Stormachtige wedstrijd...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Stormachtige wedstrijd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 18:48

Ik had vandaag wedstrijd in Hulshorst, en toen we er heen reden woei en regende het al heel erg. De bak was opzich ook erg mooi, en erg groot(proef 20 x 40 , losrijden 20 x 60 OK dan! )

Hij was opzich lekker voorwaarts maar toen ik in de ring kwam voor mijn 1e proef was echt alles eng: De letters in zo'n doos, de staanders, kerstbomen, het juryhok, de kantine en de wind/regen natuurlijk. Dat was dus echt een proef van niks, hij sprong steeds weg, viel niet meer te remmen, of ging gewoon stokstijf stilstaan En dan nog 155 punten Bloos! Opzich was het ook geen winstpunt waard maar dit is dan toch wel banketstaaf. Op de protecol stond dat ik hem niet mocht straffen om zijn angst(Op zich waar maar, als ie zo stil gaat staan en niet meer voor uitkrijg, krijgt hij van mij een mep Boos! ) en hij had sterke achterbenen OK dan!

De 2e proef ging al beter, hij had de bak nou gezien maar liep nog steeds gespannen rond en met middendrafkon ik hem bijvoorbeeld niet goed rechtstellen omdat hij de ene kant v/d bak eng vond. Ik was toch wel aardig tevreden over deze proef, zeker vergeleken met de 1e proef! Resultaat: 1e met 164 met een grote beker Haha!

Toch wel jammer van die 1e proef, maar het blijft natuurlijk een dier, en alles is dan eng he Haha!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 18:51

Ik wist t al, maar zunt van je eerste proef.
Maar nu nog kerstbomen :S ?

Ik vind dat je t vooral met dit woeste weer erg goed hebt gedaan!Ik kijk wel uit 13 maart haha!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 19:16

Tja ik rij dan wel nog L1 dat zeker, want van die 3 winstpunten is niks dus gekomen Schijnheilig (Het is trouwens 1 proef he Boos! stond in P&S) Kerstbomen staan daar denk ik het hele jaar, vergeten op te ruimen Haha!

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 19:32

bedoel je bij de bullenenk?
Ik vind dat echt GEEN fijne bak, net zo`n lange schuur!

maar gefeliciteerd met je WP!! + PRIJS!!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 19:40

whaha gefeliciteerd!!
jammer dat de 1e proef iets minder ging, maar ja, de 2e maakte zeker alles goed Haha!

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 19:42

kheb de tweede op film staan was heel goed vond ik! je had het zeker verdiend! die tweede prijs had ik niet verdiend haha... janneke was 2x eerste met 159 &161

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:14

Wat waren jou punten dan??

Is Nijkerk maar 1 proef bedoel je dat Liza?

In Garderen haal je gewoon allebei de proeven 3 wp en dan kan je best L2 haha.

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 22:30

ja mijn pony vind dan ook alles eng met zo‘n storm maarj agoed joh die beker!! wel een rotweer!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 23:47

wel goed gedaan! toch nog een 1e plaats en een winstpunt!! gefeliciteerd!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 00:34

Ctal schreef:
Wat waren jou punten dan??

Is Nijkerk maar 1 proef bedoel je dat Liza?

In Garderen haal je gewoon allebei de proeven 3 wp en dan kan je best L2 haha.


Ja dat bedoel ik, ik was beetje vaag Clown

En soof, ik had al verwacht dat janneke 2x 1e werd, dat zei ik nog tegen mijn vader. Jip was hardstikke braaf! Enne soof ik had liever jouw punten gehad want dat had ik tenminste 2 winstpunten Scheve mond

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 22:03

Chantal schreef:
bedoel je bij de bullenenk?
Ik vind dat echt GEEN fijne bak, net zo`n lange schuur!

maar gefeliciteerd met je WP!! + PRIJS!!


Ja het was de bullenenk, het was idd een lange schuur ja, maar ik vond hem wel mooi groot! Helaas ook lekker eng Haha!

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:32

Ctal schreef:
Wat waren jou punten dan??

Is Nijkerk maar 1 proef bedoel je dat Liza?

In Garderen haal je gewoon allebei de proeven 3 wp en dan kan je best L2 haha.


ik had 165&161 met die 165 was ik tweede.. op de film zag het er beter uit dan ik dacht dat het was, het voelde iig niet zo goed..

maarre gaan jullie naar nijkerk? ik vind 1 proef wel weinig.. haha

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 09:12

Haha ja ik ga erheen, dacht dat het 2 proeven waren, en k heb ook al ingeschreven dus najah dan ga ik gewoon lekker, het is mooi dichtbij.En ik zit al bijna aan de 10 wp, dus punten jagen hoef ik ook niet echt, aangezien ik ook nog niet hoger wil, kwil gewoon dat ie weer fijn gaat lopen op concour, wat niet echt lukt.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 09:32

En ook gefeliciteerd Lachen

Zijn er wel es bokkers die geen prijzen rijden, als je de berichten mag geloven niet volgens mij Knipoog

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 09:52

Liza, ik heb jou eerste proef gezien, vond eigenlijk dat je nog heel rustig bleef Kim was ook heel gespannen in die bak ( maar ja, dat zijn we wel weer gewend van al die voorgaande keren in die #^@* bak Boos! )
Maar omdat je daar 2 proeven kunt rijden ga ik er toch elke keer maar weer heen Lachen
Bij de eerste proef ben ik eerste geworden met 166 punten ( nogal onterecht, het ging helemaal niet lekker ) en idd een super grote beker Haha! De tweede proef 2e met 163 punten ( die beker was nog groter dan die andere Haha! )

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 17:23

Ja ik had je ook zien rijden, alleen niet je proeven Haha! Ik was alleen niet bij de prijsuitreiking, was nog bezig met Pride. Jij ook gefeliciteerd, ik zag je nog weg lopen met 2 bekers idd in je zak Haha! Maar jij hebt wel 2 winstpunten Verdrietig