Beroofd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Beroofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 23:09

Ik ben vandaag even weggeweest met mijn broertje naar Amsterdam. Hebben ze in de metro mijn schoudertasje losgeneden. Als mijn spulletjes weg. Mijn telefoon, de portomonee van mijn vriend, huissleutels, geld, de telefoon van mijn broertje, zijn portomoneetje... Huilen Ik ben zo geschrokken niet normaal!!! Ik ben blij dat mijn broertje en ik veilig zijn. Ik heb aangifte gedaan bij de politie. Mijn bank wist mij al te vertellen dat mijn pinpas al was geblokkeerd door tevaak verkeerde pincode. HOE brutaal Boos! Nu gaat de politie via de IMEI-nummers van die mobieltjes kijken waar ze zijn en ze spammen.
Het meeste wordt vergoed door de verzekering dat wel. Maar toch... Ik heb echt staan janken daar op het station, ik stond te trillen om mijn benen...

Sorry maar ik moest het even kwijt...


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 23:11

Bah balen, en dat op klaarlichte dag. Was er veel volk toen het gebeurde? Ik hoop maar voor je dat ze de dader te pakken krijgen Ach gut Lijkt me echt raar dat je plots je tas wilt pakken en die is er niet meer..

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 23:13

xKatleentjex schreef:
Bah balen, en dat op klaarlichte dag. Was er veel volk toen het gebeurde? Ik hoop maar voor je dat ze de dader te pakken krijgen Ach gut Lijkt me echt raar dat je plots je tas wilt pakken en die is er niet meer..


Nee het was niet zo heel druk. We zaten in een metrostel met een groepje van 6 surinaamse jongens. Die wouden zich allemaal door dezelfde uitgang als wij 2 persen.
De politie gaat nu de videobeelden uit de metro en het station opvragen.

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 23:15

zo ook niet normaal meer je kunt tegenwoordig niet eens meer normaal je schoudertas bij je hebben of ze halen het al weg of maken het los.
echt belachelijk hoor.
jammer dat je het niet in de gaten had

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 23:18

Pfff wat een ellende zeg. Boos! Ik hoop dat je het allemaal vergoed krijgt maar dan is het nog niet leuk.
Toen ik in rotterdam was wezen winkelen met een vriendin kwam ik uit het pashokje en ik zag dat er een wijf in dr tas aan het graaien was en ze had de portomonnee al vast. Stoom uit je oren Ik heb dat ding uit dat takkewijf dr handen gerukt dr een mep gegeven en dr helemaal uitgescholden. Gelukkig rende ze weg (het was een meid nogwel). Daarna was ik ook helemaal een huilen, de stress he.

Ik hoop voor je dat het je niet nog eens gebeurd want het is echt supervervelend.

Ja je weet maar nooit in die grote steden. Ik woon in een boerendorp daar gebeurd het gelukkig niet... Scheve mond

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 23:41

He getverdemme,wat schrikken zeg!
Hopelijk worden die gasten gepakt,dit vind ik echt te gek voor woorden...Bleh Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 00:31

Ik hoop ook dat ze gepakt worden, maar ik ga er niet vanuit. De politie vind het allemaal wel best hoor.

Ik heb 21 jaar in Amsterdam gewoond, maar zoiets als dit is mij nog nooit overkomen. Ik laat mijn tasje ook nooit los. Nu ook niet, ze hebben het gewoon losgesneden Verdrietig

Mijn broertje had hard gespaard voor zijn nieuwe telefoontje. Hij had hem net een weekje geloof ik. Nu hebben we maar een nieuwe voor hem gekocht...

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 00:35

He,bah .... Ik kan door zo slecht tegen..Dat die lui zelf niet voor hun geld gaan wérken...Lijkt mij ook een kleine kans dat ze gepakt worden..Maar het zou wel erg terecht zijn..

Ik vind het wel een eng idee, in de trein heb ik mijn tassen ook altijd goed aangeklemt,en de belangrijkste spullen onder mijn jas..Maar soms zit je dan naast zo'n vaag figuur..Brr..Krijg er echt de bibbers van.
Fijn dat je broertje al wel weer een nieuw mobieltje heeft.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 02:20

Bah..en op de een of andere manier denk je toch altijd: 'dat overkomt mij niet'.... Tot het dus WEL gebeurd.. Bah...
Gelukkig dat je het meeste vergoed krijgt.. Zaten je sleutels ook in die tas trouwens?? Ik vind dat altijd zo'n eng idee nl...

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 02:54

Bij mij is m'n portemonnee ook eens gerold...
en op zich vond ik het geld en de pasjes die eruit waren niet eens het ergste..maar alle fototjes en briefjes met leuke herinnering, dat vind ik altijd zo erg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 10:58

Mijn sleutels zaten inderdaad in die tas ja. We gaan er morgen ook meteen een extra penslot bijzetten. Ik heb vanacht ook extra haakjes erop gehad.

Geld, telefoontjes enz enz zijn allemaal te vervangen, maar inderdaad fotootjes, briefjes enz niet.

Het ergste vond ik nog wel het telefoontje en de portomonee van mijn broertje. Die is daar altijd zo zuinig op. Hij had ook zo hard gespaard.

Waar ik wel blij om was, is dat ik op het allerlaatste moment mijn eigen porto thuis gelaten heb. Ik had die van mijn vriend mee en daar zat alles in wat ik nodig had.
In mijn porto zat mijn creditcard. en die heb ik gelukkig nog.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 12:57

Tjonge verschikkelijk zeg! Ik hoop dat alles weer teug komt! Vervelend zeg, sterkte er maar mee, dit laat je niet in koude kleren zitten!


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:22

He bah, das echt schrikken! Hopen dat je de meeste dingen toch weer terug krijgt en sterkte ermee!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:42

Dat is echt een rotstreek, zo oneerlijk. Tegenwoordig hoort het al bij de normale gang van zaken bijna, maar het raakt je diep als je zelf slachtoffer bent!
Je broertje boft wel emt zo'n lieve zus....Lovers

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 17:21

Dat is zeker schrikken zeg Ach gut wat een lage rotstreek!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 17:23

gadverdamme wat vervelend... wat een klotelijers zijn het toch ook, mensen die niet met hun poten van andermands spullen af kunnen blijven... bah :/

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:49

He gadverdamme! Wat kl*te zeg... daar schrik je idd even goed van... om nog maar niet te zeggen dat je er ongelooflijk van baalt... Tsja, ik heb jaren in de bijlmer gewoond en ik ben echt nooit dol op de metro geweest... Ik hoop dat er nog iets terug wordt gevonden en/of dat ze via videobeelden kunnen zien welke etters dit gedaan hebben! Bah bah bah, net terwijl je gezellig een dagje Amsterdam doet met je broertje... niet leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:40

Ik heb net te horen gekregen dat de verzekering niets vergoed Huilen Omdat ik niet bedreigd of mishandeld ben. Ik hang nu voor alle kosten. Verdrietig

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:45

Sorane schreef:
Ik heb net te horen gekregen dat de verzekering niets vergoed Huilen Omdat ik niet bedreigd of mishandeld ben. Ik hang nu voor alle kosten. Verdrietig


Grrrrrr... je zou zo'n verzekering toch... en dan vinden ze het gek dat mensen soms dingen verzinnen...

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:17

ik ben gek op verzekeringsmaatschappijen Ze vergoeden alles. Behalve als ze het daadwerkelijk moeten gaan doen Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:18

Arno24 schreef:
ik ben gek op verzekeringsmaatschappijen Ze vergoeden alles. Behalve als ze het daadwerkelijk moeten gaan doen Boos!


Inderdaad. Maar ik baal wel heel erg. Dat gaat me een vermogen kosten aan boets. OV studentenkaart, rijbewijs enz enz... Huilen

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:20

ja, dit geintje gaat je nog een lieve duit kosten Scheve mond Ik zou toch nog proberen om het via de verzekering te spelen. Soms kun je het toch nog voor elkaar krijgen. Je moet alleen een beetje kunnen babbelen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:25

Arno24 schreef:
ja, dit geintje gaat je nog een lieve duit kosten Scheve mond Ik zou toch nog proberen om het via de verzekering te spelen. Soms kun je het toch nog voor elkaar krijgen. Je moet alleen een beetje kunnen babbelen Knipoog


Oh dat ga ik zeker ook doen. Ik had alleen geen tijd om er dieper op in te gaan omdat ik op de uni zit nu. Als ik straks thuis ben dan ga ik nog even bellen...

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:26

gewoon doen inderdaad. Met verzekeringen geldt, een brutaal mens, krijgt schade uitgekeerd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:26

Arno24 schreef:
gewoon doen inderdaad. Met verzekeringen geldt, een brutaal mens, krijgt schade uitgekeerd Haha!


Inderdaad. Ik ga het gewoon proberen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, LiannePuthzy en 169 bezoekers