Wat een geweldige dagen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Wat een geweldige dagen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 20:17

Gisteren en vandaag waren echt geweldig. Gisterochtend moest ik werken, en toen mocht ik al na anderhalf uur weg, omdat het zo rustig was. Dus ik naar huis, belt de garage, waar die ochtend mijn auto naar toe was voor de keuring. Dat er allerlei onderdelen vervangen moesten worden, kosten zo'n 800 euro. Twee jaar geleden heb ik hem voor 1250 gekocht, dus leek me niet zo'n wijze investering. Dus zei mijn vriend, dan gaan we toch even langs om te kijken hoe of wat, misschien kan je hem zelf nog opknappen (hoe technische denkt hij dat ik ben?). Daar aangekomen, bleek dat dat nog wel had gekund, maar alleen de onderdelen kosten al zo'n 600 euro, dus dat maakte niet zo veel uit. Balen dacht ik, heb ik voorlopig geen auto. Dus toen zei mijn vriend: Dan kopen we toch een nieuwe! Ja, maar ik wil wel minimaal hetzelfde als ik nu heb (ben nog al fan van mijn opgevoerde sportautootje). Dus wij even bij de tweedehands auto's kijken. Was allemaal wel aardig, nog een Ford Ka bekeken, maar wilde eigenlijk toch wat sportievers. De verkoper zei: ik heb nog wel een suzuki staan, daar kan je wel even een ritje mee maken. Maar hij startte niet eens. En toen zag ik hem staan: een Ford Puma, donkergroen, vijf jaartjes oud, ziet er echt super uit, 98.000 op de teller, 1.7 liter injectie (ga ik wel op achteruit), airco, airbags, ABS noem het maar op en het zit erin , topsnelheid 203 kilometer (harder durfde ik niet, maar kan íe waarschijnlijk wel.) En die is als het goed is vanaf maandag van mij!!!
Dit wordt zo wel een beetje een autoforum, maar er is ook nog goed paardennieuws. Ten eerste heb ik super gereden, we zijn echt weer uit een dalletje geklommen. Maar Maywood is waarschijnlijk verkocht, dus ben ik binnenkort weer paardloos. Zat ik vandaag in de kantine dat te vertellen, zei een stalgenootje; je mag die van mij wel rijden. Dat is echt een superbeestje, een beetje te vergelijken met mijn nieuwe auto: compact, snel, een beetje gevaarlijk en een aansprekend voorkomen.
Joehoe (doe een vreugdedansje) ik geloof dat ik nog even in mijn roes blijf. Zal binnenkort proberen foto's van beide neer te zetten.


Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:20

HAHAHAH
klinkt goed zeg!!
ik wil wel foto`s zien van je mooie aanwinst(AUTO)
HAHAHA

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..


Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:50

Dat klinkt inderdaad goed!!!!

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:02

ik moest ff denken aan de spoorlos uitzending vrijdagavond......was iets met een misdrijf waarbij ze een donkergroene ford puma zochten die waarschijnlijk in de verkoop was gegooid....

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 11:40

Weet je nog wat voor één?(bouwjaar etc.) Het is trouwens niet waarschijnlijk dat een auto die in Nederland gestolen is, ook weer hier te koop wordt aangeboden. Daarnaast heb ik hem gekocht bij een erkende garage, en zat het serienummer er nog op. Ik kende de auto al, want hij is van de gast geweest die bij de garage werkte, en heb hem er hier enkele jaren mee door de stad zien scheuren. Ik zal voor de zekerheid de papieren even laten checken door de verzekering. Bedankt voor de tip!

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 11:50

Ik heb gekeken bij de site van spoorloos, maar daar staat geen melding van een Ford Puma. Wel bij opsporing verzocht. Dat leek me ook wat logischer, want die proberen misdaden op te lossen, en spoorloos volgens mij niet (ik ben niet zo thuis in dat soort programma's) In ieder geval is het niet dezelfde auto, want deze was rood en van een ander bouwjaar ( was wel een beetje geschrokken hoor)

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 18:52

oh okeeej ben blij voor je!!! veel plezier der mee!!!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk94, Dartel, Dennenboom, Laj1, Pikeur, Spritely, xRoossie95, YvonneV en 99 bezoekers