Selecties, regio's..snap er niks van

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Whaho
Berichten: 19
Geregistreerd: 28-01-04

Selecties, regio's..snap er niks van

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 20:09

Hallo,

Ik woon in Friesland en rijdt B dressuur en B springen. Nu lees ik hier regelmatig over regionale kampioenschappen en selectiewedstrijden. Voor wie zijn die bedoeld? Ook voor B-ruiters? en hoe zit dat in Friesland? Rijd bij de paarden. Hoop op reacties, want snap hier niks van.


Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 20:42

Regionale Kampioenschappen zijn eigenlijk een soort van Friese Kampioenschappen ( voor jou iig ) om daar te mogen starten moet je, je selecteren. Er zijn meestal drie selectiewedstrijden waarvan de meeste 2 tellen ( in zowel dressuur als springen ) Een bepaald aantal mensen mag door naar de regionale kampioenschappen, laten we zeggen 5. De beste 5 over die 2 selectiewedstrijden mogen door.

Dit geld voor alle klassen, ook in de B dus

(L)

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 20:43

Die wedstrijden zijn voor iedereen bedoelt. Je moet dan minstens 2 selectie wedstrijden rijden in jou regio en daardoor krijg je plaatsingspunten bv je wordt de eerste keer 4e en de tweede keer 3e dan heb je 7 plaatsings punten. Wie de minste plaatsingspunten heeft mogen naar de regionale kampioenschappen. In friesland zijn er op dit moment geen kampioenschappen zag ik op startlijsten.nl Hopelijk helpt dit je een beetje

Whaho
Berichten: 19
Geregistreerd: 28-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 20:44

Dank jullie wel! Maar zijn er in andere provincies wel kampioenschappen enzo nu? Hoe kan dat dan? En in welke periode zijn die meestal? Outdoorseizoen?

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 21:26

Er zijn indoor en outdoorkampioenschappen je ziet het dan wel vanzelf op de startlijsten, er staat dan selectie achter. Van de zomer kun je het denk ik wel proberen, ze zijn er vast wel in Friesland.

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 07:50

In Friesland hebben ze vanaf de L2 nu selecties, in de zomer is dat vanaf de L1 maar vanaf de L2 kan je je plaatsen voor de Nederlandse Kampioenschappen. In de L1 kan je wel Fries Kampioen worden maar er is geen Nederlandse daarvan. Volgensmij is er nog geen B.

Groetjes Hester (kben geplaatst!! YESS L2 trouwens)

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 19:49

in de zomer is het volgens mij nu ook vanaf de B. dat is sinds dit jaar nieuw. de friese winterkampioenschappen zijn vanaf de L2.
van het zomer kun je dus wel mee doen als je nog in de B zit. moet je je eerst selecteren op de kring selecties. Bij welke kring zit je eigenlijk?

enne hester gefeliciteerd en veel succes op de friese!! Lachen

*


hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 16:26

Thanx Haha! Ik zit trouwens bij Tusken Waad en Klif, jullie?

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 16:28

ik ook Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: eva1969, Nymphe en 11 bezoekers