en toen brak mijn stijgbeugelriem

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-01 23:55

he hallo
dat had ik weer
was lekker aan het rijden ging echt goed
ben ik op de lange zijde breekt gewoon mijn stijgbeugelriem mijn paard schrok zich dood ik ook
echt dat zadel wat ik heb brengt veel ongeluk
nou ja als ik er nu aan terug denk is het eigenlijk wel lache
dus ik ernaa zonder beugels enz rijden
nou ik weet zeker dat ik morgen nit meer kan lopen
groetjes

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 11:39

Ik heb een keer gehad dat boven de sprong de gesp van m'n beugelriem brak, het metaal dus, niet het leer. Dan sta je ook raar te kijken! En zo'n tientonner ben ik nou ook weer niet.
Ook niet echt een fijn moment net boven een hindernis.
Pas goed op met dit soort dingen, kan echt heel link zijn. Beugelriemen gaat nog, maar wat dacht je van singelstoten, als die van dezelfde kwaliteit zijn......

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 12:05

Inderdaad ja, een meisje op de manege waar ik vroeger reed had een keer dat de singel brak. Wonder boven wonder donderde ze er niet eens af, ze kon zich vasthouden aan de manen. Nu was die pony ook heel braaf, die ging meteen stilstaan en staan kijken van: "wat is dit nu weer??" *LOL*

Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 17:38

ik had een wedstrijd, onderling. voor die pony was het de eerste keer.was de parcourbouwer zo leuk om met z'n centimeter te gaan ratelen, terwijl net mijn stijgbeugel afknapt. Ed schrik zich door en vloog over de sprong heen, terwijl de stijgbeugel nog door de lucht vloog. Gelukkig ben ik blijven zitten, maar toch!!!