Mijn lieveling pony is verkocht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

*marriette
Berichten: 2
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-01 00:11

toen k laatst op de manege was kreeg ik echt stinkmodder nieuws t ehoren:ze gingen sistersam verkopen!
toen ik het hoorde moest ik geljk huilen en ben met haar gaan stappen .toen moest ik haar sammen met een ander meisje naar de trailer brengen.ik kreeg reacties zoals": hiul je nou om die stinkmodder pony?
dat maakte het allen maar erger. toen ze in de trailer stond keek ik in haar leive ogen en begon weer keihard te huilen ik wil dit nog ff kwijt : SISTERSAM WEREVER YOU ARE I WILE NEVER EVER FORGET YOU AND I WONT TSOP LOVING YOU Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig ps ki weet echt niet meer wat ik nu moet doen Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward


Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 10:39

Ach Mariette toch...klote voor je hoor, Sistersam reed lekker, alleen het was een kleine pony en voor de kleintjes waar ze voor was, was ze veel te moeilijk. Dan moeten pony's weg, want ze verdienen er niet veel mee als er niet veel mensen op willen.

Sterkte hoor, gelukkig kunnen Golden Jane en Bassie je een beetje troosten Verdrietig

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 20:39

Ik weet hoe je je voelt... Verdrietig Ik was altijd veel op de manege te vinden waar ik reed en alle pony's kende me daardoor ook goed, met elke pony had ik wel een goede band. Maar toen stopte de manegelessen...en iedereen werd verkocht... Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Ik heb elke pony weg zien gaan...echt heel erg!!!! Huilen Huilen Huilen Huilen Ik leef erg met je mee!!! Sterkte!
xxxSanne

laundry

Berichten: 45
Geregistreerd: 18-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 14:34

Jezus en je hoorde het niet van te voren!!!!!!!!!
Wat erg!!!!
Nou als er een pony die ik hate weg gaat moet ik al huilen!!!
Moet je na gaan als mijn lievelings paard/pony weggaat!!!!!!
Ik heb erg medelijkden met je!!!!!!!!! Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Verdrietig Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, BlauweSteen, DemiSisa, Kasmir, MaanNaam, MirjamRobin, oblix, Rosanna1990, sdacostab, tienus63 en 85 bezoekers