Hebben jullie nog tips voor valentijn??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Hebben jullie nog tips voor valentijn??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 13:24

Ik wil graag met valentijn echt iets liefs doen, mijn vriend heeft het namelijk niet echt gemakkelijk gehad de afgelopen half jaar en ik wil hem dus echt even verrassen.
Nou heb ik al wel een beetje op internet rondgekeken, maar kan niet echt iets vinden.
Wat hebben jullie al eens gedaan met Valentijn, of weten jullie nog iets leuks wat je zelf een keer overkomen is. Ik weet dat het nog bijna 2 weken duurt, maar ik hoop natuurlijk dat jullie met zo veel tips komen, dat ik niet meer kan kiezen. Haha!

Dus help me....... Ach gut

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:38

misschien een weekendje weg met jullie tweeen?

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:46

volgens je profiel ben je 21, dus een 18+ selectie in de categorie dure lingerie, champagne, mooie muziek, alle (mobiele) telefoons uit en de hele avond lux voor jullie zelf?

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:56

Wij gaan de 20e (ja, ik weet het, geen Valentijn meer) zo goed als zeker een lekker luxe weekend Luxemburg houden. ANWB en Weekendjeweg.nl hebben wat Valentijnsarrangementen, is misschien een idee.

Als we niet weggegaan waren had ik mijn vriend een uur slipcursus & offroad rijden, of een half uur in een Ferrari oid kado gedaan: http://www.trafficcontrol.nl/index2.php

Op http://valentijnsdag.pagina.nl/ staan ook een hoop suggesties!

Succes.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 13:59

Oh ja en hij is 26, nou het gaat niet eens zo om een cadeau ofzo, maar gewoon een lieve actie. Ja natuurlijk ook wel een cadeau, maar daar weet ik denk ik wel wat voor.
Maar ik vond zelf het eten en de bios zo saai, dus was op zoek naar iets anders romantisch ofzo.
Maar ja ik moet wel snel iets doen anders verzint hij natuurlijk wat en dat moet niet.
Een weekendje weg is geen optie omdat we in het weekend altijd belangrijke verplichtingen hebben. En hij de komende 30 weken zeker.
En hte geld maakt het ook wel een beetje moeilijk, omdat ik al druk aan eht sparen ben voor de zomer vakantie.

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:00

maak er gewoon een heerlijke romantische dag van Knipoog

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 15:55

Doe gewoon lekker romantisch: zorg dat er een heerlijk (romantisch) maaltje op tafel staat als hij thuiskomt, verwen hem met een wijntje inschenken, zijn pantoffels halen, huur een romantische film, smeer z'n toastje, kleed jezelf mooi aan (of juist niet Knipoog ). Hoeft allemaal niet duur te zijn, maar de boodschap kan haast niet duidelijker overkomen!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 15:57

juist wel leuk aankleden, laat nog maar wat te raden voor hem over. En daarbij, een beetje opnaaien kan nooit kwaad Knipoog Je kunt ook hele leuke dingen doen als je met z'n 2-tjes knus op de bank zit of zo. Bijv. met dropjes en zo Schijnheilig

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:01

Met dropjes?!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:02

ja, ik zal je de details besparen Haha!

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:03

neenee... Wie A zegt moet ook B zeggen!! kan altijd nog wel wat tips gebruiken én ben gek op dropjes! Knipoog

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 16:28

Nou ja kijk het is op zaterdag en op zaterdag moet ik ook altijd werken en hij is de hele dag vrij, dus koken zal niet gaan lukken en we wonen ook niet samen ofzo.
En ik ben toch ook wel benieuwd naar die dropjes dus kom maar op zou ik zeggen.
Had je er maar niet over moeten beginnen.

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:34

Beetje afhankelijk van het weer: een strandwandeling/ picknick by night?

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 16:42

strand wandeling in een omgeving waar je geen strand hebt!! Nee het wordt allemaal niks zo. Ik zag wel net iets leuks over gelukskoekjes waar je zelf de tekst bij kon verzinnen. Misschien wordt dat een leuk cadeautje, maar de rest. Misschien moet ik het dan toch maar aan hem overlaten. Maar dat vind ik zo onorigineel. Toch nog maar even doordenken denk ik.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 22:51

Als het op 14 februari niet lukt, geef hem dan een hele dikke envelop met allemaal kleine briefjes met tijden erop waarop ie ze mag open maken, met lieve dingen erop, misschien opdrachtjes ofzo? of hints? en dan wachten tot de dag dat jij wel tijd heb Knipoog

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 00:33

We waren van de week bij v/d Valk in Breukelen en zagen daar dat ze een valentijn aanbieding hadden.
Ze hebben 14, 15&16 Feb een valentijn arrangement bestaande uit : een driegangen diner, een overnachting in een luxe kamer met bad & je krijgt er eenhalve fles champagne bij, de volgende ochtend een ontbijt buffet. Dit alles voor €49,50 PP.
Leuk en betaalbaar ind ik.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 12:22

Oh ja dat is idd wel leuk!! Maar ja zoals ik al zei moet mijn vriend op zaterdag altijd naar iets toe wat hij gewoon nu even niet af kan zeggen.
En op maandag moet hij gewoon weer aanhet werk en laat dat de eerste dag zijn dat op zijn werk het seizoen weer begint.
Het is allemaal erg moeilijk vind ik. Maar ik zoek rustig verder en ik zal vanavond wel een rustig informeren of hij al plannen heeft. Anders denk ik dat ik hem gewoon een slipcursus geeft, dat vind hij toch wel heeel erg leuk.

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 12:25

ik ben met valetijn zelf niet...familie weekend Boos! Boos! ...maar ik heb voor de week daarop voor mn schatje en mij , op vrijdag een dinner cruise geregeld door amsterdamse grachten "candle light dinner"
very romantic!! Lovers

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 12:30

Oh dat is ook tof alleen wel weer jammer dat wij in groningen wonen. Oh jemig ik begin steed smeer te denken dat ik hier in een achtergesteld gebied woon.