wat doen jullie met dit weer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
babli

Berichten: 2468
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Breda

wat doen jullie met dit weer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 15:04

heej ik ga zo naar me verzorgshet Haha! hebben jullie alleen nog ideen om te gaan doen want met dit weer heb je niet erg veel te doen...(er is geen binnenbak en de buitenbak mogen we tijdelijk niet gebruiken) alvast bedankt *LOL*

Love the life you live!
Live the life you love!


Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:07

ik blijf thuis Boos!
Maar als ik naar stal was gegaan had ik mn kast even flink opgeruimd en mn zadel ingevet. (hoofdstel heb ik deze week al gedaan) Het paard zelf zou denk ik lekker in de wei gebleven zijn, ze wordt heel erg druk van die harde wind en is dan niet te houden.

Spikers

Berichten: 2205
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Way up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:07

Ik heb net 2 paarden gepoetst en straks doe ik nummer 3 maar ik ben nu zeiknat en zit maar achter de computer.

Agilitydogs get over it

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:11

Ik ga zo de stallen in orde maken,
de poetsplaats leegruimen en dan gooi ik er springzadel op en maak een snelle (snelle als in; op hoge snelheid) ronde door het bos.
Eenmaal weer thuis zet ik de warme spuit erop om de modder eraf te spuiten, dan onder de warme lampen en dan de volgende ook een zelfde ronde. Ik hoop dat mijn moeder dan de andere na een kwartier onder de lampen kan halen en de dekens er op kan gooien. Dan mag hij lekker in zijn schone stal

babli

Berichten: 2468
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 15:14

en hebben jullie nog ideen voor mij? Tong uitsteken om met me verzorgshet te gaan doen

Love the life you live!
Live the life you love!

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:15

ik ga wel naar stal, iedere dag, anders zou Morrie geen eten krijgen Verward
Maar rijden kan niet met dit weer: hij staat buiten zonder deken en is dus zeiknat, daar ga ik mijn Barefootzadel niet mee verpesten en zijn huid ook niet

Ik ga hem dus over een uurtje uit de blubber vissen, benen afsluiten, voeten verzorgen en dan mag ie in zijn boxje: eten!

En ik hoop dat het morgen droog is Scheve mond

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:16

Uhm... tja... poetsen o.i.d. Misschien dat je nog wat andere klusjes kunt doen? Zadel invetten, spullen opruimen....

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:18

Lekker lui op de bank bokken.... en vanavond uurtje in de bak rijden.

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:23

ik kan gelukkig wel rijden
minder voor jullie dat jullie niet kunnen rijden maar wij hebben een binnenbak tot beschikking

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:26

Em babli je kan een buitenritje maken! als dat van de eigenaar mag of hem even lekker poetsen trugzetten en mesten en voeren

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 16:01

Balen!!! En verder wat wandelen met men shet!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 16:27

Ik ben gewoon door de regen gegaan, had er vort een beetje scheit aan hoor...
Wel in de bossen, daar had je eigelijk geen last van de regen+ wind.

Was van plan de stal uit te gaan doen toen ik thuiskwam (was vanochtend weggeweest) maar had mn vader al gedaan OK dan!
Heb de stal ingestrooid en ben maar gaan rijden (krijgt natuurlijk wel even een zweetdeken op en in de stal als ze klaar is)

wandelen kan natuurlijk ook, dikke jas aan, cap/pet op nergens last van Knipoog
Of knuffelmiddag Tong uitsteken helemaal poetsen, lekker frutten, staart pluizen enz.

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 17:33

weinig poetsen en knuffelen aan een drijfnat paard dat uit de modder geplukt moet worden
Voor het fatsoen zijn we maar gaan wandelen, maar lekker is anders, vooral op de terugweg met wind tegen was het afzien.....voor hem en voor mij, want hij wilde het liefst met z'n hoofd in mijn jaszak en dat paste niet goed Verward Schijnheilig

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 17:35

hahahaha, ik zie het al helemaal voor me Smurf! Die joekel van jou met 1 neusgat in je zak en een verbaasde blik waarom het nou niet past! Haha! hihi.

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 18:43

ja ik zit ook met het probleem wat ik met dit k*tweer met mn versorgshetje moet doen. tis tenslotte nog maar een veulen van 6 maanden en om dan tegen de wind in te gaan lopen vin ik een beetje zielig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 19:50

smurf schreef:
Maar rijden kan niet met dit weer: hij staat buiten zonder deken en is dus zeiknat, daar ga ik mijn Barefootzadel niet mee verpesten en zijn huid ook niet


Dat heb ik je nu al heel vaak zien schrijven... dat je met regen niet kunt rijden. Wel eens aan een dunne regendeken gedacht ? Dan houd je mooi een schoon en droog paard Lachen.


Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:04

als je een dunne regendeken opmgooit krijgt hij het koud want door die deken kan hij zijn haren niet overeind zetten.

Ik heb maar weer eens thuis gezeten, doe niks anders de laatse 10 maanden dus vandaag kan er ook wel bij Misselijk .
Ik had geen eens zin om mijn teugels op te halen die in reparatie zijn.

Ik heb veel gebokt, geinternet en ben een hoofdstel en bit rijker geworden vandaag.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:05

en als je een dikke opgooit op een volgroeide wintervacht, gaat ie zweten en hoesten en snotteren Scheve mond


overigens heeft er bij ons op stal niemand gereden vandaag, ook de paarden met deken werden niet opgezadeld.

Bij mijn verdere rondje boodschappen in Eemnes ben ik ook niet 1 opgezadeld paard tegengekomen......zou het soms gewoon rotweer zijn Verward

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:28

Ik heb vanochtend gelukkig droog gereden buiten OK dan! ,
toen ik terug kwam ging het regenen Boos! . Stal schoongemaakt, rotzooi opgeruimt. Aan het eind van de middag terug gegaan mijn andere paarden aan de longeerlijn door de blub laten stappen verder verzorgt en gevoerd.

Valt echt niets te beginnen, ze willen niet knuffelen, poetsen kan niet. Boos!
Maarja ik heb over drie dagen schoolexamen frans dus ik had nog genoeg te doen thuis Schijnheilig Bloos Boos!

Peerkie

Berichten: 80
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:46

Vanochtend een buitenrit van 2 uur gemaakt in de stortregen. Lekker rustig buiten, niemand te zien! Na een kwartier ben je toch nat, dus of je dan kort of lang rijdt vind ik dan weinig uitmaken. En hat was ook helemaal niet koud, dat scheelt. Bij thuiskomst paardje laten rollen in het stro, dan beetje afdrogen met een handdoek en fleece-deken erop. Een uurtje later was hij weer droog (maar ik nog lang niet! Knipoog).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:49

wat ik dit met weer doe?? zielig zijn..hoopvol naar buiten kijken (waar is de zon??) Me vermannen en met luck buiten door de plassen wandelen (vindt hij zo leuk namelijk!! NOT!) Stal uitmesten voeren en hooi geven en dan kijk ik weer even zielig en ga weer naar huis...

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:52

Ik rij met dit weer gewoon in de buitenbak (of ik ga een buitenrit maken).. ik wordt zeiknat, paard helemaal onder de blubber, bak helemaal nat... maar ik zal en moet rijden... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 23:53

smurf schreef:
Bij mijn verdere rondje boodschappen in Eemnes ben ik ook niet 1 opgezadeld paard tegengekomen......zou het soms gewoon rotweer zijn Verward


Dan ben je vergeten om bij ons op stal langs te rijden, want in de binnenbak was het vandaag dringen geblazen. Ik heb me de hele dag al afgevraagd waar al die drukte ineens vandaan kwam...

Maar even serieus, is die dunne regendeken geen goed idee dan? Ook bij motregen blijft je paard dan handig droog Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 23:54

chantal_cs schreef:
Ik rij met dit weer gewoon in de buitenbak (of ik ga een buitenrit maken).. ik wordt zeiknat, paard helemaal onder de blubber, bak helemaal nat... maar ik zal en moet rijden... Haha!


Heb je meteen vast op het water kunnen oefenen voor het komende SGW-seizoen .

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 08:52

Citaat:
want in de binnenbak was het vandaag dringen geblazen


binnenbak.....wie heeft het nou over een binnenbak...

die kan je toch niet zien vanaf de dijk

Wat een bikkels zeg, beetje regen en dan in de binnenbak rijden Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Leliesan en 95 bezoekers