Pas de deux Coby en Marlies

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Pas de deux Coby en Marlies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 00:36

Heb vandaag veel mooie (en helaas ook een aantal minder mooie) dingen gezien. Ook van de pas de deux proeven heb ik genoten, maar wat vond ik de proef van Coby en Marlies een aanfluiting! Die dronken (hoop in iedergeval dat hij zich in een nuchtere bui anders gedraagt) zanger, en in de proef zaten een hoop fouten, en toch nog zo´n hoog percentage van de jury...

(ben ik de enige die zich zo heeft geergerd hieraan?)


Osita

Berichten: 154
Geregistreerd: 12-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 00:51

Ja, wat een aanfluiting. Dit heeft ze denk ik een plaatsje gekost. Iedereen was zo geschrokken van die herrie dat men afgeleidt was en niet meer op de kuur lette. Volgens mij was het een goede kuur, maar inderdaad een storende factor! Haha! (lalala)
Terecht dat v. Lieren gewonnen heeft. De kuur was technisch zwaar en nagenoeg foutloos gereden toppertje!

Dressuurstal J. Szozda - Dissen am T/W Duitsland

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 00:58

Vond ze idd terechte winnaars! Was alleen jammer dat de paarden wel erg veel van elkaar verschilden kwa bewegingen, waardoor Laurens veel moest inhouden. Op dat punt vond ik Imke en Tineke weer beter, maar die hadden toch wel redelijk wat foutjes in de kur zitten.

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 01:49

Dat "gezang" erbij was idd een grof schandaal, kan me niet voorstellen dat Coby en Marlies zich niet voor het tafereel geneerden. Twee zulke amazones die een pas-de-deux rijden en dan zo'n dronken lapzwans erbij die loopt te gillen (kende ook tekst niet echt volgens mij), ongehoord eigenlijk en ik denk niet dat het herhaald zal worden in de toekomst (niet als JA door wil iig).

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 02:17

Heel gaaf dat de van Lierens gewonnen hebben(ik ben natuurlijk een beetje bevooroordeeld met 2 Rubikinderen,maar ik vind dat ze het zeker verdienden).En inderdaad wat was dat een vertoning met die,,zanger,, Verward Niemand lette meer op de kur

DDupont

Berichten: 73
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 02:55

Helemaal eens, maar Coby en Marlies hadden deze kur al een paar keer gereden in Amsterdam, en toen was het allemaal perfect. De zanger is hen door één van hun sponsors opgedrongen denk ik.

Diederik


MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 08:59

Die zanger was drama..
De kuur was ook niet echt super en dan zulke punten van de jury .. heel bar.
Wij hebben dan ook gestemd voor het team van Lieren !

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 09:03

Wie was die zanger dan? Onbekend iemand? Als ik het zo lees, dan denk ik aan Andre Hazes.

We zijn er nog niet. Maar we zijn onderweg. Maar ineens houdt de weg op te bestaan.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 09:08

Morris schreef:
Wie was die zanger dan? Onbekend iemand? Als ik het zo lees, dan denk ik aan Andre Hazes.


Was het maar Andre Hazes Haha! Dat was altijd beter geweest dan dit.

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:27

MirandaB schreef:
Die zanger was drama..


Dat is nog zachtjes uitgedrukt!!!!! Scheve mond Wat een drama die kerel zeg... Hij wist trouwens van alle liedjes maar 3 of 4 zinnen... Scheve mond Verward Zonde hoor,denk niet dat ze dat ooit nog een 2e keer zullen doen

keep calm, I'm engaged!!! <3

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:06

was echt een drama, die vent die zong.....jemig!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:12

en het mooie was dat die komentator vroeg of iedereen mee wilde zingen, iedereen hield (terecht!) zijn mond dicht. Wat een genante vertoning Bloos!

De pas de deux van v Baalen had ik zelf niet zo hoog geschat in het percentage, ik vond v Lieren in alle opzichten beter, en het zijn terechte winnaars OK dan!

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:13

Ja inderdaad, wat was de zanger een drama, niemand ging ook klappen ofzo, dus hij zal er zelf ook wel achter zijn gekomen dat niemand het op prijs stelde.

Ik vond de proef van vader en zoon van Lieren echt geweldig! Vooral hoe ze eindigden was heel mooi vond ik. Gelukkig dat ze de meeste stemmen kregen van het publiek en dat ze alsnog wonnen! Enne, die zoon van Lieren was trouwens niet verkeerd Vingers aflikken

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:16

Georgette schreef:
Enne, die zoon van Lieren was trouwens niet verkeerd Vingers aflikken


Hhaha, je was niet de enige die het op was gevallen! Knipoog En er was nog geen verkeerd persoon op een hele hete vos met een snebm, ik wet even niet meer wie (.. of was dat de zoon v Lieren Verward Blond , ben even in de war Ach gut )

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:28

Leuk dat Laurens bij de dames in de smaak gaat vallen.Vijf jaar geleden was het nog zo'n leuk slungelig pukkelkoppie Tong uitsteken (bij wijze van spreken dan)en nu beginnen de meiden op hem te vallen! Haha!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:30

Volgens de commentator was de zanger een jurylid dat spontaan de microfoon wilde nemen.... Verward

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 15:02

JosLover"]
[quote="Georgette schreef:
Enne, die zoon van Lieren was trouwens niet verkeerd Vingers aflikken


Hhaha, je was niet de enige die het op was gevallen! Knipoog En er was nog geen verkeerd persoon op een hele hete vos met een snebm, ik wet even niet meer wie (.. of was dat de zoon v Lieren Verward Blond , ben even in de war Ach gut )
[/quote]

Bedoel je Diederik v. Silfhout? (3e combi)

Vond trouwens dat er bij de KNHS cup ('s middags) ook een paar leukertjes tussen zaten!
We zaten er op een gegeven moment zelfs zo erg op te letten, dat toen een vriendin van mij zei: " Da's ook een leuke!", ik direct reageerde met: "Neuh beetje te oud". (ze bleek het paard te bedoelen Bloos )

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 15:06

Haha, ik ben na gister stiekem een beetje fan geworden van Laurens Haha!

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:05

Ikeje"]
[quote="JosLover"][quote="Georgette schreef:
Enne, die zoon van Lieren was trouwens niet verkeerd Vingers aflikken


Hhaha, je was niet de enige die het op was gevallen! Knipoog En er was nog geen verkeerd persoon op een hele hete vos met een snebm, ik wet even niet meer wie (.. of was dat de zoon v Lieren Verward Blond , ben even in de war Ach gut )
[/quote]

Bedoel je Diederik v. Silfhout? (3e combi)

Vond trouwens dat er bij de KNHS cup ('s middags) ook een paar leukertjes tussen zaten!
We zaten er op een gegeven moment zelfs zo erg op te letten, dat toen een vriendin van mij zei: " Da's ook een leuke!", ik direct reageerde met: "Neuh beetje te oud". (ze bleek het paard te bedoelen Bloos )
[/quote]


wat d8 je van de modeshow
Tong uitsteken
daar liep volgens mij ook wel een leukerd tussen *LOL*
en in het restaurant waar wij aten liep ook wel een leukerd tussen

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:31

Ik vond het echt een aanfluiting die zanger! Het was grappig bedoeld waarschijnlijk maar het is niet mijn humor dan waarschijnlijk.
Wel een hele mooie bok waar Marlies op zat! de naam is me ontschoten (wie weet het wel? een goedgekeurde zwarte hannoveraan met een A)
Hij deed alleen een beetje vreemd met zijn achterbenen (sloeg uit bij het halthouden) Die gribaldizoon vond ik ook niet slecht (pasternak) maar minder aansprekend dan A.

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:31

Die zanger idd, jakkes... een regelrechte aanfluiting.... heel terecht dat de van lierens hebben gewonnen.... hun show was ook veel gewaagder doordat ze meer dicht bij elkaar reden zodat tempoverschillen etc meer opvallen..

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:31

Ik vond dit zeker een heel leuk onderdeel. Over die man (of zanger werd hij ook wel genoemt Verward ) hoef ik het denk ik niet meer te hebben Haha!

Wij hadden ook op van Lieren gestemt. Ik vond ze heel origneel. En de pirouettes waren heel gaaf om te zien, bijna gelijk gewoon. Alleen jammer dat er in de changementen wat foutjes slopen.
Ik kon het ook niet met de jury eens zijn dat Tineke en Imke zouden winnen, maar ze waren goed tweede. Al vind ik wel dat Tineke eens mag gaan werken aan het halthouden van die merrie Bloos (laten we het erop houden dat het voornamelijk spanning was dat Sunrise niet stilstond)

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:34

FlairS schreef:
Volgens de commentator was de zanger een jurylid dat spontaan de microfoon wilde nemen.... Verward

Ik hoorde ook zoiets, maar hij had het over een duits jurylid? Kan me niet voorstellen dat dit een duitser was eerlijk gezegd. Anders is het wel knap natuurlijk Knipoog

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:35

Haha ja die man die zong, was echt schandalig gewoon! *LOL*
Niet om aan te horen.
Ik vond ook wel dat van Lieren mocht winnen, ik vond ze de beste Schijnheilig

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 23:54

hij leek wel bezopen!! of was het toch een duitser...... Haha!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers