1e geworden!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-01 09:47

Ik had afgelopen zondag een onderlinge wedstrijd met Barbje. Bij het inrijden was hij nogal aan het klieren elke keer onder me vandaan lopen schrikken bij de deur bij de grote bak. Errug ondeugend dus. Op een gegeven moment liep hij lekker. Toen ik eindelijk de ring in mocht was er een jurywisseling dus nog een paar minuten wachten. Rechtop zitten en schijt aan alles, ik was wel een beetje zenuwachtig. Eenmaal in de ring zei Annie dat ik kon beginnen schrok Barpje van haar stem Haha! apekop dus even snel een volte gedraaid en beginnen maar. Hij liep hardstikke lekker en ging helaas met middendraf in galop. Ik was heel tevreden hij kwam goed terug op mijn zit etc. Maar ja ik tevreden betekent niet automatisch een tevreden jury. Het bleek dat mijn jury ontzettend streng is. Vind ik niet zo'n probleem want degene die hiervoor jureerde gaf ook 8ten omdat hij het een mooie combinatie vond mmmmmmm dan maar streng. 2 Uur moeten wachten voor de prijsuitreiking en ik was 1e met 156 punten. Ik had dus een dikke 3 voor mijn middendraf maar het mooiste vond ik dat ik voor mijn hulpen een 5 kreeg het leek me dat als je gemiddeld een 6 rijdt je voor de hulpen ook wel een 6 kan krijgen. I know jurysport maar ik was errug tevreden en supertrots op mijn Andalusier!!!!!!!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 10:50

Gefeliciteerd Lisette!

En ach, als jezelf maar tevreden bent! Het is en blijft een jurysport...

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 09:53

Proficiat, kei goed!

Het is per jury verschillend wat ze van rijstijl vinden. Ik had op de kringfinale ook een x 2 jury's tegelijk, van 1 jury had ik 153 pt en van de andere 160, dusseh je weet het nooit. Lachen Maar kei goed joh dat je 1e was!!!