Gebroken Jukbeentje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shalot
Berichten: 451
Geregistreerd: 24-03-08
Woonplaats: Woerden

Gebroken Jukbeentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 21:05

Denk ik is een keer wat anders met mijn paard te gaan doen inplaats van erg fanatiek te dressuuren of te gaan ritten. Gebeurd er het volgende.

Ik dacht ik wil toch is zonder zadel op mijn paard Abel (M1 dr en is fries). Ik naar de binnen bak zet een stoel naast Abel zodat ik er makelijk op kom zonder zadel. Maak een klein hupje om in 1x goed te gaan zitten. Schrik hij zig toch rot en gaat er als een gek vandoor Huilen . Ik kon aardig blijven zitten hij begon bij de C en bij de A maakte hij een scherpe bocht naar rechts. Ik kon dat niet meer houden en viel er vanaf. Voor het eerst in 10 jaar weer. Knal ik met mijn linker gedeelte van mijn gezicht tegen het schot en mijn linker arm tegen de onderrand. Ik schrok mij rot. Sta ik op ik denk wat voel ik nou in mijn gezicht. Ik had namelijk een bril op. Is mijn bril net onder mijn oog geknald. Nou het ziet er niet uit. Mijn linker oog zit zo goed als dicht en er omheen is het net zo dik als een tennisbal. En het is pim pom paars met geel Schijnheilig Een bloeduitstorting in mijn linker arm. EN iedereen kijkt me echt zo aan van zal ze in elkaar geslagen zijn Scheve mond Nou echt niet. Ik was zelf dus gewoon zo dom om dit te doen en doe het zeker geen 2e x.

Ik naar de dokter want het zag er echt eng uit heb ik mijn jukbeentje gebroken hoe krijg ik het voor elkaar. Maar gelukkig komt alles goed behalve dat mijn ego geschaad is. OK dan!

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:10

Ik heb ook een keer een heel dik oog gehad maar dat kwam door een kopstoot van een paard. Heel veel sterkte

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:10

Jeetje, dat is wel schrikken. Zal er vast heel mooi uit zien nu Bloos Veel beterschap, hopen dat je niet al te veel pijn hebt.

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:26

haha , sorry maar ik vin dje verhaal echt lollig, volgende keer eerstis op en neer sprignen naast je paard of ik op de rug kloppen. het jukbeentje is minder grappig.. hoe krijg je het voor elkaar?

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:31

en dan toch nog een dag later een superles rijden he!! Haha! knap hoor!
tja... die actie "was wel een beetje dom hoor" Verdrietig wat zal 'Aap' een lol gehad hebben Clown

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:41

had je geen cap op dan?
Maar heel veel sterkte zal wel flink pijn doen...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:51

Foto!!

Ik heb ook eens een blauw gezicht gehad en iedereen keek me aan. En mijn moeder heeft daar dus wel een foto van gemaakt!

beterschap

[edit Heike] gevonden
Afbeelding
En dit was het eerste stadium. Blauw werd het later.