lekker door de duinen gereden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-01 17:03

Gisteren met Fuego voor het eerst naar de duinen geweest, in zijn eentje.
Ik dacht dat hij geen stap zou zetten want hij was daar nog maar een keertje eerder geweest met een ander paardje.
Maar hij vond het geweldig! Ogen als schoteltjes en maar lopen, heerlijk draven en galopperen, ongelofelijk! Verward
Dit gaan we vaker doen. Toen we op de hoogste duin waren en hij de zee zag was het net of hij een nieuwe wereld had ontdekt. Ik ben alleen het strand niet opgegaan want er liepen zo'n 30 paarden heel erg idioot te doen dus dat leek me niet zo slim. Haha!

Misschien leuk om met andere 'kust'bokkers een keer een ritje te maken??
Fuego wil wel! *LOL*

_________________


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vera op 2001-11-19 16:05 ]</font>

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 17:13

'Veluwe'-bokkers willen ook wel eens een strandrit maken hoor.. Pling
Sugar krijgt vast een hartstilstand van al dat water.. Knipoog

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 18:06

Lijkt me echt heerlijk, uitwaaien op het strand! (hoewel ik me afvraag of m'n merrie het ook zo heerlijk vindt Haha! )
Ik ben samen met nog iemand de 'leuke dingen commissie' *LOL* van de Nederlandse Paint Horse Club. We organiseren leuke dingen als lezingen, clinics en buitenritten voor onze leden en we zijn nog een keer van plan om naar het strand te gaan (de dingen die we organiseren zijn overigens ook voor niet-leden en niet-Painteigenaren toegankelijk!). Misschien zou jij als gids kunnen fungeren, Vera? Knipoog


_________________
"On the seventh day God created horses..., on the eighth day he painted the good ones!"

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Francis op 2001-11-19 17:07 ]</font>

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-01 18:25

Lijkt me een heel goed idee, Francis! Ik hoop dat we dan niet verdwalen *LOL* Alhoewel dat ook leuk is want het is een schitterend gebied Party!!

Uiteraard zijn alle bokkers welkom, Sugarmiss! (Nu moet je echt een trailer gaan regelen Haha! ).

Had je al een datum in gedacht, Francis??

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 18:55

Nee, dat wordt wel volgend jaar, want we gaan eerst a.s. zondag (waarschijnlijk) een dagrit rond Kootwijk maken (wie mee wil kan nog mee) en voor December hebben we een jonge-paarden-dag gepland op de 30ste. (oefenen met weanlings en 1t/m3 jarigen, in-hand-trail).
In het voorjaar lijkt het me wel lekker aan het strand. Lachen
Zodra we iets gaan plannen laat ik het je weten.
Groetjes, ~Francis~

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-01 19:22

Dan heb ik nog tijd genoeg om wat leuke routes te verkennen Haha!
Denk er wel aan dat je tot eind april (geloof ik) op het strand mag en daarna niet meer, officieel..... Knipoog

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 20:15

jullie zijn altijd welkom in Bergen hoor.
Mooie parkeerplaats en lekker dicht bij het duin en bos. Strand alleen iets verder weg. Dus voor paarden met een super konditie.
Haha!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-01 20:36

Hee, cowgirl, waar sta je eigenlijk in Bergen?
Ik heb nu in Bakkum gereden want at is 20 min. met de trailer van mijn huis maar ik kan ook een keertje naar Bergen rijden, is tenslotte niet al te ver. Haha!

KarinG

Berichten: 179
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Sondel Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 20:43

Ik sta ik Castricum (naast Bakkum), ik zou het ook leuk vinden om eens met een stel naar het strand te gaan, ik speel wel gids. Dus Vera, na Bergen een keer Castricum? PB anders maar een keer.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-01 20:11

Hee Karin, lijkt me hardstikke leuk! Kun je me de beste plekjes laten zien! Lachen
Laten we inderdaad binnenkort pb-en om een afspraak te maken... Haha!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 20:13

ik sta aan de Bergerweg.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-01 20:34

Da's inderdaad een eind van het strand! Maar we kunnen natuurlijk ook ergens bij het bos afspreken.... Cool

lucc@
Berichten: 38
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 22:59

strand is super ik woon op Ameland dus rijd elke dag over het strand. Even lekker door het water is goed voor de benen en hoeven. En trainen in het mulle zand is lekker zwaar krijgen ze goed conditie van. Ik zou graag nog eens een week over de veluwe willen trekken.Anita Koe

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 23:01

Als je bij mij de afrit af loopt, stap je direct het bos in. De Veluwetrail loopt voor m'n huis langs...je bent van harte welkom!

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 23:04

Ik ga zeer binnenkort weer naar Noordwijk. Mijn oude thuishaven. Daar weet ik alle paadjes en het is erg mooi. Je mag ook het hele jaar het strand op. Heeft ook zijn voordelen. En je kunt er voor kiezen om een keer alleen bos en duin te rijden en geen strand. Bijvoorbeeld als het heel koud is... Lips are sealed