zoektocht naar rjilaars

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snepje1

Berichten: 444
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Losser

zoektocht naar rjilaars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 20:49

Zolang ik rijd (7 jaar) rij ik met chaps omdat ik niet in standaard rijlaarsen pas Lips are sealed .Vindt ik op zich niet zo erg, maar als ik op concours wil moet je laarsen aan. Ik heb een hoge wreef brede voeten en brede kuiten. Zijn er meer mensen met dit probleem, en weten jullie merken die voor wat extra ruimte in de laars zorgen? Ik weet dat je rijlaarsen op maat kan laten maken, maar dit is zo duur Geld, geld! .
Ik wil in de toekomst wat meer concoursen gaan rijden, dus ik moet echt een paar neiuwe rijlaarsen. zucht.
Dus alle tips en verhalen van lotgenoten zijn welkom *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 20:52

Misschien is dit dan wat.

Mountain Horse Sportive Rider

Prachtige rijlaars in een elegant ontwerp. De elastische inzetstukken langs de kuiten en een elastisch ritsstuk tot de hiel maakt deze laars wel erg comfortabel. Voorzien van een ergonomisch gevormde zool. Dit topproduct is gemaakt van sterk, zacht kalfsleder. Mag gedragen worden op wedstrijden.
€ 199.65 bij divoza



Afbeelding

taverno

Berichten: 4216
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 21:09

runningkawa schreef:
Misschien is dit dan wat.

Mountain Horse Sportive Rider

Prachtige rijlaars in een elegant ontwerp. De elastische inzetstukken langs de kuiten en een elastisch ritsstuk tot de hiel maakt deze laars wel erg comfortabel. Voorzien van een ergonomisch gevormde zool. Dit topproduct is gemaakt van sterk, zacht kalfsleder. Mag gedragen worden op wedstrijden.
€ 199.65 bij divoza

Deze laarzen zijn ook in een extra brede maat verkrijgbaar.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 21:40

Op maat laten maken bij Divoza is niet zo heel duur, heb Equin laarzen daar op maat laten maken. En ik was geloof ik 300 euro kwijt.
En ik vind het superfijne laarzen, zelf beter dan de Petrie's die ik daarvoor had.

snepje1

Berichten: 444
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Losser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 21:54

he thanx voor julliw reacties, die van de divoza zijn idd niet zo duur, voor het op maat laten maken moet ik toch even doorsparen.
Superlenie waarom moest je ze op maat laten maken dan? ook van die speciale voeten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 22:25

Ben 1.85 en heb geen vet Tong uitsteken...Heb dus ienieminie kuiten, lange benen, en schoenmaat 42... Tja en dat hebben ze niet in de standaard maten...Lachen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 23:50

Mountain Horse laarzen zijn uitermate geschikt voor mensen met een hoge wreef. Ik moet inlegzooltjes erin doen, omdat ik anders teveel ruimte heb. Verder heb je ze idd in een normale en een wijde kuitmaat.
Misschien is die Sportive High Rider wat voor je. Ik vind het erg fijne laarzen iig!