tsja dan kan ik het niet laten om hem open te slaan en te gaan lezen.
Altijd leuk die "pennymeisjes" verhalen Haha!

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 20:29

Ik vind die pennyzooi maar dom Scheve mond Maar dat is mijn mening. Ik vind het van die rare verhalen. Altijd van die onrealistische dingen, het meisje krijgt op het eind altijd bijna een eigen paard, of ze wint de ene wedstrijd naar de ander. Verward Of op het ene plaatje is het paard bruin en op het andere plaatje is het weer een witte Verward Ik vind er persoonlijk echt niks aan Maar als jij er plezier in hebt Haha!

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 20:39

Ik heb nog hele stapels.. ben niet lid meer. Dus voor de liefhebbers??

ยป Never give up on the things that make you smile..

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 20:48

Fredt schreef:
Ik heb nog hele stapels.. ben niet lid meer. Dus voor de liefhebbers??


Heel herkenbaar...
Alleen heeft hier mn zusje de hele stapel overgenomen en in 1 ruk uitgelezen! Haha!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 21:27

ben er ooit een half jaartje lid van geweest, toen ik een jaar of 10 was, vond de verhalen toen al onrealistisch, maar wel leuk Lachen

Charaz

Berichten: 24260
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 21:36

ik las vroeger wel de penny, maar vindt mezelf er nu wel een beetje te oud voor worden. Al lees ik de penny wel als mijn zusje hem heeft.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 21:46

Ik heb hem ook altijd gelezen.. Pff.. maar goed, zat wel altijd een bon in voor de jaarbeurs, dat je zo'n geweldig tasje kreeg Cool

shemar
Berichten: 1428
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 23:29

M'n dochter leest de penny-club, en ik dus ook.

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 07:35

ik las het eerder altijd maar nu niet meer en als ik het las dan was het vornamelijk penny en club penny Haha!

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 09:50

het gaat meestal over een zielig, arm meisje waarvan de ouders of dood zijn of zij is een wees ze heeft totaal geen paardenervaring, krijgt een paard doet mee aan een wedstrijd en ze wint....ARRRG kan ik niet uitsaan die "pennymeisjes"kunnen altijd alles! Net zoals barbie, die kan ook alles!! Neej ik vind het niets...

Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 09:54

Vroeger las ik ook altijd de penny, niet de plus. Ik heb toen een verhaal gelezen dat me nog altijd bij is gebleven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 09:54

Ik vond het vroeger altijd hartstikke leuk, en had er ook stapels van. Maar de Ponyclub vond ik nog veel leuker, ik was een echte Malle-fan, kent iemand die nog? Dat malle dikke paardje en z'n baasje zonder neus, geweldig!
Al m'n Penny's en Ponyclubs heb ik een aantal jaren geleden weggegeven aan een manege, als Avondlectuur voor de ponykampers Haha! En aangezien er hier op Bokt nog aardig wat mensen van die manege zitten/zaten, denk ik dat er nog Bokkers van mijn Penny's genoten hebben. Leuk!

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 10:01

jaaa malle! malle rules!:D
Ik had toen alle ponyclubs van mijn tante gehad van toen zij jonger was.
Heb ze helemaal stuk gelezen maar wara die dingen gebleven zijn? Volgens mij zijn ze perongeluk weggegooid met het verhuizen...boehoe ik wil mijn jeugdsentiment terug! Verdrietig Haha!

Rosemarie

Berichten: 316
Geregistreerd: 08-01-04
Woonplaats: Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 10:29

Ik las toen ik 12 was wel de Penny. Vorig jaar kreeg ik er 1 als surprise voor Sinterklaas omdat mijn familie een beetje moe werd van het paardengedoe van mij. (ik ben bijna de enige in de familie die met dit virus is besmet.)

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 12:19

Jullie hebben het allemaal over de penny ja...Die is dom en heel onrealistisch (daarom vind ik die evrhaaltjes meestal leuk..lache joh!) Maar hebben jullie de CLub penny al gelezen? Dat is allemaal info waar je soms nog wat van kan leren!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 12:24

Ik lees ze nog steeds ja. Heerlijk die pennymeisjes verhalen! De penny vind ik het leukst. Eigenlijk de Ponyclub, maar die is nergens meer te verkrijgen

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:04

Vroeger toen ik 12 was las ik de penny... maar heb altijd wel gevonden dat die verhalen niet echt boeiend waren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:10

Kyno schreef:
Ik vind die pennyzooi maar dom Scheve mond Maar dat is mijn mening. Ik vind het van die rare verhalen. Altijd van die onrealistische dingen, het meisje krijgt op het eind altijd bijna een eigen paard, of ze wint de ene wedstrijd naar de ander. Verward Of op het ene plaatje is het paard bruin en op het andere plaatje is het weer een witte Verward Ik vind er persoonlijk echt niks aan Maar als jij er plezier in hebt Haha!


Ach, het is ook niet bedoelt om al het leed en pech op te sommen die je met een paard kan hebben. Het is net als sprookjes, gewoon leuk om te lezen en om over te dromen voor kleine meisjes.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:12

Ik ben nooit lid geweest van de Penny. Vroeger kocht ik wel eens een nummer maar ik ging niet elke keer naar de supermarkt.

Momenteel Bok ik liever dan dat ik de Penny lees Haha!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:53

Ik lees ook de penny en vind het best leuk om te lezen..... zelfs al ben ik over die " 30" grens heen hahahahaha

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:55

mijn zusje is der lid van maar meestal vind ik er niet echte handige tips in staan als ik er is een keer door blader..

Ringo_Star

Berichten: 557
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:31

is wel een grappig blad..
Maar niet erg leerzaam..
Wel als je nog niet zo veel van paarden weet of nog wat jonger bent.
Nee geef mij maar zoiets als het blad, Bit of Hoefslag.
Interessant en leerzaam..

Hieke: Geen Haflinger maar een Maflinger!

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:32

ik vind die strips wel lollig om af en toe te lezen.

[o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnetteFlame, Celebi, dierenfan, gillian, Maanon_, Mark0919, pillow en 42 bezoekers