Hij kan het dus wel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Hij kan het dus wel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 13:30

Na heel veel stuiteren, vloeken, niet willen lopen en nog veel meer trucjes afgelopen maanden heeft Dennis de 'ik doe het weer' knop gevonden Haha! .

Hij loopt weer bijna op het nivo van van de zomer toen ik daar zo trots op was. Nagevelijk komt weer in zijn woordenboek voor, scherp aan de hulpen is ook weer terug en wijken voor druk doet het ook weer.
Hij heeft altijd erg veel moeite gehad met de rechter galop(onder het zadel en aan de longe) maar dat gaat nu super, zowel onder het zadel als aan de longe. Het verschil tussen links en rechts doet het ook. Pasje achterwaards zonder gezeur.
We waren van de zomer al een beetje begonnen met wijken en schouder binnenwaards. Warempel doet hij dat nu ook keurig.
Ik wist niet wat me over kwam afgelopen week, alle knopjes deden het weer.

Het enige jammere is dat ik geen bak en geen les heb en dus enkel af en toe wat oefeningetjes langs de weg mee pak. Dus echt serieus dresuurmatig trainen zit er helaas voorlopig nog niet in.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:45

Leuk zeg dat het zo goed gaat! Wel balen dat je geen bak hebt, maarja als je binnenkort een keer de kans heb om in een bak te rijden, willen we wel foto's zien hoor Haha!

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:49

Als het een tijdje wat minder gegaan is, voelt het des te beter als het weer goed gaat Knipoog !

Is er niet toevallig een lappie gemeentegrond in de buurt, die je als 'rondjes-rij-locatie' kan gebruiken? Is minder nuttig dan een bak natuurlijk, maar dan kun je alweer wat meer vragen Lachen

You don't need eyes to see, you need vision.
De Jack Meagher methode is dè oplossing voor al je ontspanningsproblemen

Sandy_

Berichten: 634
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 14:04

Wat fijn dat het weer lukt. Veel rij-plezier verder en suc6

M'n topper voor altijd...♥Thomas♥

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 14:19

Clitia schreef:
Als het een tijdje wat minder gegaan is, voelt het des te beter als het weer goed gaat Knipoog !

Is er niet toevallig een lappie gemeentegrond in de buurt, die je als 'rondjes-rij-locatie' kan gebruiken? Is minder nuttig dan een bak natuurlijk, maar dan kun je alweer wat meer vragen Lachen


Hehehe, toen Honey nog bij mijn schoonouders stond maakte ik ook altijd de gemeente plantsoenen onveilig Tong uitsteken

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 15:06

Als ik in het dorp ben gebruik ik hier en daar grote hondenuitlaat veldjes wel eens om ff te oefenen. Maar dat is wel weer 3,5 km van huis.

Een paar boerderijen verder op hebben ze wel een bak, maar ik ken die mensen verdier niet. Misschien moet ik maar een keer brutaal zijn en gewoon aanbellen om te vragen of ik daar af en toe mag rijden Lachen . En ik hoop dat volgend jaar m'n weiland knap genoeg blijft dat ik hem 's winters ook als bak kan gebruiken(het is nu erg drassig en het gras te jong, maar dat kan ook komen omdat het net omgeploegt is).

Maar ik ben wel erg trots op m'n ventje en hoop dat ik het met hem vol kan houden.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 16:54

Leuk dat het zo goed gaat zeg! Hopen dat hij nou de 'ik kan het wel - knop' niet weer omzet Knipoog

RolfX
Berichten: 2155
Geregistreerd: 29-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 17:18

Het is heel mooi dat het zo goed gaat Lachen

Nog 1 keer 1 berichtje plaatst.

Jans16

Berichten: 884
Geregistreerd: 06-07-03
Woonplaats: bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 20:26

wat fijn zeg!

Profiel update!!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 20:33

Mooi zo, nu maar hopen dat hij zijn dressuurtalenten vererft Haha!
Roos heeft maar een talent en dat is ontsnappen Frusty

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 21:21

Hmmm, ik weet wat je krijg als je dresuur X ontsnappen krijg. Tamaartje Lachen (een merrie die ik verzorgt heb), die ging altijd als een idioot lopen showen als ze ontsnapt was.

Ik weet zeker dat het goed gaat komen met Roos en Dennis hoor, daar moet toch wel een knap veulen uit komen, dat kan niet anders Knipoog .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 21:29

Hahaha vertel mij iets over Tamaartje, die is vroeger van mijn oom geweest toen het nog een klein Tamaartje was Knipoog , toen deed ze dat al.
Je bedoelt toch de oudere zwarte shet Tamara?

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

RolfX
Berichten: 2155
Geregistreerd: 29-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 21:29

Hahaha Haha!

Nog 1 keer 1 berichtje plaatst.

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 09:47

Jups, die Tamaartje Lachen . Ik heb haar vaak vervloekt als ze zich zelf zo verschrikkelijk leuk vond(en ik wat minder Tong uitsteken ), maar het is echt een schat van een beest.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blue_flower, BlueStocking, BS3, Chantalla, gerlindie, Ilayla, jokari, SemrushBot, tijger en 103 bezoekers