hoe blijf je zelf schoon

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
marinaw
Berichten: 18
Geregistreerd: 26-01-04

hoe blijf je zelf schoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 14:19

Misschien ben ik niet de enige die dit probleem heeft, als ik mijn verzorgpaard verzorg ben ik altijd van top tot teen vuil, en ik zou nou wel eens willen weten hoe het jullie schoon blijven Schijnheilig want mij lukt het niet. Ik word vuil, mijn make-up die ik ophad zit op mijn wangen waar het eerst echt niet zat en mijn kleren, na elk bezoek moeten ze de wasmachine in! En ik ben geen echte tut maar een beetje schoon lijkt me wel prettig!

* En stiekum hoopt ze dat ze ook eens schoon blijft *


Spikers

Berichten: 2205
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Way up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 14:29

Ik ben bang dat dit niet lukt ik heb dit ook altijd, en ik stink dan ook nog een uur in de wind naar knol en die geur krijg je niet weg vooral de stank aan mijn handen volgens mij moet je die in de chloor hangen.

Agilitydogs get over it

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 14:51

Tja, als je naar je paard gaat gewoon je make-up laten en oude kleren aandoen. Ik blijf ook nooit schoon, als je vuil bent is het tenminste een teken dat je met je paard bezig bent Knipoog . Mijn kleren stinken ook en zijn een beetje vuil, zeker als ze in de rui zijn, maar ik leg ze op een aparte plaats weg van mijn andere kleren en doe ze 's anderendaags gewoon terug aan. Pas als ik ze al een tijdje draag of ze zijn echt smerig doe ik ze in de was. Dat hoort nu eenmaal bij paarden verzorgen Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 14:53

Uh... schoon? Wat is dat? Haha! Ik blijf ook nooit schoon... Maar daar zit ik niet mee, er bestaat altijd nog zoiets als een douche en een wasmachine.

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:01

ik ben ook altijd vies.
mijn make-up blijft wel zitten .
heb alleen op mijn gezicht een paar bruine strepen.
en omdat ik dus ook vaak bij de paarden ben ben ik verplicht mijn nagels te knippen want als ik dat niet doen dat zijn ze van onder dus echt helemaal zwart .
en me kleren laten we het daar maar niet over hebben .
die zijn als ik bij de paarden ben nog geen 5 minuten schoon.
soms kijk ik wel eens bij maneges en daar lopen van die meisjes die netten kleding aan hebben en ook nog eens helemaal schoon blijven vraag me dan altijd af hoe ze dat toch doen.

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

capopjekop

Berichten: 30612
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:01

Amethyst schreef:
Uh... schoon? Wat is dat? Haha! Ik blijf ook nooit schoon... Maar daar zit ik niet mee, er bestaat altijd nog zoiets als een douche en een wasmachine.


haha een lotgenoot Haha!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:04

lovergirl schreef:
soms kijk ik wel eens bij maneges en daar lopen van die meisjes die netten kleding aan hebben en ook nog eens helemaal schoon blijven vraag me dan altijd af hoe ze dat toch doen.


Simpel, mamalief mag paardje opzadelen en vaderlief maakt de stal schoon. Als ze gaan rijden, stappen ze voor de bak even op zodat ze geen vuile schoenen krijgen, ze rijden een uurtje en dan mag moeder het paard weer afzadelen en geeft vader het eten. Zo blijf je dus schoon, maar ik denk niet dat de topicstarter deze manier wil gaan toepassen Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:16

Ik heb sowieso geen make-up op. Verder oude trui, en een goede jas. Als ik bij Des ben, gaat eerst mijn jas uit (die gaat voor het rijden weer aan, maar met poetsen krijg je het al snel warm).
Mijn laarzen doe ik ook pas op het laatst aan.

Tsja, niet veel bijzonders dus, maar ik blijf dus ook niet echt schoon. Des help ook niet echt, aangezien zij na het rijden altijd even haar neus moet schuren tegen mijn rug en kont.....

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:23

Als je naar je paard gaat hoef je er toch niet perfect uit te zien?
Ik niet in ieder geval. Ik heb nooit make-up op, en gewoon oude kleren aan, oude schoenen.
Die mogen best vies worden, ze worden toch wel weer gewassen.
En het is toch niet zo erg om vies te worden? Lachen dat heb je toch wel voor je paard over?
Bij paarden kan je nou eenmaal niet schoon blijven.

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

marinaw
Berichten: 18
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 15:27

Dus ik moet de hele familie inschakelen zodat ik schoon kan blijven *LOL*
Dat is de truc, ze zien me aankomen (al helpt manlief soms wel mee) OK dan!

Oke, om over het onderwerp verder te gaan, heerlijk om te horen dat ik niet de enige ben die niet schoon blijft in de buurt van paarden. Soms vraag ik me af wie er viezer zal zijn ik of mijn verzorgfjord.

[/quote]

Juut

Berichten: 6898
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:53

Hoe gaat het er bij jou aan toe wanneer jij je fjord wast, dan? Als mijn verzorgpaardjes onder de douche gaan ben ik namelijk uiteindelijk natter dan zij!

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:57

hihihi
vette lol...
nouja, ik heb een verzorgpony, en die hoef ik niet uit te mesten (doe ik soms wel hoor, maar het moet niet, dat baasje doet het meestal!)
uhm
nouja, ze komt altijd naar me toe, dus hoef ik dat modderige land niet in, maar als ik haar gepoetst heb ben ik toch wel vies hoor!!
en dan die hond die daar loopt! is vaak heeel vies en dan gaat ze tegen je aan hangen Hyper! Hyper! Lachen Lachen *LOL*:)) Haha! Haha! OK dan! OK dan!

Live your dreams

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 16:40

Afgelopen zomer kwam ik nog wel eens in goede kleren naar stal omdat aan en uitkleden een drama was.
Maar zelfs in de zomer wordt je vies en als het ff lukte om schoon te blijven dan had het paard weer droes en zat je weer onder de snot omdat hij zijn neus even snoot.

Ik heb gewoon aparte paardenkleren die ik altijd aantrek, en mijn jas wordt gewoon een winter niet gewassen omdat dat toch geen zin heeft.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 16:53

Ik voel me altijd heerlijk als ik als een varken bij mn pony weg kom.
Zijn we lekker aan het spelen geweest in de bagger, zit onder de paardenwkijl en het stro.
De geur die om je heen hangt als je weer thuiskomt kan ik van genieten... "He lekker, ik ben weer bij mn pony geweest"

Daarna lekker douchen, kleren in de wasmand en joggingbroek met slobbertrui aan.
Koppie thee, sigaretje... heerlijk!

Doe mij maar lekker vies Haha!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 16:59

mijn moeder is aventoe welleens aan het zeuren dat ze me jas van stal zo vaak moet wassen Schijnheilig
ook vaker als ik terug kom en ik kijk naar me broek Bloos!

mij is het idd ook nog nooit gelukt om schoon te blijven.

zelfs al is me ma 10 minuten maar daar,dan heeft ze ook wel ergens stro ofzo hangen *LOL*

ik heb ook aparte kleding voor naar stal,me rijbroeken dan,en heb verschillende jassen voor naar stal.
ook heb ik oudere truien,ja heel soms hou ik me goede trui ofzo welleens aan,maar dat is maar zelde.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 17:01

capopjekop"]
[quote="Amethyst schreef:
Uh... schoon? Wat is dat? Haha! Ik blijf ook nooit schoon... Maar daar zit ik niet mee, er bestaat altijd nog zoiets als een douche en een wasmachine.


haha een lotgenoot Haha!
[/quote]
Nog een lotgenoot
en make-up draag ik niet Lachen

capopjekop

Berichten: 30612
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 18:12

runningkawa"]
[quote="capopjekop"][quote="Amethyst schreef:
Uh... schoon? Wat is dat? Haha! Ik blijf ook nooit schoon... Maar daar zit ik niet mee, er bestaat altijd nog zoiets als een douche en een wasmachine.


haha een lotgenoot Haha!
[/quote]
Nog een lotgenoot
en make-up draag ik niet Lachen
[/quote]

ik wel bietje, maar als ik lekker met me paardjes bezig ben is het me een worst of ik schoon of vies ben. mijn mams is de enige die zich daar druk om maakt Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 18:13

Hhhmm......nope, sorry, blijf ook nooit schoon Haha!
Make up blijft altijd wel zitten, heb er na afloop zelfs een paar kleurtjes bij op mijn gezicht Tong uitsteken

Ach en mijn kleren......doe ze maar gewoon dagelijks in de wasmachine, heeft mijn ma ook nog eens wat te doen, ze zegt toch altijd dat ze er zo weinig van merkt dat ik weer thuis woon Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 18:14

niet Haha! dat is volgens mij onmogelijk, je moet toch gewoon lekker kunnen knuffelen met je paard !

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 18:29

Je paard laten poetsen, zadelen, laten uitmesten en opstrooien. Laten voeren, laten rijden en dan vanuit de kantine gaan kijken, zo blijf je schoon.
Kortom, je blijft niet schoon als je met paarden bezig bent.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 19:58

Ik vind het niet erg als ik vies word! Gewoon daarna lekker douchen en schonen kleren aandoen en je ruikt het niet meer!


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:03

capopjekop schreef:
ik wel bietje, maar als ik lekker met me paardjes bezig ben is het me een worst of ik schoon of vies ben. mijn mams is de enige die zich daar druk om maakt Haha!


Bij mij ook. Katleen, maak je jas nu NIET vuil hé!
Neenee ma... Schijnheilig en "kan je dan eens nooit netjes blijven als je naar je paard toegaat", of "eerst die haren buiten uit je bloes vegen voor je binnenkomt jongedame" en nog zo van die dingen Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:05

runningkawa"]
[quote="capopjekop"][quote="Amethyst schreef:
Uh... schoon? Wat is dat? Haha! Ik blijf ook nooit schoon... Maar daar zit ik niet mee, er bestaat altijd nog zoiets als een douche en een wasmachine.


haha een lotgenoot Haha!
[/quote]
Nog een lotgenoot
en make-up draag ik niet Lachen
[/quote]

nog een lotgenootje,ik slaag er ook nooit in om schoon te blijven,best irritant soms,op wedstrijd geef je geen al te goede indruk als je een bruin-groen-gele streep (lees:paardenkwijl) op je broek hebt staan... Scheve mond

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 22:16

marinaw schreef:
Ik word vuil, mijn make-up die ik ophad zit op mijn wangen waar het eerst echt niet zat

*

ja,dat is paardrijden he...mijn oplossing,geen make up opdoen en me paardrijkleding.....jammer dat het vies word,af en toe mag ik best voor varkentje spelen vind ik

    Jasper 121017

    ❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596

    Feetje

    Berichten: 11126
    Geregistreerd: 08-12-02
    Woonplaats: Het zonnige zuiden

    Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 22:20

    Ik blijf altijd redelijk schoon Lachen
    Ok, een paar vlekken en spetters heb ik altijd wel op me.
    Maar om nou te zeggen dat ik echt van top tot teen onder de zooi zit, nee dat ook weer niet.

    Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)


    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Lugea, Rhinocornn, wend2009 en 25 bezoekers