Paard&Koets het hele verslag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-01 20:37

Donderdag avond vertrokken piggy en ik naar stal om alles schoon te maken en te vlechten. Lodewijk moest gewassen worden want hij heeft witte voetjes en bij ex hoefde alleen de staart maar.
Helaas Ex had bedacht dat een modderbad erg lekker was en de modderdroop nog van 'm af.. zo goed als het kon schoongepoets en piggy heeft zijn benen iig gewassen.Om half 12 lag ik in bed.


Terwijl ik vrijdag 's morgens moest werken is piggy (echt thanx je bent/was een supergroom het weekend)vast gaan poetsen en wassen met zilvershampoo.
Ex was 's morgens al vertrokken naar den bosch waar de stand ook opgebouwd moest worden.
Wij konder om 1 uur richting brabohallen en waren daar vlak voor 3-en.
Paardje op stal gezet en spullen uitgepakt en toen maar rondgaan lopen over de beurs.
Helaas was ik zo druk met voeren dat ik de meeting vergeten was Bloos Maar gelukkig herkende ik de stinker van Thirza toen ze aan het losrijden was.
Meteen even leon gemeet die ik op bokt nooit gesproken heb en Mika kwam ik ook nog tegen.
(Dat was vrijdag toch?haal de mensen die ik gemeet heb op welke dag nogal door elkaar)
Terwijl thirza haar show begon was ik aan het losrijden en vlak na haar mocht ik de ring in.
Ik reed een kur op muziek in een 20X40 bak en in de grote show ring was genoeg plek om om de ring koetsen te laten rijden,.
Laurens Lodewijk zijn volle broer liep voor de wagen, expiriment en Flair ook.
Lottie voelde goed en liep lekker.
"s avonds hadden we een borrel van de standhouders(zuipen op kosten van de beurs Cool )
Toen we om 1naar de stallen liepen om nog een een keer hooi en water te geven konden piggy en ik nergens naar binnen. de vele diefstallen van vorig jaar hebben toch nog een positiefbeeld want nu werd alles super bewaakt(voor zover het kan op zo'n beurs)
Snel onze luchtbedjes gepakt paardjes gedaan en toen kwam de rest van de standhouders er aan.Was het half 3 of half 4 toen het eindelijk stil was en ik sliep??
Nouja om half 7 begon de zaterdag..

De zaterdag heb ik echt veel gemeet de groningerstand werd de bokt stand en zat vol bokkers het nieuwe paardenras Knipoog Tussen door nog 2 shows gereden waarvan de eerste niet zo best ging want mijn muziek kwam niet uit omdat de bordjes zoek waren en daardoor mijn bak wat te groot..Paulien had taart mee en die was echt zo lekker!
's middags de eer om nog even op de leuke stinker van thirza te zitten en ik vind het echt een leuk paardje.Eeuwig jammer dat er zo'n doos op heeft zitten sjorren van de zomer.
's avonds hebben we chinees gehaald en ondanks dat ik het niet lust waren de balletjes in zoetzuresaus eetbaar *LOL*
Tussendoor onwijs veel lol gehad en 's avonds met de bewaking en medewerkers nog een feestje gebouwen.
Ook het shirestamboek en de blackriders kwamen nog even langs maar de rest van de stamboeken trokken zich echt terug wel jammer dat ze zo onderling waren en niet echt met de rest op wilde trekken(leek het) om half2 doken we weer onder de wol (of slaapzak eigenlijk) en om half 9 (oei wat een genot geen herrie) de paarden weer gevoerd.
Samen met de mensen van het tennessee walkinghorse en het dartmoorstamboek ontbeten met koffie, warme choco en speculaas *LOL*

Zaterdagavond vertelde die man van de shire's nog over thirza met haar minitinker/shire.
Ik vertelde dat Thirza het zo gaaf had gevonden dat ze op bonny had gezeten.
Hij vroeg of ik ook niet even wilde nou euh.. graag!
Dus na de eerste show op zondag (die te vroeg was zodat er geen kip op de beurs was en al helemaal niet bij de show maarja hadden meer mensen last van) mocht ik in rijjasje en al op bonny de zwarte shire met 4 witte benen en een bles.
Ook ik kon er net als thirza amper op komen.. wat een klim zeg nou is zij maar 1.85....
Goed daar zat ik dan.. even heen en weer gestapt door de losrijbak en plien heeft foto's gemaakt.
maar wat een schat van een paard....

"s middags heb ik voor de laatse keer ex gerden dinsdag gaat ie terug Huilen zal 'm echt missen.....

Ik heb maaike en marjo ook gezien helaas alleen de eerste show waar alles mis ging wel lachwekkend maar het begin zag eruit als 1 zooitje zo jammer want na de show op paard heb je toch een verwachting van dit team omdat het zo super ging. maarja 1 tinker was heet en die denderde overal door heen.
Thea zag er trouwens echt leuk uit haha.
De 2de show ging geloof ik wel super?

Inmiddels begon ik aardig dood te voelen.. Ik was echt zo moe.. hier en daar dus afscheid genomen Lottie in de trailer geparkeerd en naar huis.. was wel grappig trouwens om te zien hoe de prijzen van vrijdag en zaterdag ineens onwijs kelderde.. zodat ik zondag goedkoop inkopen kon doen.. bij 1 stand vroeg de man daar of ik van het Groningerpaard wa.. euh ja.
Hij had zo genoten van onze show..
Diegene achter de kassa gaf me daardoor gewoon extra korting gaaf joh!

Paard&koets is even groot als altijd. meestal staan de stands erg dicht op elkaar. Dit jaar leek het een stuk kleiner omdat er veel grote stands waren met koetsen.
Het koets gehalte was hoger dan vorig jaar helaas.
het winkel gedeelte is dus voor het eerst dat het mij tegen viel. meestal is het beter dan paard2000.toch nog een dekje van 20 piek gekocht thanx 2 het vertalen van peter de man van dorine en springschoenen van vilt. Ze zijn nog heel na de terug reis lottie sloopt die rubberen nogal graag gaat ie op z'n eigen poot staan de sukkel.
ik ben nu heel moe en ga douchen en slapen .
oja pris de enkel doet het nog hoor

Haha!

groetjes

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 20:42

Het klinkt super leuk! Misschien dat ik volgend jaar ook maar moet gaan! *LOL*

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 21:04

grrrrrrrrrrrrr en nu rustig aan jij met die Enkel ik wil niet NOG iemand afmelden voor de wedstrijd op 16 december Boos! .

Ex. is echt super wat ziet die er goed uit voor 20 jaar. De eigenaar mag met recht trots zijn Lovers.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 21:17

ten eerste het zijn nogaltijd tinkers waar ik op rijd Haha! en Sya stinkt niet Haha!
ik vond het ook echt super heb nog nooit voor zoveel mensen gereden echt heel gaaf vooral de laatste show ging ik als laatste de bak uit en hoe Schijnheilig echt heel erg hard Haha!

Kim ik wil je nog even bedanken dat je nog even op Sya hebt gereden en weer even los heb gereden ik zat toen echt ff in een dip Verdrietig het ging echt niet meer Verdrietig maar daarna wel weer
(ze was heet vandaag joh echt niet meer te houden)
en ik moet ook zeggen je kan echt super rijden jou show zag er echt gaaf uit vooral toen je nog ff dat sprintje trok Haha! maar ik ren je er nog wel uit denk Haha!

Die shire was zeker heeel erg groot ik zal ook snel ff de foto's erop zetten als ze gelukt zijn moet ze ook nog laten ontwikkelen met de hartjes op Sya kont Haha! Sya leek vanaf dei Shire net een shet zo klein

ik ga zo ook lekker naar m'n bedje weer ben nog steeds dood op Dromen

xxx
Thirza

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 22:05

Leuk om te lezen! Pling
Helaas ging ik op het laatste moment niet mee, ik kon niemand regelen die mijn knollies ff kon doen.
Mijn ouders zijn wel geweest, en hebben mooie foto's gemaakt van die kur op muziek van die grijze Shire, echt mooi!

Leuk Kim, dat je op een Shire gereden heb!! Ik heb dat nog steeds nooit gedaan, en dat terwijl ik zelf een baby-shire heb... *LOL*

Had er dolgraag bij willen zijn, maar ja helaas pindakaas. Binnenkort ook foto's??Please?? *LOL*

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 22:11

Citaat:
Op 2001-11-18 21:05, schreef Anneke:
Leuk Kim, dat je op een Shire gereden heb!! Ik heb dat nog steeds nooit gedaan, en dat terwijl ik zelf een baby-shire heb... *LOL*



ik heb er dus ook op gezeten en veel foto's gemaakt met Sya ernaast echt leuk gezicht lijkt me maar die foto's komen er ook op Haha!

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 22:26

had je mij ook niet gezien op paard en koets nimber??? Knipoog

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 22:47

nouh zal ik jullie ff vertellen dat we met die eerste show (die dus imo helemaal de mist inging, beestje van mij liep braaf (ja is 2 maanden in nederland en was de braafste van t stel) maar de rest liep te stieren maarja dat trok wel bij) wel de derde prijs gewonnen hebben bij de prijs voor de leukste/origineelste/educatiefste/etcetraste show. terwijl die prijs alleen geld voor mensen die 2 of 3 dagen gingen. als dat niet zo was geweest hadden wij waarschijnlijk gewonnen dusja ik ben MEGA trots. en vertel zo t hele verhaal Haha!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 22:50

Foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's!!!!!!!!!! Clown *LOL*

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 23:08

'k Heb een heel rolletje van 36 er door gejasd! Die laat ik van de week wel ontwikkelen.... Hoop dat ze een beetje zijn gelukt.
Mijn verslag staat onder bokt-meetings (want ik heb ook met Kim en Dorine en Peter gemeet....)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 06:53

Ik baal nog steeds dat ik er zo kort was en dat ik met de rest niet effe heb kunnen bijkleppen, maar goed. volgende keer beter. Ik heb ook wel een gave inkoop gedaan *glim*. Maar okee, dit was mijn laatste berichtje voor mijn stage.... Steef zou proberen mijn fot's op Bokt te krijgen van de rit, maar het is mislukt. Dus lkan ik er geen commentaar bijzetten helaas. Misschien volgend weekend. Byes!!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 09:46

Ik vond P&K in vergelijking met Paard een beetje tegenvallen (Paard is gevarieerder dit was wel erg veel koets). Shows waren daarintegen wel mooi om te zien (KIm petje af). Alleen de fjorden waren om te huilen.
4 vette fjordjes in de ring, rondje stappen en klaar, nee echt een promotie maar niet heus.
Gelukkig ben ik lid van het fjordenpromoteam wat over 2 weken zijn eerste oefendag heeft en volgend jaar wordt het een ietswat spectaculairdere show dat kan ik je wel vertellen.
Wij gaan de fjord ECHT promoten! Niet van die vieze vetkwabjes maar nette fjordjes, goed in de spieren enz enz.
Wat het precies wordt zeg ik nog niet maar wel beter dan rondje stappen en klaar.
De stand van de fjorden daarintegen was wel beter dan op paard vond ik. Veel gezelliger en eens andere mensen achter de tafel.
Al met al wel gezellige dag gehad en nog wat dingetjes gescooord (zweetdeken met hals, ophanghaken voor tuig, jas).

De boktmeeting heb ik helaas gemist, ik was de tijd helemaal vergeten, oeps. Naja volgende keer beter!

Doeiiii Viv

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 11:21

Ik was dit hele weekend zo ontzettend ziek. Nu nog steeds trouwens. Maar ik moest en zou naar paard en Koets.

Jammer dat ik zulke koorts had, daardoor heb ik er niet echt van genoten.

Kim, ik heb je zien rijden in de parade of wat het ook was.
Jij en die prachtige hengst passen zo goed bij elkaar, het was echt een prachtig gezicht je te zien rijden.
Ben snel weer weggegaan, ik hield het echt niet uit joh.

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 11:37

Citaat:
Ik reed een kur op muziek in een 20X40 bak en in de grote show ring was genoeg plek om om de ring koetsen te laten rijden,.
Laurens Lodewijk zijn volle broer liep voor de wagen, expiriment en Flair ook.


Was jij dat die vrijdagavond tussen al die koetsen reed? Was echt klasse zoals dat paard liep!
Mijn dochters zaten samen met de dochter van een vriendin in een de koetsen, we waren ze kwijt en toen zei iemand dat ze de ring in waren. Wij zijn snel gaan kijken en ja hoor, drie blije gezichtjes Lachen . Wist niet dat jij dat was die zaterdag op Sya zat.

Later stond ik met die man uit Ameland te praten en stond er nog iemand bij. Toen ze aan het vertellen was kwam het verhaal me opeens heel bekend voor en bleek het Lonneke te zijn!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 12:55

Citaat:
Op 2001-11-18 19:37, schreef Nimber:
en wassen met zilvershampoo.

hihi wat ben ik toch geweldig!!! heb ik toch nog een beetje meegeholpen!!! Haha!

Ik ben heel senielig en ik vind het oneerlijk dat ik niet meekon. Mijn mams zit dus nu voor 3 maanden in frankrijk!!

Maar het klinkt alsof jullie het onwijs tof gehad hebben!! Cool! en volgende keer ga ik zeker mee!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-01 14:11

wauw dank je percy haha ik zei nog tegen eduard weten die ouders wel dat je die kinderen hebt gepikt *LOL*
Ze wilden ex aaien en toen mochten ze op de bok . later nog een stukje gement en achterop tijdens de show.

Ik was het idd met Lodewijkje tussen al die koetsen braaf paard he Lovers

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 14:41

Whaaaah, wat klinkt dat gezellig!
Vooral het hoge koetsgehalte klinkt mij als muziek in de oren!
Ik wacht vol spanning op de foto's. Kan ik toch nog een beetje meegenieten, ook al was ik er niet bij... Verdrietig

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 18:17

en het was zo leuk en ik was zooooooo moe aan het einde
maar ik heb wel nog wat leuke dingetjes gekocht.
ik had een paar mooie teugels gezien (voor mar 30 piek en bij onze zaak in apeldoorn waren die 45) dus ik dacht mooi, kopen die handel, maar er zat wel een witte streep erdoorheen, maar goed toch maar gedaan, want ze waren zo goedkoop. even later zag ik diezelfde hangen zonder witte streeo erdoorheen, ook voor 30 piek, dus ik boos terug naar die andere stand, om terug te brengen, ja dat kon niet want het stond al in de computer en al van dat gezeik stomme duitsers. maar geod toch ook nog maar die andere gekocht en gelukkig wilde paulien die andere van mij wee overkopen, ik was weer helemaal blij en de taart was ook nog eens overheerlijk.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 22:53

foto's foto's
trouwens... ex = experiment en ex = expensive haha *LOL*
leuk allemaal hoor

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


priscilla

Berichten: 1639
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 23:21

ik ben zondagmiddag middag ff geweest en heb ook 2 dekjes van 20 gulle gekocht maar verder vond ik t idd veel koetsen! d paardjes die bij de stands stonden waren liefffffff

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 13:00

hoiiiiiii,

ik was er ook zondag, maar bij de groningerstand zag ik niemand Huilen . ik vond het wel heel leuk, alleen was de beurs zelf een beetje klein. ik heb wel een paar mooie leidsels gekocht Haha! , en niet duur!! *LOL*
volgend jaar gaan we zelf meedoen met een new forest show!!!

gr linda Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Ange1a, Barb, carin0903, carina, criollo_yess, Esmee_RS, IndianSu, Lielle, Lokii, Lukasje, Nanu, pluklief, rocky_1995, Sanet, sterregoud en 116 bezoekers