Ponyclub Bingo met hoofdprijs naar huis

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Ponyclub Bingo met hoofdprijs naar huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 10:17

Nou heb ik weer!! Ik ging voor het zadel en kwam thuis met het zadel! Knipoog De nieuwe voorzitter van onze ponyclub zit namelijk vol ideeen en had een Bingo georganiseerd. Het hele bestuur was er ook en nog veel meer en het was zeker geslaagd (dus misschien ideetje ) Ook waren er ontzettend veel (sponsor)prijzen, maar zeker ook erg dikke prijzen zoals een winterdeken, 2 leren hoofdstellen, leren halster en een zadel!! En ook nog tig waardebonnen, dus prijzen goed en genoeg!

Het was nog maar net begonnen en met het kaartje vol gingen we voor het hoofdstel en toen had ik mn kaartje vol dus keihard: VOL!!! BINGO!! Haha! (kHad vanzelfspreken net weekje terug nieuw hoofdstel gekocht Clown ) nou ik een hoofdstel hoor!!

Maar goed om t niet te lang verhaal te houden, in de finale (dus de allerlaatste keer) had mn moeder het zadel gewonnen, verder nog een sjaal en wat drinken (een of andre appel-alcohol drank, nog niet geproeft). Morgen het zadel maar even passen anders gaat ie naar een vriendin en haar zus die werkelijk een nieuw zadel nodig hebben (waar ze nu op rijden is echt hopeloos), anders is ie voor de dressuur!!

Groetjes Hester

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 11:28

Kijk, dat zijn nog eens prijzen, altijd makkelijk toch, een extra hoofdstel en nog een zadel ook!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 11:48

Zoo, dat noem ik nog is geluk! Party!!
Wauw een nieuw zadel & hoofdstel! Toe maar OK dan! Ik wil ook wel mee doen aan zo'n Bingo met zulke prijzen. Dan heb ik het er wel voor over Schijnheilig