sommige mensen zijn echt zooo aso!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Taruta
Berichten: 488
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: noordhoek in zuid-afrika!

sommige mensen zijn echt zooo aso!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-04 19:36

ik was vandaag aan het rijden op het dressuurveldje (zoals gewoonlijk want we hebben nog geen bak) Scheve mond , en om het dressuurveldje zijn allemaal crosscountry hindernissen en daar waren mensen aan het springen (racen).

Nou ik heb dus een paard dat net ingereden is en die werd echt helemaal gek. Helemaal staart omhoog en showen, snuiven benen omhoog!! Nou in het begin bleven die mensen nog in het crossterrein, dus ging het op gegeven moment wel want ze raakte er aan gewend en ze waren niet zo dichtbij. Nou en ja hoor de mensen besloten dat ze maar door mijn bak heen moesten gaan racen!! ,terwijl de crosshindernissen helemaal aan de andere KANT ZIJN!!! Stoom uit je oren !!!

Nou ik dus aan hun aardig vragen willen jullie misschien niet door mijn bak racen want je kunt er makkelijk omheen of voor langs, nou hun dus 'nee want wij zijn bezig om te oevenen voor crosscountry!!, en we moeten ook lange stukken galoperen!' ik zo ja ga d'r dan omheen.

Nou mijn paard was echt helemaal gek!! en dat zagen zij ook!. En ik kon me paard dus niet houden ze begon te rennen en toen gingen die andere 2 meissies om mij heen racen!! En daarna racte de een voor mij langs en de andere achter mij langs!!

Nou en de enige oplossing voor mijn paard was om te steigeren Scheve mond en toen bleven ze gewoon doorgaan en toen me paard nog een keer steigerde ben ik met d'r achterover geklapt!!! Verdrietig Ziek .

Nou ik dus helemaal bang dat me paard wat had want die lag dus nog op de grond en ik pakte dr reugel en ze kwam gelukig meteen overeind, ik met d'r stappen kijken of ze goed loopt Scheve mond , en gelukkig liep ze goed dus ik tegen die andere kinderen zeggen dat ze nu echt op ,moesten houden!!!

Maar ze luisterde niet dus ik ben zowiezo maar naar huis gestapt!
maar echt; ik haat het als mensen zo doen zeg
naja ik hoop dat ze wel geschrokken zijn toen ze me zagen vallen
maar ben nog steeds pissig

[edit Heike] Titel aangepast. Verder veel spelfouten eruit gehaald en wat punten, komma's en spaties toegevoegd. Ook veel smileys verwijderd.

Chrissie!!:+:


Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 19:54

ja dat is inderdaad wel heel erg asociaal!!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 19:57

Sorry maar wat een smiley's, leest niet zo makkelijk......

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 19:57

Ik ken die veldjes wel, en ze hoeven inderdaad niet op het dressuur stuk te komen. Maar ik was echt super kwaad geworden op zo'n moment. En als ze lange stukken willen galopperen en oefenen met crosscountry dan moeten ze maar in constantia (hohenort) gaan oefenen. SARDA organiseert daar de crosscoutry wedstrijden.
Ik heb daar zelf vaak gereden (manege daar in de buurt, misschien ken je het wel Lanestables).
Laatst bijgewerkt door Mistic op 29-01-04 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaleido's El Rosso (Kaleido's Don Pedro x Kennedy)
Daina van het Leemven
Shah IBN Estaman 16-05-1997 - † 25-06-2010

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 19:58

je zou is moeten weten wat ik zou gedaan hebben! grrrrrr gooi de volgende keer iets naar hun toe of trek er eentje van haar paard

F

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:18

Sommige mensen

Hopelijk hebben jij en je paardje er niks aan over gehouden!
En het ergste is nog dat je op zo'n moment zelf zo weinig kunt doen...

Heb ook een keer zoiets gehad. Twee gasten op een crossbrommer kwamen bij m'n zus en mij naast de pony's rijden, en heel de tijd gas geven met dat opgevoerde ding, dus die pony's bang natuurlijk. Ik ben er afgesprongen omdat ik hem anders echt niet kon houden. M'n buurvrouw fietste er gelukkig bij en heeft tegen die jongens gezegd dat ze normaal moesten doen, maar het enige wat gebeurde was dat ze een grote bek terug kreeg.
En die jongens hebben zelf paarden thuis! Dat begrijp je toch niet! Frusty
Voor hetzelfde geld waren wij met pony en al de weg opgevlogen oid... Hartstikke gevaarlijk!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:21

Het was even stotterend lezen (;-) ) maar echt niet normaal zoiets...snap niet dat mensen die notabene zelf een paard onder hun 0 (=gat) hebben zo naar anderen doen...niet echt "collegiaal" of is het "hobbiaal"?

Haha!

Juut

Berichten: 6898
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 18:33

Door je bak galloperen is al banketstaaf zat, maar je paard expres aan het schrikken maken door er voor en achter langs te galloperen... Boos! Ik was waarschijnlijk compleet door het lint gegaan! Zulke mensen hebben geen verstand van paarden om elkaar in zulk gevaar te brengen, je had hartstikke plat kunnen zijn!!! Sorry, ik laat me nogal gaan maar ik kan me zo kwaad maken over dat soort mensen Stoom uit je oren

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 18:40

Belachelijk!
Ach zo reed ik ooit in de bak bij de ponyclub, komen er een paar jongens (die ook zelf paarden hebben) met tractor zo de bak in rijden (!)
Sommige mensen.....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

bbbe

Berichten: 41
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 18:47

jeetje he/!
aan zulke mensen heb ik echt een irritatie Boos! !
die zou ik wel inelkaar willen slaan!en dan ook niet even stilstaan om jou vraag?!!!!!! nou ja zeg! Boos!

.......:LoVe LeNnY 4-EvEr:........

Juut

Berichten: 6898
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 18:52

Maar als het fout gaat heeft jou paard het gedaan want die deed zo raar!

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd


Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 19:01

meot je mij net hebben,
meestal ben ik bestwel stilletjes hoor(niet zo asio)
maare, als er eenmaal wat met mn pony is gebeurd, dan moeten ze echt opassen, want dna kunnen ze ene slag voor hun **** krijgen !! Boos! Boos!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Stal_Fiore

Berichten: 9326
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 19:43

Bah zeg, echt wel aso... lekker rekening houden met elkaar... is er niet een staleigenaar of manege eigenaar waarbij je dit kunt melden... want de volgende keer kan dit natuurlijk niet weer...

~ Noalie ~ Razzle ~
~ Myrtle ~ *voor altijd in mijn hart*

https://www.instagram.com/hinnikendgoud.zilver


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dnies90, flora, NinaCharlie, Pellelilly, Westerntrail en 40 bezoekers