5 reeen in dag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

5 reeen in dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 23:28

Ik heb nu al een jaar mijn verzorgpaadjes en buiten 1 keer in het bos was ik nog nooit reeen tegen gekomen.
Dus toen ik vanmorgen de paarden ging voeren stak er een beetje verder dan ons een ree de weg over we kwam al wat korter en nog 2 reeen die volgen, mijn ma vertraagt effe met de auto om tekijke of er nog iets volicht en gelukkig want er kwam nog eentje (het mannetje Knipoog )
was echt gaaf om te zien OK dan!
en de straks toen ik de paarden weer gng voeren en we kwamen terug (langs een andere donkere weg) stak er ineens weer een ree de weg over recht voor onze auto (dit keer met mijn pa) we verschrokken ons allebij rot!!! (en ik denk dat ree ook) Had niet veel gescheelt of we hadden hem geraakt op een paar meterkes na...
Hopelijk komen verlopig geen reeen meer tegen wat zou er echt geen onder de auto willen hebben...
Ach gut

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:56

Wel leuk om te zien maar zou idd geen een naast me in de auto willen hebben hahaha Haha!

Sannieke

Berichten: 40
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: Dilsen-Stokkem (Limburg, Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 00:21

amaai, da zal wel grappig zijn geweest als ge die daar allemaal ziet overlopen, nog maar goed da ge het had gezien want dat zou erg zijn geweest moest ge ze geraakt hebben. Dus nu maar altijd goed uitkijken Haha! xxx Sanne

Foto's van mijn paardjes: Joyco en Pablo

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:27

Het is bij ons in de Waterleidingduinen net Discovery-channel Live, je komt op een gemiddelde rit minstens 10 herten of reeen tegen. Daarnaast heb ik al regelmatig oog in oog gestaan met vossen en roofvogels. een keer daarvan met zo'n enorme uil, dat ik maar hard ben doorgereden.
Het is bij ons dus geen uitzondering dat je wild tegenkomt, maar het is iedere keer weer prachtig.

...


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 17:12

het was zeker prachting maar heb gewoon schrik dat er eens eentje on de auto terecht komt en dat wil ik helemaal niet!!! Wat toen we de laaste waren tegen gekomen was ze er bijna geweest Scheve mond En dat zou ik super erg hebben gevonden!!!

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _joy_c_, CairnTerrier, Dancer, FenrisLoki, Hanjan, Happy16, idylle, KaasSouffle_, laura22, Lisewiesje, Miran, Mo_Noah, Swift, Syb_sem, Vagabondo en 161 bezoekers