*zucht*

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-01 21:22

Ik ben echt zo onwijs moe!
Bleeeeh als ik 's morgens tegen 8.00 begin op stal met uitmesten etc heb ik daarna pas tegen 14.00 tijd om Lot te rijden meestal ben ik dan al te bekaf en hij komt dus een boel aandacht te kort wat goed te merken is.
Hij is gewoon echt pissig.
De rest van de paarden gaan me veel liever vinden hinneken als ze me horen of zien en komen zowaar naar het hek gedraaft of gegalopeerd.
De hengst hoort al aan m'n voetstappen dat ik het ben Lodewijk echter kruipt achter in z'n stal met z'n kont na me toe.
Hij kijkt gewoon onwijs boos naar me en als ik 'm naar binnen wil doen laat ie zich niet pakken voor de rest op stal is.
Ik snap wel dat hij baalt dus vanmorgen nog vroeger naar stal zodat ik meer tijd voor 'm had op zich wel lekker gereden maar ik moet echt zeggen tegen mezelf niet na 20 min te stoppen omdat ik bekaf ben....Tja ik ben natuurlijk niet de enige die aan het eind van z'n latijn is.Het Kuilvoer is op en er mag geen nieuw gebracht worden dus gaan we over naar kuilgras maar daar zit meer in terwijl ze al aardig vet zijn vanwege de weinige beweging.
1 shet ontsnapte steeds en ging het jonge gras in. dus die is nu licht bevangen.
Een pensionpaard is kreupel en ik ben door het stro heen!
geloof dat er nog iets van 5/6 balen zijn dus zijn we druk aan het strooien met Hooi bij de paarden die niet hun stal leegvreten.
eerst slecht hooi maar das nu op dus staan ze gewoon op goed hooi nu!Tja verder is er nogsteeds zoveel onzeker he .
bleeeh ben het nou wel een beetje zat! Zou eigenlijk wel ff een lange buitenrit kunnen gebruiken maarja verder dan wat heen en weer over het erf kom ik ook niet!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 21:28

jeetje das wel balen. En erg hard werken. Maar praat je maar goede moed in. het wordt weer beter weer en de MKZ crisis moet een keer overgaan.

Ik kan verder nergens mee helpen anders zou ik dat zeker doen. Maar als je het echt weer een keertje beu bent en je bent vrij dan kom je maar weer gewoon naar mij toe en maken we er een leuke dag van.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-01 21:42

doe ik was inderdaad een erg leuk uitje ene als het echt over is kom je ook een keertje op Lottie rijden he?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 22:01

sterkte hoor meid!ik ben wel trots op je dat je toch elke dag weer voor ze allemaal klaar staat,en als ik zou kunnen dan zou ik je komen helpen hoor,maar ik mag bij jullie het erf niet op Frusty maar kop op hoor er komt wel weer een eind aan en dan heb je lekker veel tijd voor lot en is ie ook niet meer boos op je!kus en sterkte!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 06:42

Lieve Kim, ik vind dat je het fantastisch volhoudt ondanks alles en Lot kan het allemaal niet goed begrijpen natuurlijk dus die baalt als een stekker. Maar ik hoop voor je dat in ieder geval binnenkort de situatie verbetert, bijv. dat er weer stro en hooi geleverd mag worden. Ik zal echt nooit meer klagen over die twee natte stallen van Pie en Isa (het regent ietsje in en de bodem is verzadigd Frusty ). In gedachten ben ik bij je. En ik weet niet of het helpt maar: als de mkz voorbij is koop ik gebak voor je Vingers aflikken Vingers aflikken , en dan vieren we bij jou alsnog mijn verjaardag, en dan mag je lieve veulens showen Lovers !!
Kim bij deze alvast heel erg bedankt voor je harde werk daar namens de paarden, en hou vol! Knuffels van ons, Pie en Dorine.

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 09:15

Ik wou dat ik kon helpen...is er nog steeds niks zeker?? Knap van je dat je dit allemaal zo vol kan houden!!

Als de crisis over is kom ik wel een keer kijken, ben wel benieuwd naar die mooie boerderij. Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 09:18

Hou vol Kim
Ik denk dat er heel veel mensen zijn die je werk heel erg waarderen (vooral de eigenaren).

Ik verheug me op de Bokteling om je te ontmoeten en je bent er dan ook even lekker uit.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 09:33

Hee Kim, kan me voorstellen dat je het zwaar hebt. Heb je vakantie, moet je nog keihard werken... Boos! Ik hoop echt voor je dat dat stomme MKZ-gedoe snel voorbij is. Ik denk aan je en ik wens je veel sterkte! En natuurlijk kijk ik er naar uit om je op 5 mei weer eens in het echie te zien! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 09:34

heej kim zal ik per luchtpost een aantal balen laten droppen boeven jullie weiland??? dan hoeft er niet gezeurt te worden dat de vliegtuigbanden eerst ontsmet dienen te worden. [lol] nee hoor meid ik weet hoe moeilijk het is in de tijd van de mkz. ik wens je veel sterkte en als ik wat zou kunnen doen... xxx lonneke

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 09:51

En als je nou stro haalt van een plek waar geen evenhoevigen staan. Ik weet wel dat het niet mag, maar achter in de kofferbak van de auto moet een pakje toch kunnen? Of een zak zaagsel ofzo... Schijnheilig
Tja, je moet toch wat...?
Gewoon elke dag een zak zaagsel meenemen naar de stal. Ik weet dat het niet genoeg is voor alle paarden, maar het is tenminste wat.

Sterkte verder

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 09:59

neeh mag niets hier ben bijwijze van al strafbaar als ik een wortel voor Lottie mee wil nemen.....
ik heb nog 1 pak zaagsel maar das voor die van Anouk dus daar ga ik maar niet van pakken. tja jammer van het hooi maar dat moet dan maar voorlopig.
de veulenstallen gaat al een baal per dag in dus ik heb geen idee hoeveel zaagsel ik dan nodig zou moeten hebben

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 10:12

Wat een gedoe joh! Het is niet te hopen dat dit nog veel langer duurt, je zult toch een keer stro moeten kunnen laten komen. Verward

Nou, Kim hou vol en geef Lot, Oscar Lovers en de rest een knuffel van me!

groetjes Mieke

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 10:22

Sterkte, wat een gedoe allemaal zeg!! Waarom moet die mkz nou alles verpesten!!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 11:03

Heej Nim, het houdt ook niet op lijkt het wel.
Mag de winkel ook geen mot of stro voor het hek leggen misschien??
het duurt nu al best lang en ik vind dat je het super doet. Hou vol want zij en wij hebben jou nodig.
Lot draait wel weer bij hoor, je bent er tenminste elke dag. Neem anders straks of morgen even 5minuten kroelpauze met hem dat zal hij vast wel waarderen.
Als je wilt winkelen (ofzo) in amsterdam dan hoor ik het wel, ik kom je persoonlijk van de trein halen.
Liefs

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 11:10

He gatsie, da's vervelend. Veel sterkte verder

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 12:06

Tsja, ik kan geen ideen bedenken voor je. En als ik zou kunnen zou ik je helpen. Maar omdat dat ook niet kan, wens ik je heel veel sterkte toe en dat het snel beter gaat met die MKZ.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, BimAsSpi, BlueStocking, josien_m_, LisaVH96, mooney, onpaard, XladyX, xVerax en 42 bezoekers