Dikke kaak

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-01 10:46

Sorry hoor, maar ik moet gewoon even klagen.
Een aantal weken (maanden?) geleden is mijn verstandskies verwijderd. Ik heb een paar dagen (weken?) met een dikke kaak rondgelopen, maar op een gegeven moment na veel slapeloze nachten ging het weer wat beter.
Mijn kaak was weer helemaal goed... tot enkele dagen geleden.
Sinds afgelopen weekend loop ik weer met een dikke kaak rond. Hij is nu weer bijna net zo dik als vlak na de operatie. En vanmiddag moet ik ook nog op sollicitatiegesprek. Lekker is dat.
Ik durf eigenlijk niet naar de kaakchirurg te bellen omdat ik bang ben dat hij er weer in wil gaan snijden en dat ik dan weer een heleboel slapeloze nachten heb van de pijn.

Ik baal ervan... Lips are sealed

_________________
<font color="#3E73CA" size=1 face="tahoma"><b>De beste hulpteugel is en blijft een correcte en goed drijvende zit in verbinding met een gevoelvolle hand</b>
<font size=-1><i>Waldermar Seuning</i></font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kitty op 2001-11-20 10:47 ]</font>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 11:34

Dat is stinkmodder ja. Ik zou toch niet te lang wachten met de kaakchirurg bellen hoor. Als het gaat ontsteken ben je veel verder van huis.
Heel veel succes met je sollicitatiegesprek en veel sterkte met je kaak!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 12:43

Kit....... jij zei toch dat het allemaal wel mee zal vallen? Nou heb jij weer vet last van je kaak, en ik zit hier een beetje te verhongeren, omdat ik niks kan eten en ik heb een wang, die zo dik is, dat mijn buurvrouw hier naast me er last van heeft.

ik hoop dat het snel weer beter wordt, enne, gewoon naar die kaakchirug toegaan hoor!

(bedankt voor je smsje nog, lief dat je aan me gedacht had Lovers )


Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-01 12:50

Hmmm... tja, nou ja... mijn rechterkies viel op zich nog wel mee. Die werd wel dik en deed wel pijn, maar verder was het toch wel binnen een dikke week over.
Deze linkerkant valt me heel erg tegen. Gisteren was hij ook al dik, maar ik wilde je niet bang maken.

Ik durf nog minder goed naar de kaakchirurg als de vorige keer. En ontstoken is hij volgens mij al...

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 13:54

Citaat:
Op 2001-11-20 12:50, schreef Kitty:
Gisteren was hij ook al dik, maar ik wilde je niet bang maken.


Naja, bang was ik al! Maar kop op joh, gewoon heen gaan!

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 14:04

ik heb al tandartsangst wel scary hoor maar ik word gelukkig geholpen he Lachen
suc6 met je solicitatiegesprek!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 14:35

tja, ben ook bang dat hij al ontstoken is, anders doet hert nooit zo vet pijn!
Ik zit in hetzelfde schuitje: 2 weken geleden laatste behandeling voor m'n officiele sanering. Helemaal happy! ware het niet dat de pijn van het boren een beetje door bleef zeuren. Ach gaat wel over! niet dus, werd steeds erger. Na een week weer gebeld, heengeweest: tja een oude vullig was waarschijnlijk wat gaan schuiven door het geboor en er zat zo te zien ook een gaatje onder, dus boren boren boren boren, en ja hoor, weer als nieuw! dat was vorige week!
Nu langzaamaan wordt de pijn ietsje minder, maar ik slik nog steeds elke 3 uur een ibuprofen 400mg en 's nachts er 2 tot 3 keer uit om die reden....

sterkte Kits! beter maar wel even bellen!
en succes vanmiddag!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, bebble, Corelli, Drico, eestheer, Esther, Frummel01, Malissaa1, MeesMo, Momo94, RoronaZorro, sandra1312 en 63 bezoekers