ik ga sunny verkopen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-01 17:47

Na lang naged8 te hebben,zijn mijn moeder en ik het er over eens geworden dat sun over 2 maanden,zodra ik een grote pony heb,een beter tehuis verdient waar ze elke dag gepoetst,en bereden word.Ik doe dit met heel veel pijn in mijn hart,maar ook met het idee dat ze beter verdient.Ik wil geen egoïst zijn,en ik kan haar later de tijd en de liefde niet meer bieden die ze nodig heeft...Daarom heb ik haar te koop aangeboden
Verdrietig en ik ga net zolang doorzoeken totdat de perfecte match is ontstaan...Ik wil graag doorgaan met paardrijden,en 2 paarden zouden gefinancieerd kunnen worden,maar wat als de 1 bijna geen aandacht meer krijgt?? Dat kan ik niet over mijn hart krijgen.Voor sunny heb ik beslist... Verdrietig en dit zeg ik met tranen in mijn ogen,
en met heel veel spijt,maar ik doe wat het beste is voor mijn meisje. Verdrietig


Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-01 18:12

Ik heb het er echt heel moeilijk mee,en ik hoop niet dat jullie van die ***** reacties plaatsen Koe Verdrietig Huilen

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 18:15

Jeetje wat verrot zeg! en je was zo gek op Sunny! Jullie pasten zo goed bij elkaar! ik snap niet dat je haar opeens weg doet

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 18:16

Ojeetje wat jammer dat ie weg gaat veel sterkte ermee. Tja het is jammer dat pony's niet meegroeien. Ik hoop echt voor je dat ie een goed tehuis krijgt.
Succes met het zoeken van een goed tehuis.
En veel plezier met je andere pony/paard ik hoop dat je daarbij een beetje troost kan vinden omdat sunny weggaat.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-01 18:16

Ik ben gek op sunny,ik houd zielsveel van haar,maar wat moet ik dan? niets met haar doen?
Ik wil toch verder met paarden Verdrietig

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 18:26

Tja dat is waar als je haar alleen maar laat staan en er niks mee doet dat is ook niet leuk. Ze verdient een lief baasje die lekker met haar gaat knuffelen en poetsen en rijden (jij bent ook een goed baasje hoor)

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 18:58

moeilijke beslissing is dat he sunny?
ik zit nou in precies hetzelfde schuitje...
nou heel veel sterkte ermee en hoop dat je snel een goed tehuis vind voor haar want dat verdient ze en dat je snel een lieve andere pony vind die jou een beetje mee kan helpen met troosten..

sterkte!

Love the life that you live, live the life that you love

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 19:24

Ohja, wie vond dat ik zo harteloos was omdat ik robin verkocht?
Scheve mond\ Sorry hoor maar dit vind ik dan toch wel het zelfde.
Dus ik zeg maar nix Lips are sealed

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 20:08

Tja sorry hoor,ik vind het enorm stom wat je doet,
Je vriend,die jarenlang voor je heeft gewerkt,waar je zoveel van heb geleerd,die jarenlang heeft genoten van een poetspartij,waar jij zielsveel van hield...Doe jij weg omdat je niet meer op hem kan rijden?


Uhhmm dit zijn jou eigen woorden tegen iemand die haar pony verkocht...

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 20:12

Citaat:
Op 2001-11-18 18:24, schreef Nathalie:
Ohja, wie vond dat ik zo harteloos was omdat ik robin verkocht?
: Sorry hoor maar dit vind ik dan toch wel het zelfde.
Dus ik zeg maar nix Lips are sealed



tja dat wou ik dus eigenlijk ook al zeggen.. ik heb m'n mond maar gehouden daarnet maar het is wel heel gemeen dat jij zo tegen Nathalie dee en een paar dagen later ga je ineens zelf sunny verkopen. het is niet eens zoveel verschil, Nathalie doet Robin weg omdat ze verder wil met rijden en dat gaat niet meer zo goed met hem, en jij doet ook Sunny weg omdat je er een beetje te groot voor bent en er niet meer zo goed op kan rijden. beetje stom vind je niet!?
maargoed, ik hoop dat je een leuk baasje voor Sunny kunt vinden. suc6 met zoeken

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-01 20:19

Ja sorry nath,ik had er niet goed over nagedacht. Maar ik vind dat sunny beter verdiend,en ik doe haar niet weg omdat ik haar stalling niet kan betalen,ik doe haar weg omdat ik het zielig vind als er niemand meer wat met haar doet,en ze kan enorm veel.Het is een goede wedstrijdpony.Tja sorry hoor Nath...nu ik er dieper over nadenk Scheve mond\ het spijt me nathalie...Ik ben blij dat je een goed tehuisje hebt voor Robin Lachen


Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-01 20:26

Citaat:
Op 2001-11-18 19:12, schreef Ireentjuh:
Citaat:
Op 2001-11-18 18:24, schreef Nathalie:
Ohja, wie vond dat ik zo harteloos was omdat ik robin verkocht?
: Sorry hoor maar dit vind ik dan toch wel het zelfde.
Dus ik zeg maar nix Lips are sealed



tja dat wou ik dus eigenlijk ook al zeggen.. ik heb m'n mond maar gehouden daarnet maar het is wel heel gemeen dat jij zo tegen Nathalie dee en een paar dagen later ga je ineens zelf sunny verkopen. het is niet eens zoveel verschil, Nathalie doet Robin weg omdat ze verder wil met rijden en dat gaat niet meer zo goed met hem, en jij doet ook Sunny weg omdat je er een beetje te groot voor bent en er niet meer zo goed op kan rijden. beetje stom vind je niet!?
maargoed, ik hoop dat je een leuk baasje voor Sunny kunt vinden. suc6 met zoeken

Ik doe haar weg omdat ik vind dat erop gereden moet worden,en als ik haar houd,staat ze toch alleen maar op stal,of ik moet al met haar gaan wandelen,terwijl sun juist van crossen enzo houd dus ik doe haar niet weg voor het rijden Scheve mond\

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 20:57

Jammer dat je haar weg doet, en ik zit precies met het zelfde probleem alleen is de pony al oud. Veel strekte, en hopelijk neem je de goeie beslissing! Veel suc6 met het zoeken naar een nieuwe pony!

Amy

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 21:00

jeetje wat erg voor je, lieve sunny toch
maar ik wil toch even kwijt dat je echt niet na heb gedacht wat je bij nathalie zei.
en je wist toch dat je eruit zo groeien..
zo'n kleine pony gekocht, je zag het aan komen toch Verward
dit is geen *** reactie maar op je erop te wijzen maar ik ben blij dat je uiteindelijk wel naar sun kijkt

jeetje iedereen raakt hun ponys kwijt...

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 22:02

wat jammer nu!!!!!
hopelijk vind je een goede thuis! (heb je er al een?)
veel sterkte en plezier met je nieuwe paardje!!!!

Enya - Daya :-)

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 23:50

Citaat:
Op 2001-11-18 17:16, schreef Haffie:
Ojeetje wat jammer dat ie weg gaat veel sterkte ermee. Tja het is jammer dat pony's niet meegroeien. Ik hoop echt voor je dat ie een goed tehuis krijgt.
Succes met het zoeken van een goed tehuis.
En veel plezier met je andere pony/paard ik hoop dat je daarbij een beetje troost kan vinden omdat sunny weggaat.


Was het maar waar dat pony' s mee groeiden!! Ik ben ook te groot geworden, maar ik weet 1 ding 10000% zeker hij gaat nnnnnnnoooooooiiiiiiiiitttt weg, hij heeft al te veel meegemaakt. Maar jah iedereen is verschillend, je kan het vergelijken met getrouwde stellen, sommige kunnen wel heel hun leven bij diegene blijven en sommige weer niet Verdrietig Verdrietig , ik hoop dat ze een goed tehuisje krijgt!!!!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 08:12

Sunnylover: ik vind het heel dapper dat je die beslissing durft te nemen. Het is inderdaad zo dat de pony meer verdient en natuurlijk ook dat iemand anders plezier aan Sunny mag hebben. Een aantal keren heb ik dat zelf door moeten maken. Alsof je een stukje van jezelf verkoopt, maar ik ben zeker dat je een goede nieuwe eigenaar voor Sunny kunt vinden.

allegria
Berichten: 104
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 11:09

tja eerlijk is eerlijk het is maar waar je het beestje voor gebruikt ik bedoel als je inderdaad echt wil gaan rijden een wedstrijden enzo nee dan wordt het niks ik heb zelf expres een pony gekocht die eigenlijk te klein is ze is 1.12 hoog en loopt onder het zadel en voor de koets maar ik had inderdaad het zelfde probleem als jij sunnylover maar ik heb het iets anders opgelost mijn pony wordt 17 jaar en heeft dit jaar een veulen gehad je ziet haar zo opleven echt geweldig en ondertussen heb ik nog een fjordenveulentje gekocht een hengstje het fjordje wordt mijn rijpony die kleine pony blijft zolang nog voor de koets lopen en met mij rondhobbellen tot wij er allebei geen zin meer in hebben Lachen en als het fjordje 2 jaar is laat ik hem de andere pony dekken en kan zij meteen daarna lekker met pensioen terwijl ik me bezig houd met de dingen die een fjordje hoort te weten op die leeftijd en als witje dan bevalt dat voorjaar kan ik beginnen met het inrijden van de fjord zo zijn we allemaal gelukkig denk ik maar ik begrijp ook best dat dat niet voor allemaal haalbaar is alleen wat ik niet begrijp is dat je geen weiland zoekt zodat ze bijmekaar kunnen staan dan kun je in plaats van de pony te verkopen hem misschien laten leasen oftewel verhuren of gewoon een verzorgstertje zoeken zo hoeft hij toch niet weg ik begreep dat het financiele gedoe het probleem niet was verhuur je pony voor zeg een 100 of 150 gulden per maand in ruil daarvoor heeft zij een soortvan eigen pony het is alleen maar een idee ik denk dat ik maar ga stoppen groetrjes suus

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 11:24

ja tis echt erg ineens, iedereen doet zn pony weg. ook ikke Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dollyspikkel, Fayyah19, GoogleAdsense, hafpower, Lanoca, MairiMacBran, nick_en_ik, Salinah, SentiBot, Sjafrane, Spike2019, XxMariellexX en 82 bezoekers