Uitnodiging gekregen om naar Rusland te komen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Uitnodiging gekregen om naar Rusland te komen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 22:44

Een paar dagen terug is mijn zoektocht naar info. en vooral fokkers van Het Russisch Koudbloed eindelijk beloond met een mailtje uit jaja Rusland zelf!!

Een tijd geleden (was ik al weer vergeten) had ik dus een mail gestuurd naar iemand met een site met info. over alleen maar Russische paarden (met toeval gevonden via russische zoekmachines) of ze mij dus meer kon vertellen over dit ras,en eventuele fokkers in Rusland.
Daarop antwoordde ze met een super mail dat ze me persoonlijk wil uitnodigen op de Equiros 2004 6e Russia Horse Exhibition in Moskou van 12 tot en met 16 augustus! OK dan!
Dan zal ze mij persoonlijk voorstellen aan alle fokkers Haha! (de meeste van Hengstenhouderijen) van dit ras,eindelijk na al die tijd, lichtelijk frustie ondertussen Rolleyes haha,gewoon meteen goed raak!!
Ben nu al meteen aan het kijken naar hotelletje in de buurt daar én maar de vraag of ik vrij kan krijgen die periode,zal hier zelfs voor op mijn knieen gaan en een flinke smeekbede op willen hangen hahahahaha.
Zal wel lukken en zal hier zeker verslag over brengen Cheese! (tis nog wel een dikke 7 maandjes wachten hahaha maar dat mag de pret niet drukken)

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:00

dat is gaaf joh
echt heel leuk
Flink veel foto's maken !!!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:02

Wow, dat is echt te gek joh.
Wij willen daar natuurlijk alles over horen!! *LOL*

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 23:40

Ja spannend hé! kan haast niet wachten gewoon.
Moet je net mij hebben pffff mien ongeduld haha

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 00:37

Dat is niet gek, dat moet je zeker doen. Moskou is een fantastische stad om te bezoeken (ben er geweest). Ik wil mee!!!

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 01:23

Wow wat fantastisch!!
Heb trouwens even in je porfiel gekeken en wat een super gaaf paard heb je!! Lekker sterk en ook een mooi kleurtje OK dan!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 01:33

Ik ben jaloers, ik kreeg vandaag bericht dat ik geen adressenlijst mag ontvangen waar alle fokkers en bezitters van mijn verzorgpaard haar stam op staan.
Ik ben al heel ver, maar ik wil niet vlotten. Ik had heel graag haar 24 jarige halfzus nog willen zien.

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 01:40

Cool man
maarre owee als je niet verteld hoe het was .... Haha!

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 11:08

Super zeg OK dan! dus al je speurwerk is niet voor niets geweest!!
En omdat het nog zo lang duurt kun je lekker genieten van de voorpret *LOL* anders is het zo weer voorbij Knipoog

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-04 17:24

Ah het zat vandaag allemaal niet mee,lekker baal daggie Verdrietig
Smerig koud rot weer voor een snielig postboderinnetje,en dan nog eens scooter pech....en het ergste van alles........

....ja hoor dat kon er ook nog wel bij Rusland zit er helaas niet in voor mij dit jaar,kan op geen enkele manier vrij krijgen omdat er dan al 8 vakantie hebben die periode baal baal baal Huilen dan ga ik zeker volgend jaar (nog langer wachten Verdrietig )
Ik zal meteen een mailtje sturen naar de dame in kwestie die mij had uitgenodigd,dat ik helaas niet kan komen en welke data het volgend jaar gehouden wordt,dan ben ik er als eerste bij met de vakantieplanning voor 2005 op mijn werk.
Jammer!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 17:28

Jeetje wat vervelend dat je nu niet kunt gaan!

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-04 20:42

ja voel me ook erg zielig vandaag... nou ja volgend jaar beter!!

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 21:00

He gedver dat is een domper Verdrietig
Wil er niemand met je ruilen Verward

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 21:20

Hey wat jammer zeg! Misschien volgend jaar maar! Kun je je daar alvast op verheugen!

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-04 21:25

Noble-Girl schreef:
He gedver dat is een domper Verdrietig
Wil er niemand met je ruilen Verward


Nee helaas,het valt natuurlijk net in de zomervakantie en diegene die vrij zijn hebben allemaal kids,én gaan dus allemaal naar hun standaard geplande vakantieplek grrrr Boos! Oh ben nu wel jaloers geloof ik Bloos! )
Zo jammer dat dit niet een paar maanden terug was gebeurd,anders had ik het wel kunnen regelen.
Máár volgend jaar zeker!!,en wie weet wat er allemaal nog in de tussen tijd kan komen.
Ik blijf positief ahum Tong uitsteken hahahaha

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 21:28

Zeker doen! Ik heb een keer vanuit Rusland een uitnodiging gehad om het bonte warmbloed paard te promoten op een soort van "beurs"...vind het altijd nog jammer dat ik niet ben geweest.suc6!

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-04 22:20

Hai Rubywhite,misschien was het dezelfde beurs wel
Dit jaar wordt de equiros exhibition voor de 6e x gehouden of was het al langer terug?
Ga je volgend jaar ook heen gezellie OK dan!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 23:05

Ja! Dat klinkt mij bekend in de oren, ik heb net naar de papieren gezocht maar kan t niet zo snel terug vinden...nou lijkt me gezellie!

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 14:14

Leuk een bokt meeting inRusland hahaha,ik heb net een mailtje teruggekregen uit Russia,dat ze me zeker op de hoogte zal houden en het verslag en foto`s komen ook op de site.
Ik zal deze meteen even geven www.equiros.ru