lekker ritje!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-01 23:57

ow en een heerlijk ritje gemaakt gister!!! samen met een vriendin. ff galopperen op een stukkie weiland en ja hoor me paardje vond het heerlijk!!! *LOL* Alleen was het stukje weiland niet zo groot als dat hij galoppeerde!! Meneer galoppeert gewoon rustog de weg op. Met veel moeite weer teruggenomen, zie ik ineens me vriendin naast haar paardje lopen! Verward Ikke vragen: hmm loop je er bewust naast of heb die lieve pony je een handje geholpen??? Nou wat bleek, die lieve pony was fredje kwijt en kan dus blijkbaar egt niet alleen achter blijven. dus die lieverd aan het stijgeren!!! haha moest wel lachuh dat ze het vertelde. We hebben twee lekker maffe paardjes!!!
maar was tog wel egt een lekkere rit!!

vandaag maar weer in de bak, die huren we af... Komen daar, slot op het hek... Verward Verward huh???? fredje kan best springen, maar zo hoog nou ook were niet!!! Maar gelukkig was de eigenaar thuis en konden we de sleutel van het slot krijgen!! Logisch ook dat er een slot op zit. Pas geleden twee paardjes gejat!!!
maar ook deze keer heb ik heeeeeerlijk gereden!!! Hij liep perfect en mooie draf geweldige galop en een nog veel mooiere wending om de 8erhand!!!!
al met al ben ik dus weer heel errug blij met me lieve paardje!!!

Onderschriftloos :Y)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 161 bezoekers