Les

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-01 08:54

Gister voor het laatst les gehad voor de slectie..
ik ben 1 bonk zenuwen kinderachtig he?
Mijn les ging erg goed dus ik heb niets te klagen denk ik.
We zijn proefgericht bezig geweest het achterwaarts was kaartsrecht naar achter elke keer het halthouden was gewoon mooi en als maar 4-kant.
wijken rechterbeen is gewoon mijn mindere kant wijken linkerbeen is 8-en waard en die heb ik gelukkig ook wel es gehad.
De middendraf was gister chips dat doet ie in een proef altijd wel want hij showt graag maar op les meestal vlieg ie dan in volle galop ervandoor zo van joepie of hij gaat heel hard met mini pasjes.
(soms doet ie het ook thuis wel goed hoor)
Nou gister heb ik 'm 2 keer bijgetikt waarvan de laatste een flinke was (kreeg meteen een prachtige rotbok als antwoord) toen was meneer pissig en hij strekte zo groot uit dat ik amper kon ligt rijden.. mijn instructeur weer fijn das een 7 in de Z2 maar dat zou ik niet doen in de L krijg je een 4 en als commentaar middendraf geen uitgetrekte..
tja dat heb ik al ooit eens gehaddus we houden ons maar een beetje in *grijnz*
Ik heb er dus onwijs veel zin in de selectie van zondag en ach al wordt ik laatste ik heb toch al een superpaard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 10:07

Yep, that's the spirit! Geniet lekker van je paardje, en als het lukt, is dat gewoon super-leuk! Ik duim voor je hoor! Groetjes, Sonja.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 11:12

Heel veel succes en als Lot gewoon zijn showkwaliteiten laat zien, dan ga jij gewoon heel hoog eindigen.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 12:14

He!! Zoals ik het hoor dan gaat het hardstikke goed!! Ik hoop dat je hardstikke gaat winnen!
Maarreh, wanneer is die selectie? Toch wel voor Ameland hoop ik? Anders denkt Lodewijk alleen nog maar aan het strand en zijn vriendinnetje Berber.... Kan ie zich niet meer concentreren!! Lovers

*LOL* Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 12:55

jaa veel succes hoor. En niet te zenuwachtig zijn. je kunt het dus je laat gewoon eff zien wat je waard bent.

Doe maar net alsof het een gewone wedstrijd is. Niets speciaals. Die avond moet je ook gewoon weer naar bed. hihi mischien helpt het vor de zenuwen.

Groetjes en ik duim voor je. (hoe laat moet je?)

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 13:17

he kim.
heelheelheeeeelveel succes toegewenst.
als je zegt hoelaat je moet al ik voor je duimen. en allemaal positieve energie naar jullie tweetjes toesturen.
en niet zenuwachtig worden hoor want als t fout gaat, gaat t de volgende keer vast beter. maar dan kan je wel lekker zeggen dat je selectie hebt gereden en dat mogen alleen mensen die er goed genoeg voor zijn.