Vrijdag avond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Vrijdag avond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 12:22

Na lange tijd weer eens naar Jumping. Vond het vroeger altijd erg leuk. Helaas is het nu wel wat tegengevallen. Erg klein weinig (leuke) standjes. Lege tribunes.
Wat ik wel leuk vond, was de Ride and Bike. Springen gecombineerd met een parcours op de motor.
In elk geval ga ik volgend jaar niet meer. Het is dat ik nu kaartjes had gekregen, maar zelf zou ik ze niet kopen.

Welsh Ponies en allerlei soorten kippen


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 12:24

Ik ben gisterochtend geweest en vond het ook allemaal wat sobertjes aandoen.


MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 12:37

Ride n Bike was leuk, vooral met Kim de Borst *LOL* Vlak voor onze neus! haha

En ik vind het ook een stuk minder dan andere jaren, veel kleiner, waardoor sommige delen een stuk drukker zijn waar geen doorkomen aan is (zoals voor onze tribune ingang waar de bar is - ook zo lekker geregeld). Ook de winkels vind ik minder en niet- paard gerelateerd (wie wil er een face lift? ga naar Jumping Amsterdam!).
Wel hoorde ik van bekenden van stal die zelf meegedaan hebben aan een wedstrijd daar, dat zij het er veel knusser en leuker vonden. Ik denk dat het misschien voor mensen die veel onderlinge contacten daar hebben wel gezelliger is, maar misschien niet voor mensen die alleen toeschouwer zijn...

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

olav

Berichten: 161
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 13:54

de wedstrijden waren wel erg spannend!! Vooral het eind. Wat een paardje. Wat een springtalent.

iedere dag is een nieuwe uitdaging en verrassing

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:17

ik ben er gister ook geweest! Lachen
dat meisje van een jaar of 14 (werd tegen mij gezegt ) uit zweden!
jemig! je zou op zo'n leeftijd daar al aan mee doen!

het was mij ook een beetje tegengevallen.
kleine bak/weinig (leuke) standjes enz.....

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 23:16

Ben ook vrijdagavond geweest, was er nog nooit geweest en zou er niet heen gegaan zijn als ik de kaartjes niet had gewonnen.

Vond het qua publiek en strodorp erg tegenvallen.
En wat jammer dat er zo weinig deelnemers waren met Ride en Bike, vond het erg leuk om te zien.
Wat waren die Greve en Bruggink snel he *LOL*

Ach ja, wel leuk om eens mee te maken maar de 20 euro per kaart (die het zou kosten) vond ik het niet waard


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 bezoekers