beetje dom?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

beetje dom?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 22:53

Ik werk dus in een gezellig winkeltje waar we ook wat paardenspullies verkopen.

En 2 weekjes geleden op mijn vrije dag kwam er dus ene meisje binnen die bij mijn collega en baas een deken wou bestellen.
Wollen zweetdeken in het donkerblauw met lichtblauwe bies, ze had hem al ergens anders besteld maar die kwamen er na 3 en ene halve week mee dat dat ding niet meer leverbaar was.

Maar ze had hem met nogal wat spoed nodig omdat haar paardje de deken dus echt nodig had, dus mijn baas snel heen en weer gebelt, mij gebelt *hij heeft er niet echt veel verstand van grijnsz* en ik voor die meid met spoed die deken besteld, zou 10 werkdagen duren want de deken moest gemaakt worden, want zowel de maat als de kleurencombi waren idd niet standaard op voorraad.

Deken komt gisteren binnen, hardstikke mooie wollen deken, echt super om te zien, ik gelijk die meid gebelt, geen gehoor, ingesproken op der voicemail en afwachten.

Dus vandaag dacht ik nou....nog steeds niets gehoort, zal toch wel het goede nummer gedraaid en ingsproken hebben?
Het had immers onwijze haast.

Dus vanmiddag om half 6 nog maar even gebeld...krijg het meisje aan de lijn dus ik: Ja met blablabla je had een deken besteld.
ja dat hoorde ik maar ik heb van de week mijn paard verkocht.
Ja...maar je deken ligt hier al.
Ja daar heb ik nu in principe natuurlijk niets meer aan he.
Ik heb geen deken meer nodig.

Dus ik tsja....eh.....dus zei ja ok ik heb hem niet meer nodig doei.

Komt mijn baas naar beneden en ik het hele verhaal verteld, baas nijdig, en dat meisje gebelt.
Meisje vondt het allemaal blijkbaar wat onnodig en heeft nadat die vroeg of zij het normaal vondt de hoorn erop gegooit Haha! Haha!

Snap dat nou helemaal niet....bel dan even op dan hadden we die bestelling stop gezet of in ieder geval nog kunnen zeggen dat het netjes afgeregelt was.

Zucht.......beetje domme mensjes....

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 23:00

Heb hje zekf niks aan die deken Haha!
Maar inderdaad niet echt netjes.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 23:14

Zonnebloem schreef:
Heb hje zekf niks aan die deken Haha!
Maar inderdaad niet echt netjes.


Probleem is dus de maat....155....Par is een haf van 1.40 en heeft 185...als het nou nog een veel verkochte maat zou zijn a la.
Maar of het is hier iniminie gebeuren of gelijk reuzenformaat.

Tussenwegen hebben ze hier nooit van gehoort geloof ik Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

annemaria
Berichten: 43
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 09:05

Vind het sowieso een beetje vreemd dat ze nog een deken wil kopen terwijl ze waarschijnlijk weet dat ze haar paard gaat verkopen....

morgen een wedstrijd, ben benieuwd

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 09:13

Nou ja zeg vahaaag....... les voor de volgende keer........... 50% aanbetalen????

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 09:17

Precies bij artikelen die niet op voorraad zijn en mensen het willen bestellen,een aanbetaling vragen!
Zo kunnen mensen wel ik weet niet wat gaan bestellen en niet meer op komen dagen!
Lundi

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 09:22

Jammer dat je die denken zelf niet kon houden Knipoog
Maar wel stom. Deken bestelen en daarna je paard verkopen Verward

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 09:59

Raar hoor, als je met spoed een deken nodig hebt en dan je paard verkoopt Verward
Ik zou idd ook de volgende keer een aanbetaling vragen

Rona, Linanda en Oackly

Juut

Berichten: 6898
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 12:46

??? Je hebt inderdaad van die snuggere mensen... Wat gaan jullie nu met die deken doen? Aanbieding van maken? Valt er trouwens helemaal niets aan te doen, zulke klanten?

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 17:48

Kim, normaal moeten ze ook een aanbetaling doen, maar ze werd dus niet door mij geholpen en eigenlijk staan de paardenmensjes in dat half jaar tijd bij hun te boek als mensjes die veel voor hun paard over hebben en vrij eerlijk zijn Haha! Leren ze ook de rotte appels kennen zullen we maar zeggen, maar idd les is geleert Knipoog

We hebben hem maar verder gewoon in de winkel gelegen en zien wel of er iemand langskomt met een maat pony die zoiets nodig heeft.

Juut, voor zover ik weet niet, baas had nog wel allemaal wilde ideeen over blijven bellen enz. maar volgens mij kan je daar zelf meer in de problemen mee komen dan dat die meid komt.

Verder is er het idee dat ze haar paard niet verkocht heeft maar gewoon ergens anders *wel of niet in aanbieding* een deken is tegen gekomen.
Dit omdat ze verleden week nog met hele verhalen aan kwam over starten en hard aan het werk gaan...tenzij het tegenwoordig in een weekkje tijd zo snel om kan slaan, maar dan nog bel je toch even af lijkt mij.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 19:17

raar ja, ik dnek, dat ze net zoals jij zei, al een ander had gevonden, of er al geen meer nodig had!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Exorcizamus, Jossie, MairiMacBran, N_B_N, PowerPoef, SentiBot, sterregoud, Swift, Vagabondo, wend2009 en 41 bezoekers