belachelijk voor heel de school!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

belachelijk voor heel de school!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 18:29

heeft nu niet echt met paarden te maken maar het wou tog ff vertellen,

we hebben dus een grote blauwe poort, die staat meestal als de school uit is open, maar als deze dicht is zoals VANDAAG stata alleen het deurtje open die in de poort verwerkt zit, met vanonder een bar van ongeveer 15 cm hoog. Al heel gevaarlijk om over te struikelen ik ben du sniet te voet maar met de brommer! en het gaat zo wat bergaf naar die poort toe, had al zo iets van oliebol nu moet ik daardoor. ik kan hem niet openzetten wanneer daar een hele nest leerlingen door gaan.

dus ik op hoop van zegen daar netjes dor te geraken,...NOT!
ik ging er naar toe *kleng**beng*kleng** ik zat met me brommer vast aan me achterwiel. hoe belachelijk! en Natasja (meisje die altijd iedereen uitlacht, en iedereen belachelijk moet maken) begint luid te lachen en wijst naar me toe! wat krijg je dan alle hoofden van de leerlingen van de school naar je toe geworpen!! noemt ze ook nog is me naam!
Stoom uit je oren
owh ja wat een FUN dat ze hadden!!
mijn brommer had zo wel totaal kapot kunne zijn he (de uitlaat van me vriendin is er al door gescheurd geweest)

en niemand die is zou helpen!! neej laat ze maar sukkelen

dus ik met een rode kop naar huis Rolleyes

vind dit van de directie onverantwoord dat diepoort niet open staat, we hebben al klacht ingediend ivm de poort die niet openstaat!!


zal later wel mee kunnen lachen, ben echt een clown Clown Clown
nog meer mensen di ezich belachelijk hebben gemaakt Tong uitsteken

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 19:30

Op zich ook gevaarlijk als de poort niet openstaat. Stel er gebeurt wat op school en iedereen moet zo vlug mogenlijk weg. Daar krijg je geheid allende van.

Wel balen dat je uitgelachen werd. Maar waarschijnlijk deed je gewoon mee als het iemand anders was. Of ging jij wel als enige die andere persoon helpen?

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 20:19

Haha, ik had ook altijd van die domme acties op het schoolplein.
Hoe vaak ik wel niet languit heb gelegen op het schoolplein kan ik al niet meer op 2 handen tellen Haha!
Gelukkig ben je niet gevallen en heb je je niet bezeerd Lachen

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 20:23

Heike schreef:
Op zich ook gevaarlijk als de poort niet openstaat. Stel er gebeurt wat op school en iedereen moet zo vlug mogenlijk weg. Daar krijg je geheid allende van.

Wel balen dat je uitgelachen werd. Maar waarschijnlijk deed je gewoon mee als het iemand anders was. Of ging jij wel als enige die andere persoon helpen?



ik zou neit lachen , daar kan ik niet tegen. wel vroeger genoeg uitgelachen weet hoe he tis. behalve als het iemand is die het verdiend.
ik zou helpen je zeker als iker dicht bij stond een duwtje geven aan de brommer