Oudere bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-01 23:53

Ligt dat nou aan mij, of hebben jullie ook het idee dat de gemiddelde leeftijd op Bokt steeds jonger wordt?

Ik lees al zoveel topics niet meer omdat het puberale en kinderlijke er vanaf straalt.
Zit ik in een 'midlife' crisis Haha! of hebben jullie ook dat idee?


diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 23:55

uhm waar hoor ik bij dan ben 19 jaar?
volwassen?
puber?
Verward

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 23:56

Ik ben dan wel geen oude Bokker, maar ik vind wel dat er veel meer jongere Bokkers zijn gekomen dan dat er vroeger waren. En vroeger (die goeie ouwe tijd Haha! ) was de gemiddelde jongere bokker 13 geloof ik. Nu ligt die leeftijd volgens mij wat lager Scheve mond\
Maarja ik heb er niet zo'n problemen mee hoor

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 23:56

ik ben ook een oudere bokker als ik jouw vehraal moet geloven.. grinnik. Ben het wel met je eens.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 23:57

ehm.. ik kan eigenlijk niks zeggen, ben zelf ook pas 15 Haha!
Maar ik vind wel dat je gelijk hebt.. Alhoewel sommige oudere bokkers ook heel puberaal kunnen zijn Schijnheilig He dorée Schijnheilig Haha!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 00:07

Citaat:
Ik lees al zoveel topics niet meer omdat het puberale en kinderlijke er vanaf straalt.


Lekker links laten liggen toch? Als je de krant leest, dan lees je toch ook alleen de artikelen die je interesseren? Hou je daar meer tijd voor over als je alle 'meuk' overslaat. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 00:43

Ik ben het wel met Fitz eens... het lijkt er een beetje op dat de "oude Bokkers" steeds minder komen.. of steeds minder schrijven... Jammer..

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 00:49

Neuh, komen niet minder, de jongere bokkers (ook 13 jaar enzo) nemen de laatste tijd sterk in aantal toe..

Gok dat die kids wat eerder andere mensen uitnodigen ofzo waardoor er steeds meer in die leeftijdscategorie bij komen? En die kids hebben erg veel vrije tijd schijnbaar Haha!

Zit er stiekum wel aan te denken een ander forum op te richten voor de jongere ruiters zeg maar.. Maar dat is nog maar een heel vaag idee..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 03:38

Misschien niet eens zo'n slecht idee Bart... ik probeer de laatste tijd de gemiddelde leeftijd wel een beetje op te schroeven maar is vechten tegen de bierkaai Lachen

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 08:53

Deze oudere jongere probeert de leeftijd ook nog wat hoger te houden, maar ja. Geloof dat de jongere bokkers meer tijd en toegang hebben tot het net dan de wat oudere generatie. Daarnaast hebben oudere bokkers minder tijd, omdat ze ook nog ooit voor de ponies moeten zorgen. Ik heb daar helaas weinig last van.

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 10:32

Tja het viel mij ook al op dat er meer en meer berichtjes van jongere bokkers verschijnen. Jammergenoeg is de titel van de berichtjes niet altijd even duidelijk zodat je toch weer bij zo'n berichtje dat je eigelijk niet wil lezen terecht komt. Maar daar leren we maar mee leven.
Alleen als je een paar dagen niet bent geweest is het wel eens moeilijk om de wel voor mij interressante berichten eruit te pikken.

Sprakeloos

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 10:35

zolang die jongere bokkers nog iets leuks te melden hebben en gewoon volwassen kunnen reageren maakt het allemaal niet zoveel uit denk ik.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 10:37

Ben ik helemaal met je eens (ook 30). Het viel me net op dat het niveau bij de antwoorden op 'Rijtechnisch' ook steeds bedroevender wordt, net als een aantal vragen trouwens, om over het Nederlands maar niet te spreken. Oei, ik word echt oud geloof ik.

[edit] gigantische typfout[/edit]
_________________
Mijn herinnering!
Ik teken een wankel paard
en denk aan liefde

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lielle op 2001-11-19 21:13 ]</font>

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 11:22

Ach en ik ben 24 en mij valt het zelfs op.
Ik stoor me er verder niet aan, ik lees sommige berichten gewoon niet en ik reageer al helemaal niet.
Het zijn vooral vragen als "hoe rijd ik mijn pony aan de teugel?" of "ik mag misschien een eigen pony" waarbij ik zoiets heb van: moet dat nou? Gaaaap

Maar ja, gewoon overslaan en alleen de berichten lezen die werkelijk interessant zijn.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 11:27

Ja, het lijkt er idd. op dat er steeds jongere mensen komen, ook best gezellig, maar het lijkt wel of de 'oudere'mensen minder komen,
Groetjes Monique.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 12:03

Misschien een ideetje om achter iedere vraag je leeftijd te zetten *LOL* ?
Bijv." Hoe moet ik een pony poetsen ? (12 jr)"
of "Wie weet een adres waar ik een cursus NH kan volgen? (23 jaar)"
Nee, is maar een grapje. Wat mij persoonlijk goed beviel was het forum "America under attack", daar merkte je toch wel dat de gem. leeftijd van de forum-bezoekers wat hoger was.
Aan de andere kant is het toch ook niet slecht als de "oudere Lachen bokkers" (met in de regel méér ervaring) de jongere kunnen helpen.
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat er zoveel verschillende leeftijds-groepen hier aanwezig zijn. Toen ik voor het eerst hier op het forum kwam, was ik een beetje bang dat er alleen maar "jonkies" waren en vond het erg leuk te ondekken, dat dit niet het geval is!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 12:05

Doe ook mijn best om de leeftijd op te schroeven Haha! . Maar soms reageer ik niet omdat die discussies zo ongelooflijk fel worden en dan nergens meer over gaan. Maar of dat alleen aan leeftijd ligt?


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 12:37

Ik kan me wel vinden in wat Sterre zegt. De jonkies die hier komen kunnen best wat leren van de oudjes - MITS die daar voor open staan natuurlijk. Voor hen levert een forum waar ook ouderen komen toch wat meer op dan wanneer ze alleen met leeftijdsgenoten kunnen communiceren. Andersom is het ook best leuk om te weten wat er onder de jonkies speelt - tot op zekere hoogte. IRL ga je vaak alleen om met mensen van je eigen leeftijdscategorie, en het leuke van Bokt is juist dat alles door elkaar heen beweegt. Wat niet wegneemt dat een behoorlijk percentage posts een groot Gaaaap - gehalte heeft, maar onder die posters zitten ook volwassenen die naar mijn idee de puberteit nog niet eens bereikt hebben.

Ik lees gewoon wat mij interesseert en natuurlijk erger ik me wel eens aan non-posts van jonkies. Maar IRL erger ik mij ook aan kids die door de supermarkt lopen te rennen of pubers die mij op straat dingen naar mijn hoofd slingeren. Op Bokt heb je dan nog de keus om dat soort dingen te ontwijken, op straat word je er ongewild mee geconfronteerd...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 12:42

Persoonlijk vind ik het wel een goede zaak dat er hier een goede leeftijd mix is. Op deze manier leren wij wat van wat er in het hoofd van een gemiddelde tiener omgaat en kunnen zij ook gelijk vragen aan wat verder gevorden stellen. In de echte wereld is de barriere veel groter. Natuurlijk komt er door dit soort medium ook veel onzin naar boven, maar goed. De jeugd heeft de toekomst. Wij hebben de plicht (en ook een beetje de mogelijkheid) om te proberen dat ze niet dezelfde fouten maken die wij vroeger eens gedaan hebben.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 13:24

Ach mij maakt het niet echt uit hoor namelijk ook bij de "jongere"bokkers *LOL*
wordt toch al 18 Tong uitsteken

maar ja ik kijk gewoon wat er staat, lees ik wel of niet verder dan. Haha!

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 13:39

Ik doe hetzelfde als wjerdo jeugdhonk kom ik al nooit soms op kippenhok en verder lees ik alleen nog dingen wat me een beetje intreseren.
ik ga ook bejaard worden denk ik en dat terwijl ik pas 20 ben

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 19:10

Citaat:
Op 2001-11-18 23:49, schreef BartVB:
Zit er stiekum wel aan te denken een ander forum op te richten voor de jongere ruiters zeg maar.. Maar dat is nog maar een heel vaag idee..



En als dat komt, mogen wij dan nog wel op Bokt komen? Of alleen daar?

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 19:34

nou ja! ik ben 12 en dan mag ik zeker alleen maar op dat forum komen of wordt ik dan maar meteen verbannen! Verdrietig
alleen maar omdat de bejaardjes hier zo graag willen komen Tong uitsteken Neeee dat was maar een grapje... Niet boos worden Knipoog

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 19:35

Lijkt me een goed idee, een kids forum, kan ik al mijn blije verhalen kwijt. Lang leve de jeugd!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 19:39

Het Jeugdhonk is er toch al? Ik wil ook nog op de andere forums komen hoor of willen jullie mij zo graag weg hebben? Boos! Verdrietig

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Apacheshadow, DaphneR93, GrapeshotBot en 126 bezoekers