zomerinstructieweek allround paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

zomerinstructieweek allround paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 15:42

hoi,
Ik ga in 21 tot en met 25 juni naar ermelo voor de all round paarden instructieweek. Zijn er nog meer bokkers die er heen gaan? Ik ga samen met een stalgenootje.
Ik heb de verslagen van vorig jaar al gelezen. Maar heb toch nog wat vraagjes: ik rijd met een pony, is dat verevelend voor de springlessen, wat doe je tijdens sgw-les (mijn pony en ik zijn niet zo dapper) en de buitenrit? (mijn pony gaat flippen in grote groepen). Ik heb er echt onwijs veel zin in, maar ben benieuwd naar het reilen en zeilen op zo'n dag. Wat doe je bijvoorbeeld als je geen les hebt?
Ben benieuwd.


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 15:50

bij Boktmeetings is hier ook al een topic over! Knipoog

Live,LOve,'ndLaugh

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 15:58

ik had via de zoekmachine gezocht, alleen topics van vorig jaar Verward , maar heb het uiteindelijk bij de boktmeetings gevonden. Interessant om te lezen!!

Marije_jiplover

Berichten: 25296
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:42

Bij ons waren er vorig jaar ook enkele pony's (oa een fjord die M2dressuur liep). Je hoeft je geen zorgen te maken dat het springen dan te hoog wordt hoor, want ze kijken echt naar de combinatie. Je hoeft geen dingen te doen die je echt niet durft of aan kunt. Geen zorgen dus, ook met een pony moet dat prima lukken hoor!
Laatst bijgewerkt door Marije_jiplover op 02-02-04 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Namaika

Berichten: 36
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:49

Scylla gaat, mijn zussie dus

We imitate our masters only because we are not yet masters ourselves, and only because in doing so we learn the truth about what cannot be imitated--K. Beittel


JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 17:53

mijn paard flipt ook met zo'n grote groep in het bos, daarom heb ik vorig jaar de buitenrit overgeslagen

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 13:06

Pfff, over dat springen maakte ik me niet zo zorgen, dat gaat nog wel aardig. Maar ben blij dat je de buitenrit over kan slaan, dat zou nl niet een ontspannen ritje worden. Wel jammer; rijden in een andere omgeving is ook wel weer eens leuk!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 130 bezoekers