lachwekkende/beschamende acties

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

lachwekkende/beschamende acties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 00:10

[AM] Wat gebeurde er bij jou toen je dacht:

Ik las dit topic en heb in mijn eentje helemaal in een deuk gelegen! Zeker om het verhaaltje van de middelbare en gym! Helemaal geweldig!!!

Dus! Hebben jullie nog meer beschamende momenten dat je wel heel graag door de grond wil zakken? Ik geloof dat ik er wel genoeg heb gehad, maar kan er zo niet op komen! Haha!

Onderschriftloos :Y)


Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 00:17

Niet 1 van me zelf, maar ik was er wel bij.
Ik, een vriend en een vriendin waren op Hyporama bij tentenkamp aan 't kijken bij de jassen en broeken. We zatten een beetje te klootviolen over de prijzen, kleuren en wat wel en niet mooi was. Dus we zeggen een paar keer iets over een jas die daar hangt. Mooi, maar veelste duur. Lelijk en slechte kwaliteit. Loopt die vriend helemaal blij en opgetogen naar een jas die daar aan een 'pop' zat. Die vriend zegt: Ohh, dat is nou een leuke jas en een leuk stofje!" Hij wrijft in de mouw. Blijkt die pop een echt man te wezen die daar in de hoek stond te kijken. Ik lach dus echt helemaal in een deuk, vooral omdat die man gewoon bleef staan en alleen maar even bewoog toe nhij aan de jas zat. Whahaha!

Zo kan ik nog wel even doorgaan met leuke acties. Dus heb je een moment of 24 uur?

- Offline -

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 22:01

whahaha ja hoor die heb ik wel! Nu jij wat zegt over stof en zo, schiet me ineens iets te binnen!

Ik begon net met t verzorgen van een draver met een vriendin van me. leonie, pensionklant die ik nog niet zo kende en waarvan ik nu haar paard rijdt, was er ook. Draver was erg nat dus kreeg zweet deken op. Ik was echter even ergens anders op dat moment, dus toen ik terug kwam, zag ik dat er een oerlelijke zweetdeken op hem lag.. Dus ik: wow.. die is lelijk zeg!! Pff, echt superlelijk!! Vriendin: nou valt best wel mee.. Ik: nee ik vind hem echt onwijs lelijk hoor! Die kleuren en die streep!! En zo ging ik nog even door... Totdat mijn vriendin me vertelde dat ie dus van Leonie was.. OOPS!! SHAME!!! Die had er dus al die tijd bij gestaan en ik maar doorzaniken op het feit dat ik die deken zo lelijk vond..

Onderschriftloos :Y)

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-04 20:35

niemand dan? Kom op met jullie verhalen!!

Onderschriftloos :Y)

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:53

lalalalaa Bloos

Oke, ik was 11 (ben nu bijna 14) en ik moest heel nodig naar de wc.
Ik was op het bedrijf van m'n ouders. Maar ja ik moest zo nodig dat ik vergat om de deur op slot te doen...
Komt er zo'n iemand binnen van het personeel Bloos Bloos en die werkt er nu nog steeds...durf die man nie eens meer aan te kijken Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:56

Ook moest ik een keer heel erg nodig plassen tijdens een bosrit.
Ik had heel goed gekeken of er niemand aan kwam en ging in de struiken zitten.
Opeens hoor ik een vrouw achter me vragen:"moet ik even uw paard vasthouden" Bloos!
Bleek dat er achter me in de struiken 2 vrouwen gebukt zaten om bosbessen te plukken die ik niet had gezien Haha!

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:57

Ilindra schreef:
Ook moest ik een keer heel erg nodig plassen tijdens een bosrit.
Ik had heel goed gekeken of er niemand aan kwam en ging in de struiken zitten.
Opeens hoor ik een vrouw achter me vragen:"moet ik even uw paard vasthouden" Bloos!
Bleek dat er achter me in de struiken 2 vrouwen gebukt zaten om bosbessen te plukken die ik niet had gezien Haha!


Haha! Ohjee, dit wordt weer zo'n topic, dat m'n ouders naar boven komen om te vragen wat er zo grappig is Schijnheilig

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-04 21:02

whaha benneton, dat had ik dus ook toen ik dat eerste topic las.. Maar ik kon niet te hard lachen, want t was nogal laat!!

Em ilindra,das wel banketstaaf jah! Whaha, vind het wel een goeie opmerking van die vrouw!!

Onderschriftloos :Y)

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 23:13

Hahhaha, in dat andere topic kwamen ook prachtige dingen voorbij! Ben ook heel benieuwd wat hier uit gaat komen.

Heb ook wel van zulke momenten, maar t stomme is dat ik ze op een moment dat ik ze op moet schrijven niet meer weet te herinneren Scheve mond Schijnheilig Maybe komt er binnenkort nog wat leuks bovendrijven, dan horen jullie het!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 23:23

Yep .... heb er ook wel een aantal..Sommigen te erg om hier te vermelden Schijnheilig

Een aantal jaar terug was ik op concours..We moetsen nog zeker een 3/4 uur wachten op de uitslag..Heen en weer rijden was niet echt de moeite,dus dan maar wachten..Na een tijdje kwam mijn moeder op het briljante idee eens in de spring-losrijdbak een sprongetje te nemen..Ik had vroeger heel veel gesprongen,dat paard alleen niet..
Goed als dressuurmuts in een spring-losrijd bak ben je al een beetje 'apart' ..Als je dan nog fanatiek mee gaat springen ben je nog 'aparter' ... Maar als je dan na 10 minuten op een hele l*llige manier van je paard kletst kijken ze je hélemaal vreemd aan Haha!

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 23:34

Ilindra schreef:
Ook moest ik een keer heel erg nodig plassen tijdens een bosrit.
Ik had heel goed gekeken of er niemand aan kwam en ging in de struiken zitten.
Opeens hoor ik een vrouw achter me vragen:"moet ik even uw paard vasthouden" Bloos!
Bleek dat er achter me in de struiken 2 vrouwen gebukt zaten om bosbessen te plukken die ik niet had gezien Haha!


*LOL* Haha! *LOL*

Haha, heb net goed gelachen met vorig topic, deze is ook leuk *LOL* Kan zo direct niets bedenken, maar als er mij nog iets te binnen schiet zal ik het wel neerzetten.

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 23:37

[quote="benneton] Haha! Ohjee, dit wordt weer zo'n topic, dat m'n ouders naar boven komen om te vragen wat er zo grappig is Schijnheilig[/quote]

Had ik net ook,ik zat ook dat vorige topic te lezen en ik kwam niet meer bij Haha!
M'n moeder kwam net zo:Wat was er nou zo grapig? Tong uitsteken

Maar ik kon niet echt veel momenten bedenken dat ik wel door de grond kon zakken van schaamte maar in ieder geval eentje vorige week nog:
Een vriendin en ik waren uitgeweest maar wat eerder teruggegaan.
We stonden zo op het station en omdat het nogal koud was wilden we in zo'n dicht hokje gaan zitten.
Ik liep via de ene kant erheen maar ik moest langs zo'n niet dicht hokje waar wel glas aan beide kanten zit.Dus ik loop zo:keihard tegen het glas aan Ziek Deed nogal pijn.M'n vriendin kwam niet meer bij van t lachen en later kon ik er ook wel om lachen Haha!
Maar ik heb haar laten beloven dat ze het niet verder vertelde want het zag er nogal stom uit geloof ik Bloos

Lovers Sound Lovers
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 23:46

Ilindra schreef:
Ook moest ik een keer heel erg nodig plassen tijdens een bosrit.
Ik had heel goed gekeken of er niemand aan kwam en ging in de struiken zitten.
Opeens hoor ik een vrouw achter me vragen:"moet ik even uw paard vasthouden" Bloos!
Bleek dat er achter me in de struiken 2 vrouwen gebukt zaten om bosbessen te plukken die ik niet had gezien Haha!


Zoiets had ik ook een keer. Ik was echt in de middle of nowhere op de Veluwe in mijn eentje een buitenrit aan het maken. In een uur tijd was ik werkelijk helemaal niemand tegen gekomen. Toen ik wel erg hoge nood kreeg, wilde ik met paard en al de struiken in, maar ik zag overal giftige dingen... Dus ging ik maar midden op het ruiterpad plassen. En precies op dat moment komt er een groep van een stuk of 20 paarden aangereden Bloos!. Dan voel je je wel heel erg bekeken hoor, grrr.

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 23:51

haha wat een leuk topic!!!
en ebbeltje.... ze heeft zich aan dr woord gehouden.. ik wist het namelijk niet...... (en jij had och nog iets leuks of wil je dat niet neer zetten Knipoog )

ik weet zelf niet echt een moment dat ik door de grond wou zakken.... maar als ik het weet zet ik het wel neer!

....................

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 23:52

Uhm wat heb ik nog meer dan?
Ik kan het me echt niet herinneren Schijnheilig

Lovers Sound Lovers
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg Haha!

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 23:53

geef je een paar tips... spiegel banken winkel.. 2 keer achter elkaar Knipoog weet je het nu Tong uitsteken

....................

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 23:57

Ja maar nu gaan we off-topic Tong uitsteken

Nouja ik schaam me daar niet echt voor ofzo maar ik vertel het wel even Haha!
Ik was met mn moeder in een meubelwinkel:zie ik zo een hele grote spiegel hangen.Natuurlijk moest ik even kijken of mn haar goed zat Schijnheilig
En ik kijken maar ik zag mezelf niet,dus vanuit een andere hoek kijken
(net of ik mezelf dan wel zie).
Maar ik zeg dus zo:Mam,ik zie mezelf niet in deze spiegel!!! Scheve mond
gaat zij aan de andere kant staan,zie ik haar wel Haha!
bleek t dus gewoon een raam met een lijst eromheen te zijn Schijnheilig

Lovers Sound Lovers
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg Haha!

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 00:04

haha ik kan er nog steeds om lachen Tong uitsteken
maar nu heb je nog niet vertelt dat het even later weer gebeurde Tong uitsteken
maar nu weer ff ontopic ik vind dit echt een super gaaf topic lig echt steeds helemaal dubbel Lachen

....................

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 00:07

hmmm...
Ik zat met mn benen gekruisd op de bank, wilde mn drinken op t tafeltje voor me pakken, ging dus naar voren en donderde dus zo van de bank af. (wordt ik soms nog mee geconfronteerd).
Ik zat achterop de scooter bij een vriendin, had ik nog niet eerder bij haar gedaan en wist niet dat die scooter opgevoerd was, ze zij nog 'hou je vast' (ik mwa..) en trok op... resultaat: 2 benen de lucht in en bijna achterover van de scooter..
Ik wilde op een krukje gaan zitten, maar het moment dat ik ging zitten brak dat ding in 4 stukken ofzo, ofwel, doorheen gezakt..

En dit was allemaal nog maar in 1 week... kun je nagaan hoe een maand eruit ziet Knipoog Haha!

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 00:17

Vanavond nog.........
Ik had de longeerspullen naast de stal gehangen en de zweep erbij gezet. Ik pak vervolgens die longeerhoofdstel en ook de zweep en loop richting de bak........... oeps......paard vergeten!!!!!

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 00:18

Heel beschamend niet, maar ik heb weleens blonde acties.
Iemand opbellen terwijl je je nog op zit te fokken over iemand anders en dan geen flauw idee hebben wie je nou gebeld hebt en het aan de stem niet kunnen horen omdat je oren dichtzitten. 'Wie heb ik nou aan de lijn' Blond
En als het nou iemand was die ik nooit zou spreken, maar dat was ook niet echt het geval Bloos

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 00:25

Valpartijen zijn altijd bijzonder genant ja.

In 1981 was de witte jas van teddiebeerstof in de mode en die had ik dan ook. In de pauze van het werk was ik even gaan wandelen, op pumps want het was een sjiek kantoor waar ik werkte.
Bij een stoeprand slipte ik met mijn pump en knalde achterover in een plas die daar lag. Maar het was Den Haag en in het centrum van Den Haag bestaan plassen meer uit olie dan uit water dus dat had tot gevolg dat mijn witte jas aan de achterkant opeens egaal zwart was Bloos!
Het was koud maar met Haagse air heb ik mijn jas uitgetrokken en binnenstebuiten over mijn arm geslagen en met opgeheven hoofd ben ik over het binnenhof (inwendig bibberend) terug naar kantoor gelopen. Kreeg wel wat vreemde blikken Haha!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 10:42

whahaha percy die is goed zeg!! en als je nou met iemand anders bent, zijn dit soort dingen meestal lang niet zo erg a;s wanneer je alleen bent, dán kun je er meestal beide wel om lachen, maar alleen.. Pff dan schaam je je toch ook kapot!!!

Onderschriftloos :Y)

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 12:27

Whuahahahaha *LOL* ik lig hier echt helemaal dubbel.
Kan zelf nu niet op een blonde actie van mij komen.... Madelon, Tries weten jullie nog iets Verward


Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 12:53

Ik heb nog wel een paar momenten die ik nooit meer vergeet.

* Op 13 jarige leeftijd een vriendinnetje meenemen tijdens een buitenrit. Ik op pony, zij op fiets. Aangekomen op een ydillisch plekje mocht vriendinnetje van mij ook even rijden. Los. Alleen. Let wel, dit was de eerste keer dat ze op een paardenrug kwam te zitten. Pony sukkeldraaft met haar op de rug richting boom, hobbelt onder een laaghangende tak door, schuift vriendinnetje zo uit het zadel en sjeest er vervolgens vandoor....

* Had net mijn rijbewijs. Mocht met de auto van mijn ouders een ritje maken. Op mijn vage manier meende ik tijdens die rit voorrang te hebben, t.o.v. een automobilist van rechts?! Dus die gast terecht boos op mij en toetert. En wat doe ik? Vol overtuigd van mijn onschuld, scheld en foeter en toeter terug.... Totdat ik 20 meter verder, ineens het heldere gevoel terug kreeg en realiseerde dat ik goed fout zat....

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!