Bart/Heike? Ideetje

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 08:53

Kan ik niet op de een of andere manier een Bokt-knop op mijn browser zetten? Wij hebben bijv een Realplayerknop, een Copernicknop, Ik heb bokt natuurlijk in mn favorieten staan maar das niet leuk.. zou dat moglijk zijn, een Bokt-Knop?? Cool


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 08:59

Jaaaah! Met 1 druk op de Bokt, pardon knop, naar Bokt! Lachen Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 09:17

zo'n knop kan je gewoon zelf maken. Gewoon een snelkoppeling naar bokt maken en die op je desktop zetten (vraag me verder niet hoe, daar heb ik een man voor die zulke dingen doet)


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 09:22

yeah das een idee.
ik dacht probeer t uit. dus ik druk op mn rechtermuisknop als ik op t beginscherm sta. en toen stond er create shortcut. dus ik druk der op en hij staat op mn buroblad (of hou dat dan ook heet)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 09:48

Jep, dat soort dingen zitten ook nog in de planning. Ook sitebars voor Mozilla/Netscape6, update trackers voor in je startbalk en meer van dat soort meuk. Maar staat niet echt hoog op de prioriteiten lijst.. 't is ook mogelijk Bokt aan die *(#@)&@() links balk van IE en Netscape toe te voegen..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 09:55

Citaat:
't is ook mogelijk Bokt aan die *(#@)&@() links balk van IE en Netscape toe te voegen..


Goh Bart, je vindt het maar niks hè... Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 15:02

Nee.. Achtelijke Misselijk balken overal. Pff, zie regelmatig mensen die met Word (:r) aan het werken zijn en dan iets van 15 van die domme toolbars open hebben staan en dan ook nog zo'n Frusty office assistent.. Die mensen hebben dus iets van 5 regels van het hele scherm over voor hun raport of wat ze ook aan het maken zijn en de rest zijn allemaal van die 'handige' balkjes. Brrrr.. Zelfde met crap als IE, ook standaard iets van 4 balken die het halve scherm innemen als je een kleine monitor hebt. En hoe vaak gebruik je ze? Juist, bijna nooit.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Queijo en 13 bezoekers