gapen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
capopjekop

Berichten: 30649
Geregistreerd: 30-11-03

gapen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 16:02

mijn pony moet altijd gapen als ik het bit in wil doen op de ponyclub. thuis doet ze dit niet. wie weet wat dat is Verward
het is wel maf *LOL*


_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 16:03

denk niet dat er iets is ,denk dat ze dat gewoon leuk vind ofzo

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 16:06

Evita gaapt bijna altijd als ik gedaan heb met rijden Haha!
Is wel niet zo vriendelijk, rij je een heel uur, en dan als ik aan het afzadelen ben zit ze zo te gapen: "*geeuw*, was dat alles vandaag"
ach ik vind het wel leuk, het leverd soms leuke foto's op Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 22:43

Dat deden onze paarden ook altijd wees niet bang dat er iets is want dit is gewoon puur dat die iets aan het bedenken is omdat die zich verveeld...dus als die gaapt dan is het een teken van denken....en sommige vinden het leuk om te doen en dan willen ze graag hun baasje lastig vallen.

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 23:23

aandacht trekken en tijd rekken natuurlijk...misschien een lui pony'tje...of heel populair bij de andere pony's Bloos
*kijk ik kan mijn baasje voor de gek houden* Haha!

    Jasper 121017

    ❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596

    Rijo
    Berichten: 2670
    Geregistreerd: 19-12-03

    Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 23:27

    komt me ook bekend voor die van mij doet ook altijd alsof hij al een hele marathon heeft gelopen terwijl hij nog moet 'beginnen'..

    Marcella

    Berichten: 36687
    Geregistreerd: 24-04-01
    Woonplaats: Ergens onder een brug.

    Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 02:43

    Makhali schreef:
    komt me ook bekend voor die van mij doet ook altijd alsof hij al een hele marathon heeft gelopen terwijl hij nog moet 'beginnen'..


    Goh wat komt dit me bekend voor en al moe zijn terwijl het bit nog in moet. Schijnheilig

    capopjekop

    Berichten: 30649
    Geregistreerd: 30-11-03

    Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 11:41

    turbotinker schreef:
    aandacht trekken en tijd rekken natuurlijk...misschien een lui pony'tje...of heel populair bij de andere pony's Bloos
    *kijk ik kan mijn baasje voor de gek houden* Haha!


    umz nee kan niet zeggen dat ze lui is. ze is juist heel actief en best wel blij als ze eenmaal loopt. *LOL*

    Kwanyin
    Berichten: 18995
    Geregistreerd: 14-08-03
    Woonplaats: belgië

    Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 11:52

    capopjekop"]
    [quote="turbotinker schreef:
    aandacht trekken en tijd rekken natuurlijk...misschien een lui pony'tje...of heel populair bij de andere pony's Bloos
    *kijk ik kan mijn baasje voor de gek houden* Haha!


    umz nee kan niet zeggen dat ze lui is. ze is juist heel actief en best wel blij als ze eenmaal loopt. *LOL*
    [/quote]

    dat is die van mij ook Haha! . Voor de meeste paarden moet je op je toppen van je tenen gaan staan om het hoofdstel over zn oren te krijgen, bij Evita moet ik op mijn knieën gaan zitten . En dan duw je haar hoofd weer omhaag, gaat ze met haar ogen half dichtgeknepen tegen je aanleunen en zakt ze weer naar beneden terwijl ze af en toe eens Gaaaap, geen interesse

    En ja hoor, dan stap je op, en dan is plots dat plastieken geval dat daar een uur geleden was o zo eng, en het gaat maar niet goed genoeg vooruit, en alles is o zo interessant...

    En weer afzadelen: Gaaaap
    raar paard

    I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
    Now I look around and wonder if I like them.


    Bella

    Berichten: 4051
    Geregistreerd: 18-01-02
    Woonplaats: Wanneperveen

    Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:44

    Die van mij gaapt altijd als ik klaar ben met rijden en de neusriem en frontriem los heb gemaakt....ALTIJD!!!....ach, al zij het lekker vind moet ze het lekker doen....

    WWW.BVANDENBERG.NL
    Kekke design voor een te gekke prijs! - www.abellistic.com - Feel invited!
    Geluk is de vrucht van intens werk.


    Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: AVdB96, Esther_r20, Maaaarije, MeesMo, Myrthe_bz, Noor17, Patriesje, ryukapple, sasja0705, Sky_As, Waratje en 186 bezoekers