Gezocht ervaring met paardentrektochten in Ned.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Valeska

Berichten: 799
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Rotterdam

Gezocht ervaring met paardentrektochten in Ned.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 20:16

Hai,

Over een paar maanden ben ik van plan een trektocht te gaan maken in Nederland met mijn eigen paard. Ik zou graag wat info willen over ruiterroute's. Mijn voorkeur gaat uit naar bos, beek en vennetjes en zandverstuivingen. Ook evt. Belgiƫ in trekken lijkt me leuk. Kan iemand mij helpen met o.a.: hoeveel kilometer trek je ongeveer per dag? Als je zeg maar van plan bent om ong. 4 tot 5 uur te rijden per dag. Dit i.v.m. het plannen van slaapadressen. Alle ervaringen en vooral tips zijn welkom. Groeten Valeska

ikke

Berichten: 37604
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 21:07

Jaaaaa, inkopper! www.recreatieruiter.nl vanaf volgende week www.nvvr.info join the club en vraag iedereen het hemd van het lijf over zijn en haar ervaringen.
Helaas is het boekje bepakt en bezakt niet meer verkrijgbaar en ben ik te lui om het voor je over te tikken *LOL*
De algemene ledenvergadering, 18 april, heeft een middagprogramma wat ook toegankelijk is voor niet-leden. Hier zijn diverse leden aanwezig die zeer ruime ervaring hebben met het maken van trektochten.
Kom even naar de NVVR-stand, waar je ondergetekende zult aantreffen, en ik help je verder.

P.S. de ledenvergadering is op het federatiecentrum in Ermelo.

sigrid02
Berichten: 3
Geregistreerd: 18-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 10:16

Kijk op paardentrek.nl voor meer info en mogelijkheden