gebeten door een wilde kat& naar de dokter

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-01 20:08

Wij hebben nu al een tijdje een jonge kat vann een maand of 4 op stal lopen echt mega zielig.
Heb hem/haar al vaker gevoerd, enzo.
maar nu was de kat er vannavond in de gang aan de wortels aan het eten, dus ik dacht germ katje en ving hem.

toen kwam ik er achter dat het een wilde kat was Huilen die begon me toch te bijten, en dat deeeet pijn, bleef ook nog heerlijk aan me duim hangen Huilen Huilen nu heb ik een mega dikke duim, en me hele handen aan greuzele menten, over al krabben, en die arme kat is gewoon door me nagel heen gegaan.

wat zal die bang zijn geweest Huilen
nu ga ik hem alleen maar voeren, en niet meer proberen te vangen.

moet morgen naar de dokter, en dan kan ie meteen naar me pols kijken want daar heb ik nu al een paar dagen pijn aan, is ook erg warm.

ik wordt steeds meer een kneus Huilen

_________________
<font color=red>Youri</font>
<BLINK>al ben ik blind
</BLINK>
<font color=blue>maar met jou</font><font color=purple> zal ik kunnen lezen en schrijven</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wjerdo op 2001-11-20 09:37 ]</font>


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 20:23

hahahahahaha snielige laar!!!!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-01 20:28

niet lachen Boos! heb nu hele erge auwwa Huilen

assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 20:28

ow, jakkes Huilen
Wat superauwa!!
Ik hoop dat het snel overgaat aan je hand...

Heel veel beterschap!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 20:39

Hoi Wjerdo,
Als je nou slim bent ga je vanavond met je hand en pols in een bak met warm water ( zo warm als je kunt verdragen) en daar doe je soda of biotex groen in. Dat trekt nl het vuil uit de wond. ZBij kattebeten heb je meer kans op infectie als bij hondenbeten, omdat de tandjes dunner zijn, en dieper komen. Een hondebeet is vaak oppervlakkiger. En ik zou m'n tetanusprik halen of vernieuwen.
Ps sorry, kon het niet laten, ben verpleegkundige Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-01 20:40

weet billy heb ik al gedaan. tetanus is hopelijk niet nodig omdat ik nog jonger ben dan 18, en anders wil ik hem niet.

ben mega bang voor spuiten

maar THNX voor het advies

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 20:56

Zou het maar wel ff in de gaten houden. Katten kunnen toxoplasmose overbrengen, das een gemeen virusje dat via de uitwerpselen en vaak ook speeksel mensen kan besmetten.

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 21:16

Ik weet niet of je hem krijg. Ik heb er wel een gekregen(en ben 16) toen ik gevallen ben(hoef afdruk op m'n rug, en die zit er nu nog). Ze twijfelde of het wel open genoeg was en of ik hem wel nodig had. Het was allebei niet maar nu ben ik er wel weer voor de volgende 10 Verward (dacht ik) jaar af.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 21:19

Snielige laratje zeg!! Die wonden... brrr lara lara lara toch, niet met wilde poesjes spelen he?!?!?! Haha!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-01 21:19

eeeeeek maak me niet ongelukkig
2 jaartjwes geleden ook gebten door een kat, onze kat, was een opvang kat, was ook wild, maar toen had ik hem, niet nodig Scheve mond\

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 00:01

Haha ha ha ha, sorry Lara, maar zag het helemaal voor me.
Teun heeft ook zon wilde kat aanvaring gehad, bleef met zn tandjes in Teun zn pols hangen
Beterschap hoor, zal wel zeer doen

doei doei


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-01 00:02

heel veeeel zeer geral, Scheve mond\

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-01 10:42

vandaag dus naar de HA, maar bleek dat hij op vakantie of zo iets was. Dus dan maar naar de vervangende arts Frusty

zei hij zo: OO joh die kattenbeten gaan vanzelf wel over Verward Ja duh dat wist ik niet zeg.

dus toen zei ik: nou toen wij een opvang wilde kat hadden, was me ma ook gebeten en die kreeg wel verbandc(nat) met een antibiotica kuur.

HA weer: nou dit is niet ontstoken en alleen een beetje geirriteerd, dus daar doen we niets aan.je hebt geen koorts dus eigelijk niets aaan de hand

Ik krijg er niet eens pijnstillers voor !!!!

ben ik nu zo achterlijk of is dit idd een rare reactie van een HA

toen vertelde ik hem over de pijn in me pols, en daar wiebelde ie wat mee, en daarvoor krijg ik wel een soort pijnstillers.

maar dat ik maar 4 vinger fatsoendelijk kan bewegen maakt niets uit Boos! Frusty

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 10:51

Zal indd maar even erop letten.
Een kennis van mij een vriendin van mij is door een kat gebeten en die ligt in het ziekenhuis aan het infuus!
Het blijkt dat een kattenbeet gelijk dicht gaat zitten.
Door een speciaal spul wat in het speeksle zit waardoor de wond gelijk dicht gaat zitten en de troep er dus in blijft!

Sterkte.

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australiƫ?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 15:33

Beterschap er mee. Ik weet hoe pijnlijk een kattenbeet kan zijn. Onze lieve Jerommeke kon in het begin ook alleen maar blazen, grommen, krabben en bijten au au.
Volg de raad van Billy maar op want dat lijkt me bruikbaarden dan het advies van je HA Haha!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-01 15:39

ja dat dacht ik ook al, maar ja ondertussen zit ik wel met de kreupele vingers en de pijn Frusty

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 16:56

zoiets had mn ma ook eens
die het een ontsteking in dr pols ofiets en ging naar de dokter
krijgt ze zon hulparts
keek op dr kaart en zee zo: u komt alleen maar voor de medicijnen!!!!! Schijnheilig
ja wat een stom wijf zeg
ons mam was kei kwaad
dis wel oftopic maaja
tot bokt
jennifer Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kn8rretje, Laj1, maj0, Noblesse_, Vinny12511 en 120 bezoekers