Pinky's cursus!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-01 18:56

Zaterdag, toen ik hem gebracht heb, is hij metteen smiddags ingespannen. Flinke band getrokken. Savonds besefte ik ineens dat Cor mijn nummer helemaal niet had, en ik maakte me best wel zorgen omdat hij smiddags stond te steigeren in zijn stal en zijn benen over de staldeur gooide.
Oke om 11 uur toch nog maar even gebelt Haha!
Alles was goed (fieuw...) en Pinky had die dag al goed gewerkt.
Gister met ons pap langs geweest, maar Cor was er niet.. Aan Pinky's borst te voelen had hij al flinkg gelopen die dag.

Vandaag na school (nouja, meer ONDER school Knipoog ) naar Pinky gereden. Eerst lekker geknuffelt en gepoetst. Cor riep dat ik mn knollie kon halen, Pinky vastgezet en hij werd opgetuigd. Ik stond er net en toen kwam Jan aan. "hé daar hebben we het mooiste paardje van stal!" Ik trots natuurlijk Lachen
Ze waren allebij erg tevreden over Pinky en zijn prestaties. Hij was erg werkwillig en ging voor zijn trainer door het vuur, vertelde Jan. Oke dat wou ik wel eens zien, voorzover ik dat nog niet wist KnipoogAlleen was hij een beetje verwend *LOL* Schijnheilig Maar dat bijten en ongeduldig zijn zouden ze hem wel afleren }> (wat naar mijn mening al een heel stuk gelukt was in 3 daagjes)

Pinky mee de bak in, sleep en band erachter, en lopen maar! Door de modder.. Wauw het ging zo super, dit had ik NOOOIT verwacht. Zo geconcentreerd, zo braaf, alles snappend, wauw wat is hij veruit gegaan in 3 dagen.
Jan zij wel 100 keer hoen' super paardje hij het vond (Ik kreeg zelfs een flink bedrag aangeboden *LOL* ).
Kei schattig, als Jan Go Baby, Go (op de toon van austin powers *LOL* ) zei ging pinky tempo maken!
Dat commando houden we erin! *LOL*

Hihi al met al was ik dus nadat pinky een half uur flink had gelopen, (pff helemaal bezweet) en zo mooi, helemaal trots.. Mijn kleine... Lovers
Jan gokt dat het 3 weken duurt. Maximaal 4..
Scheeld weer minimaal een week *jippie*

Nou ik hou jullie op de hoogte! Lachen

Groetjes Kim


_________________
<FONT COLOR="deeppink"> Pinky Powerrr Afbeelding</FONT COLOR="deeppink">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pinky_girl op 2001-11-19 17:58 ]</font>

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 19:03

Het gaat goed op de cursus dus. Pinky is idd een superpaardje.
Ik zou dat commando er ook in houden Lachen

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 19:21

Gaaaaaf!!!!!!!!!! leuk man!!!!!!! echt leuk dat hij zo snel leerd. en pink is super mooi dus kan het wel begrijpen dat hun hem ook mooi vinden Lovers ben echt benieuwt naar foto's!! leuk hé!!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 19:26

Wat gaaf!
Veel succes ermee verder en geef hem maar een dikke knuffel van mij Lovers

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 19:28

Gaaf dat het zo goed gaat joh!!
Dan kan hij inderdaad eerder terug komen en hoef jij hem niet zo lang te missen. En de financiën zijn ook mooi meegenomen, of betaal je een all-in prijs?

Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 19:50

Hoi schatje, jeje die Punkel doet 't goed, want hij wil weer terug naar Mist en jou volgens mij Haha! Goede motivatie hehe. Je bent vergeten te vertellen dat ik op HELDHAFTIGE (ahum) wijze, Punk heb terug getild in z'n tijdelijke stal, wat me overigens een blauwe pink(y) Knipoog heeft gekost Huilen hehe. Maareh fijn om te lezen dat ie 't super doet, maar dat was natuurlijk te verw88 met zo'n superknollie en dan ga je Austin Powers ook nog eens super vinden? YEAH BABY, YEAH! Knipoog
XXXjes Plau

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-01 19:58

Nee betaal vast bedrag per week... Dus scheeld inderdaad Lachen

Hihi stoere jij, mijn wilde hengst op stal gezet!

Eefje

Berichten: 305
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 21:47

aaaaah gaaf zeg
ja hoe beter het gaat hoe eerder die weer bij jou
is Lovers
hoef je hem weer een weekje korter te missen

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 21:53

gaaf dat het goed gaat maar wat doet hij er lang over met slepen kim?
maar goed zal zo moeten.
ik kan niet wachten dat je van de zomer mischien wel aangespannen door het drenthselandschap rijd.
groetjes en een dikke knuffel van ons.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-01 21:56

Ze gaan deeerste week slepen, dan een week op het erf achter de kar, en dan de weide wereld in.. Dit is het minimum zeg maar. De overige 2 weken zijn 'extra' en worden dus ingezet als er iets niet goed gaat. Dus alshij het slepen nog niet voor 100% doorheeft ofzo.
Maar zoals het er nu uitziet gaat het nog prima! Lovers

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 22:10

He wat klinkt dat goed! Spannend he? Krijg je straks een hele andere ponie terug! Wat fijn dat ie het zo goed doet!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-01 22:17

Hihi ja, hij is echt al veranderd, beetje eng gewoon! *LOL*
Ben echt benieuwd, nog 3 weekjes en dan kan ik het gewoon zelf, wauw...

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 18:36

Ow wat leuk om te lezen!! Gaaf dat het zo goed gaat, dan hebbie Pinky snel weer terug en kun je zelf aan de gang!! Super! Cool Party!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 15:02

hihi dank je cruutje. Echt lache, vrijdag!

Yup nu ik nog *LOL* Maar Cor is al een poging aan het doen }>