Bericht van het Tuchtcollege gekregen!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Bericht van het Tuchtcollege gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 14:34

Bericht van het Tuchtcollege gekregen op mijn klacht nav het topic Arthrose 4 jarig paard niet ernstig genoeg?
Helaas weet ik niet hoe ik de link moet plaatsen!
Het tuchtcollege heeft de arts die mijn paard heeft gekeurd, een brief geschreven dat deze arts binnen 30 dagen zijn verweer moet schrijven aan het tuchtcollege!
De secretaris van het tuchtcollege stelt de klager en de beklaagde per aangetekende brief van de dag en uur waarop de klacht door het Tuchtcollege zal worden behandeld,roept beide partijen op ter zitting te verschijnen!
Het is toch schandalig wat er allemaal aan mijn paardje mankeert,wij zijn nu met de laatse behandeling bezig!
Het paard is 6 en 20 januari voor de laatste keren ingespoten,slaat het nu niet aan dan zal het een aflopende zaak wezen!
Nou ik ben zeer benieuwd wat hier uit gaat komen!
Ik houd jullie zeker op de hoogte,ook ivm het progamma Kat in de zak!
Kat in de zak zal waarschijnlijk een vervolg uitzending maken,doordat het allemaal zo lang duurd en er nog steeds geen officeele uitspraak is!
Groetjes Lundi -xxx-


Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110478
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 14:39

Hoi!
Wat spannend zeg!
ik ben ook erg benieuwd wanneer Kat in de Zak komt! ik wil het zeker gaan kijken hooR!

Hopelijk gaat het goed voor je uitpakken! Lachen

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 14:44

Er word eindelijk aan gewerkt,en dat doet me gewoon erg goed!
Ik laat zeker weten wanneer Kat in de zak uitgezonden wordt!
Het aller ergste is nog voor het dier,mijn dochter is er ook nog steeds helemaal ziek van,maar het sloopt mijzelf ondertussen ook!
Het is zo verschrikkelijk dat je ziet dat er geen verbetering in komt voor het paard!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 14:47

Ik heb ook ooit een klacht via het tuchtcollege laten lopen.... echter is mijn ervaring dat ze daar niet echt hun best voor je doen. Je wordt via hun verplicht nog een aantal brieven te schrijven enzo.
Mijn zaak heeft bijna een jaar geduurd eer er een uitspraak / zitting kwam.
Uiteindelijk hebben ze de uitspraak gedaan dat ze het niet helemaal eens waren over hoe er gehandeld was door de DA maar dat het niet ernstig genoeg was voor een aantekening!! (want meer dan een aantekening krijgen ze vaak niet).

Maargoed, ik hoop voor je dat jouw klacht serieuzer wordt genomen en dat je een goede uitslag hebt, laat je het weten zodra je meer weet?


_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 14:49

Maare, het wordt dus ooknog uitgezonden via Kat in de Zak, goed hoor!!! Dat helpt vaak wel
Mensen zou nou eenmaal een stuk behulpzamer als er een camera aan te pas komt.

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 15:08

Spannend zeg!
Ben erg benieuwd!

Sterkte en succes! Ach gut

My imaginary friend thinks you have serious problems!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 16:37

Ik heb gehoord dat er een aantal zaken zo al van de baan geschoven worden door het tuchtcollege,het is al heel wat dat ze het in behandeling nemen!
Ik zie wel wat er uit komt,niet geschoten is altijd mis geschoten!
Ik kan in ieder geval zeggen als ik mijn paard kwijt raak,dat ik in de periode die wij hem gehad hebben ook wel degelijk met hem bezig ben geweest en zoveel mogelijk heb geprobeerd!
Lundi

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 20:11

Citaat:
Mensen zou nou eenmaal een stuk behulpzamer als er een camera aan te pas komt.

_________________
Nou deze keuringsarts niet hoor,hij vond het niet nodig te vermeleden dat er aanwijzingen zichtbaar waren op rontgenfoto's voor arthrose in het hoefgewricht!
En dat bij een 4 jarig paard!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 20:25

Ik heb je vorige topics allemaal gelezen, maar nooit gereageerd geloof ik. Bij deze toch maar even doen Haha!

Eigenlijk gewoon absurd dat het zo moet lopen.
Ik hoop dat het tuchtcollege je klacht serieus neemt en er ook echt wat mee gaat doen, en dat zij hun best voor je doen.
En dat de kat in de zak wat oplevert! Ik kan me niet herinneren dat er ooit een onderdeel daarin geweest was waarbij ze niks hebben kunnen oplossen. Ben zeer benieuwd! Haha!

Succes Lachen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 20:29

Wanneer is die uitzending van Kat in de zak

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 20:55

gijsenkim schreef:
Wanneer is die uitzending van Kat in de zak

Kat in de zak wil nog een uitzending erbij maken,het progamma duurt altijd maar een kwartier!
Doordat dit een ingewikkelde zaak is,en niet in een kwartier uitgezonden kan worden ,komen er waarschijnlijk twee afleveringen!
Zodra ik weet wanneer de eerste uitzending is laat ik het weten!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 22:35

spannend....

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.


Dees

Berichten: 18872
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 11:08

Lundi, ik zit hier ook vaak met volkomen ongeloof over deze gang van zaken. Zo gek kan je het simpelweg niet bedenken. Ik vind het heel goed dat je dit overal aankaart, dat zal je vast een heleboel energie kosten. Breng het maar eens op, ik kan een beetje het gevoel herinneren, en bij mij was het lang niet zo absurd als bij jou.

Fijn dat je ons op de hoogte houdt. Ik ben heel geinteresseerd in hoe dit allemaal af gaat lopen. Je paard zal er niet mee te redden zijn, maar de verzekering dan wel keuringsarts mogen de schade wel eens gaan betalen. Sterkte. Succes!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 16:14

Heel erg bedankt Dees,jij heb me op het idee van het Tuchtcollege gebracht!
Fijn dat er mensen zijn die met mee denken!
Ik hou je zeker op de hoogte!
Groetjes en liefs Lundi -xxxx-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dnies90, epidaure, GoogleAdsense, Lalladidoo, PetalBot, Vagabondo en 6 bezoekers