Ik werk dus in een gezellig winkeltje waar we ook wat paardenspullies verkopen.
En 2 weekjes geleden op mijn vrije dag kwam er dus ene meisje binnen die bij mijn collega en baas een deken wou bestellen.
Wollen zweetdeken in het donkerblauw met lichtblauwe bies, ze had hem al ergens anders besteld maar die kwamen er na 3 en ene halve week mee dat dat ding niet meer leverbaar was.
Maar ze had hem met nogal wat spoed nodig omdat haar paardje de deken dus echt nodig had, dus mijn baas snel heen en weer gebelt, mij gebelt *hij heeft er niet echt veel verstand van grijnsz* en ik voor die meid met spoed die deken besteld, zou 10 werkdagen duren want de deken moest gemaakt worden, want zowel de maat als de kleurencombi waren idd niet standaard op voorraad.
Deken komt gisteren binnen, hardstikke mooie wollen deken, echt super om te zien, ik gelijk die meid gebelt, geen gehoor, ingesproken op der voicemail en afwachten.
Dus vandaag dacht ik nou....nog steeds niets gehoort, zal toch wel het goede nummer gedraaid en ingsproken hebben?
Het had immers onwijze haast.
Dus vanmiddag om half 6 nog maar even gebeld...krijg het meisje aan de lijn dus ik: Ja met blablabla je had een deken besteld.
ja dat hoorde ik maar ik heb van de week mijn paard verkocht.
Ja...maar je deken ligt hier al.
Ja daar heb ik nu in principe natuurlijk niets meer aan he.
Ik heb geen deken meer nodig.
Dus ik tsja....eh.....dus zei ja ok ik heb hem niet meer nodig doei.
Komt mijn baas naar beneden en ik het hele verhaal verteld, baas nijdig, en dat meisje gebelt.
Meisje vondt het allemaal blijkbaar wat onnodig en heeft nadat die vroeg of zij het normaal vondt de hoorn erop gegooit
Snap dat nou helemaal niet....bel dan even op dan hadden we die bestelling stop gezet of in ieder geval nog kunnen zeggen dat het netjes afgeregelt was.
Zucht.......beetje domme mensjes....
"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"