Weet ff niet wat ik moet doen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-01 20:50

Jullie vinden me zeker allemaal best wel dom bezig (merk ik ook wel aan veel reacties over de verkoop van robin) maar ik weet et echt allemaal ff niet meer.
Zit op het moment zo erg met mezelf in de knoop.
Kan nergens meer écht overna denken, en dan heb ik morgen ook nog eens een tentamen. Huilen
Ben zo ontzettend verdrietig sinds vorige week zondag, we het defenitieve besluit genomen hadden dat robin weg ging. Zit soms gewoon de hele dag te janken. Kom ik op stal, geef ik robin een knuffel, komt er weer een traan. Zodra ik het tegen iemand vertel, begin ik weer te huilen.
Ik heb Robin maar een jaar gehad, maar in dat jaar heb ik veel van hem geleerd, en ben ik ook veel van hem gaan houden. Het is natuurlijk fijn dat nu weer iemand anders wat van hem kan leren, maar missen ga ik hem zeker doen. Verdrietig Nu komen er echt grote twijfels.
Ik wil ver komen in de sport, dus logisch dat er een nieuwe komt. Maar ik zit nu gewoon zo met mezelf in de knoop, dat er zo veel twijfels komen. Wil ik nog wel een nieuwe pony?
Ik hou gewoon ontzettend veel van Robin, en geen één paard is liever, mooier etc als robin (naar mijn gevoel, ik weet dat het wel zo is maar zo denk ik nu gewoon)
Ik weet op het moment dus echt niet wat ik moet doen.
Ik heb er net over na gedacht (zo ver dat ging) en ik denk dat ik het volgende ga doen:
Als Robin weg is ga ik gewoon lekker iedere week op een manege rijden. Verder nog wel soms naar stal, misschien dat ik soms op iemand's pony mag ofzo. En misschien dat ik dan een bijrijdpaardje ga zoeken in de buurt. En dat wil ik dan doen, totdat ik een 'eigen' pony echt ga missen, en dan weer op zoek gaan.
Ik wil graag jullie mening hier over weten.
Scheve mond\ Verdrietig


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-01 20:56

Die had ik n beetje op proef, ja. maar heb besloten om m niet te kopen. want tja, toen ik er écht goed over na dacht dacht ik gewoon.. wat moet ik met een haflinger!?

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 20:57

Ach je moet er even rustig over nadenken, geen overhaaste dingen doen zodat je later erg spijt krijgt.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 20:59

Ik vind het eerlijk gezegd nog niet echt geweldig dat je hals over kop (bijna dan, want het speelde al langer, toch? Scheve mond\ ) die beslissing hebt genomen, omdat je dan misschien nog spijt zou kunnnen krijgen...maar daar heb je nu natuurlijk niets meer aan.
De rest zou ik precies hetzelfde doen Scheve mond\
Een eigen pony kan altijd nog, en als je er weer een wil, dan moet dat natuurlijk wel de beste zijn he Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 21:08

Ga lekker op zoek naar een fijne sportpony, waarmee je alles wat je van Robin hebt geleerd nóg beter in de praktijk kunt gaan brengen. Op een manege rijden is vreselijk als je een eigen paard gewend bent, en het zou toch jammer zijn als je alle plezier in het rijden verliest. Het klinkt misschien stom en je gelooft me nu niet, maar als er weer een nieuw paard staat waar je je tijd aan kunt besteden ben je het snelste over Robin heen.

Het is echt niet gek dat je je zo voelt, je paard is je paard en geen fiets of zo. Maakt niet uit of je hem nou een jaar hebt gehad, of tien jaar of tien dagen. Je hebt al veel langer met die keuze rondgelopen, en voor jezelf de knoop doorgehakt. Dat is een hartstikke moeilijke beslissing, omdat het eigenlijk een "rationele" beslissing is geweest, en paarden, tja, daar komt nou eenmaal een hoop emotie bij kijken. Als je er de tijd voor neemt vind je heus een andere pony waar je, op een andere manier dan met Robin, weer heel gek mee wordt.
Blijf vooruit kijken Party!! you can do it Party!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 21:25

ik vind het echt heel erg moedig wat je doet, om zo aan robin te denken want je hebt het er zelf ook erg moeilijk mee. over dat manege rijden.. dat is wel weer (vaak dan) een stuk minder dan prive lessen etc.
als ik jouw was zou ik een paar weken nadat robin weg is gewoon een beetje in de buurt rond kijken of er een pony te koop is,maar niet dat je echt het hele weekend zit te zoeken
gewoon rustig aan opnieuw een droompaard vinden..
succes met je keuze en we horen wel wat het wordt he

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 21:35

Ik denk dat het het beste is, dat je ff een tijdje wacht met een nieuw paard te zoeken, zoals je zelf al schrijft. Nu is het allemaal nog te kort geleden dat je Robin verkocht hebt, over 2 weken is ie pas weg maar toch het idee dat ie weggaat he?
Als je even een tijdje wacht, dan kijk je er wat "anders" tegen aan en kun je beter een beslissing nemen. Natuurlijk zul je hem altijd blijven missen

Geen onderschrift.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 21:44

idd, op een manege rijden is vreselijk als je een eigen pony gewend bent! Zoek rustig naar een nieuwe pony. In een PB-tje heb ik ook al gezegt dat je wel veel steun van een pony hebt, en dat je een eigen pony misschien wel heel erg mist als je er geen hebt en éxtra verdrietig bent! Maar ga niet haasten om een nieuwe te vinden. Doe rustig aan. Ik heb al gezegt: als je een bijrijdpaardje hebt en je moet die weer afgeven omdat je een nieuwe pony krijgt, ben je wéér verdrietig! Scheve mond\ Ga rustig aan een lieve, leuke, mooie droompony zoeken! Pling

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 21:53

Heey Nathalie,ik kan je begrijpen,ik heb de verkoop niet doorgezet,omdat ik er teveel verdriet van kreeg (tjezus wat ben ik wisselvallig Frusty )

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 21:55

nat ik heb je een mega pb gestuurd, denk er rustig over na.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pasje03 en 109 bezoekers