Toetje

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Toetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 13:49

Morgen avond komt er enen klasgenoot eten, en mijn vriendin en ik hebben beloofd om voor het toetje te zorgen.
Alleen.. we weten niks! Scheve mond
Mijn vriendin is voor best veel dingen allergisch, dus daardoor valt de helft al weer af.
IJs kan bijv niet, en sommige soorten vla ook niet.

Heeft iemand een leuk, makkelijk idee dat we kunnen maken!? Clown


Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 14:33

Appels met kaneel en suiker Haha!..
Appels in plakjes snijden.. op de bakplaat..
Suiker erover.. kaneel erover.. een min of 5 a 10 in de oven.. Beetje slagroom erbij en smullen maar!!

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:07

ey coco (kwam der tegen in de supermarkt Lachen haha) welke is het uiteindelijk geworden?

Blijenata
Berichten: 371
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 09:56

Maak een fruitsalade. Om het mooi op te maken doe je deze serveren in een halve meloen. Je holt deze uit, en snij de uitholling netjes in plakjes. Leg deze in de meloen en doe daar de andere fruitsoorten overheen. (extra lekker als je het fruit met suiker mengt).

Als alle mensen met hun gebreken, zichzelf bekeken,
dan zouden ze het praten over andere wel laten.

Zorra

Berichten: 34
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Kamerik / Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 17:26

Of danoontjes Knipoog

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 17:35

Angelique18 schreef:
Appels met kaneel en suiker Haha!..
Appels in plakjes snijden.. op de bakplaat..
Suiker erover.. kaneel erover.. een min of 5 a 10 in de oven.. Beetje slagroom erbij en smullen maar!!


Haha! Vingers aflikken

    Dance to express, not to impress.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37152
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 15:55

Waar is je vriendin allergisch voor? Afhankelijk van de allergie kan ik je misschien verder helpen. Ook al is ze inmiddels geweest dan heb je er misschien iets aan voor een volgende keer.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 01:18

Tja, waar ze allemaal allergisch voor is blijft voor mij ook nog steeds de vraag. Zo kan ze niet tegen chocola, (teveel aan) kruiden, melk, yoghurt, vla, schepijs, noten, bonen (maar die stop je niet in een toetje Haha!) en nog veel meer dingen. Helaas zijn het ook nog eens totaal verschillende dingen dus er zit geen link tussen alle dingen.
Het is uiteindelijk een simpel Mona toetje geworden, even op zijn kop gezet en een gaatje in de bovenkant geprikt zodat het er toch nog een beetje sjiek uit zag. Uiteraard met vééél slagroom Knipoog
Maar we zullen wel vaker eens iets moeten maken dus tips zijn altijd welkom!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 01:03

- Chocomousse (maar dat kan dus niet Haha! )
- Creme Brulee, gewoon in de winkel te koop en er zelf een beetje basterdsuiker over doen! Vingers aflikken
- Flan (is Spaans, heet in het Frans Creme Caramel (is ongeveer hetzelfde iig) en mijn moeder noemt het 'berengeil' Verward Haha! )
Is echt een heerlijk toetje! Alleen mijn moeder weet hoe het gemaakt wordt... Haha!
- Batontaart (gewoon van die chocobatons (schuinkoekjes) kopen, vermorzelen en met slagroom mengen. Heerlijk!
- Arretje Nof: Pure choco smelten (of melk als je niet van puur houdt, of allebei nemen) en boter smelten. Simpele bicuitjes verkruimelen, door elkaar heen mengen, in de vriezer een uurtje een smullen! (je kunt hem trouwens ook mooi in laagjes opbouwen, maar dan moet je de koekjes heel houden en met die kruimels is makkelijker en net zo lekker Haha! )

Gebakken vruchten is trouwens ook superlekker! Gewoon met een klein beetje boter (en afhankelijk van of je een zoetekauw bent ook suiker) en bakken in de pan. Kan trouwens ook goed in de oven/grill.

Wat ik en mijn vriendinnen vroeger vaak deden als we bij elkaar aten was (lekker tijdens een romantische komedie Haha! ) chocoladefondueen Vingers aflikken
In een pan chocolade smelten en daar van alles in dippen wat je lekker vindt. Wij hadden meestal biscuitjes, aardbeien, banaan, witte druiven en nog wel meer. Je kunt die met vruchten ook hard laten worden en dan heb je een soort bonbon!

Pff kan zo nog wel een tijdje doorgaan, maar zo heb je een idee Lachen

Het is wel veel met chocolade geworden.... Clown

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37152
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:52

Het lijkt een beetje op de allergie die wij hebben. Maar dan ben ik blij voor haar dat ze een heerlijk mona toetje met slagroom (kwijl) wel mag hebben.

Wat meestal welgaat is een sorbetijs zelf maken van vruchtensap wat je lekker vind, zoals citroen, sinaasappel, peer, oid. DAt is gewoon vruchtensap eventueel een beetje water heel veel suiker en in de diepvries zetten en dan ieder half uur roeren net zolas tot het ijs is. En dat is in de vriezer ook heel lang houdbaar.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

offspring

Berichten: 377
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Nieuwkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 20:03

frambozenpudding van mona ( gezinspudding) daar kijk je elkaar echt van aan HEB JE NIET MEER!!

When love is a drug, then let me be your dealer!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:29

Angelique18 schreef:
Appels met kaneel en suiker Haha!..
Appels in plakjes snijden.. op de bakplaat..
Suiker erover.. kaneel erover.. een min of 5 a 10 in de oven.. Beetje slagroom erbij en smullen maar!!


Dit is ook heel lekker in de yoghurt, snel klaar, gezond en lekker. Haha!
Appel in kleine stukjes en een laag kaneel erdoor... yummie Vingers aflikken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ElineGC en 10 bezoekers