moeilijke keuze: Queen of paard?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-01 17:54

ik ben nou al 2 weken aan het denken en denken en ik komer zelf nou maar niet uit..... ik ben nou dus 18 en heb dus queen maar ook een hele lieve merrie van 3 jaar staan te wachten op mij.... ik wil queen eg niet kwijt... ze is eg mijn poepie maar aan de andere kant moet ik toch vedrer denken.... queen vind concoursen rijden leuk en dat zou ze dus dan nie meer kunnen doen bij mij en die merrie is 3 moet nog super veel leren en heel lief alleen staat ze behoorlijk ver weg.... en is ze beetje schrikkerig.. weet wel als ik, er vaker kom dat het dan over gaat...
nou moet ik dus een keuze maken tussen queen en die merrie ikzelf wil dolgraag verder met concoursen maar wil queen niet kwijt... beide doen is geen optie omdat ik daar geen tijd voor over heb met school.... ik zou queen eventueel door andere laten verzorgen maar dan zit ik nog zelf met de kosten en die merrie moet dan ook dichterbij komen te staan en dan moet ik mee betalen aan de stalling.... dus dat is ook geen optie... zelf had ik eigenlijk al bedacht om queen nog 2 jaar te houden sowieso met school dat ik gewoon lekker door kan rijden maar dan gewoon recreatie maar begin nu toch weer te twijfelen

ik wil queen niet kwijt maar ook rolinda niet en die vrouw van wie rolinda is wil binnen 3 weken ( waarvan er 2 verstreken zijn) antwoord hebben wat ik ga doen omdat ze anders rolinada gaat verkopen....
zucht... wat moet ik nou doen Verdrietig Verdrietig
weet het ff allemaal niet meer

[Edit] titel iets duidelijker gemaakt [/edit]
_________________
Afbeelding
QUEEN I LOVE YOU!!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-11-18 18:50 ]</font>



ikke

Berichten: 37461
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 18:07

Ik ging voor Queen. Je kan met een pony gewoon bij de paarden starten. Zeker als je niet te groot van stuk bent.
Bij ons op stal staat een vrouw en die heeft haar pony ook nog steeds. Beest is ondertussen 26 en gaat nog als de brandweer.
Recreatief rijden heeft niks uit te staan met wedstrijden. Er zijn veel mensen binnen de NVVR die wedstrijden rijden, maar ondertussen ook trektochten maken met dat paard. Gaat uitstekend samen.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-01 18:13

queen is maar een D pony van 148 en ik ben 175 dus ben best groot voor haar..... maar ik heb daar ook nog een E-pony van 156 staan die ik ook mag gaan rijden en starten dus dan kan ik queen nog houden en dat beestje kost me niks....

Love the life that you live, live the life that you love

ikke

Berichten: 37461
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 18:21

Tja, de keuze is natuurlijk aan jou, maar die pony bij ons op stal heeft ook ongeveer die maat (New Forest) en die vrouw, ook Ingrid, meet ook ongeveer jou maat. Kan prima dus.
Te groot of te klein is toch vaak een kwestie van wat ze je wijsmaken. Er wordt wel getwijfeld aan jou kombinatie, maar aan mijn kombinitie, ijslander 1,38, ikke 1,86, daar zegt niemand wat van. Kom op zeg, het wordt eens tijd dat de paardenwereld van zijn oerconservative opvattingen afstapt en de mensen wat meer ruimte geeft voor lol.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 18:22

dat zou dus een goede oplossing zijn, want ik denk echt dat je spijt krijgt als je je schatje wegdoet! Party!!

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 19:26

ik zou persoonlijk ook voor je pony kiezen.. *LOL*
Die van mij zou ik ook NOOIT meer weg doen (zo denk ik er nu over dan..) ook al zou het mooier zijn als ze een stukkie groter was... (zij is 1.50 en ik 1.80 ofzo...)

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-01 22:22

ik denk toch dat ik queen nooit weg zou kunnen doen... ze heeft 4 jaar lang altijd voor mij klaar gestaan en nou zou ik haar in een keer verkopen omdat ik 18 ben? ik weet het veel mensen doen dat ieder zijn eigen keus maar ik kan queen niet zomaar laten stikken... ik heb heel veel met haar meegemaakt en is die 4 jaar lang mijn maatje geweest..... nee ze gaat niet meer weg.. dan maar geen jong paard rijden ach ja als mijn opleiding dadelijk is afgelopen en ik heb een goede baan komt er vanzelf wel een....

iig tnxx voor jullie reacties

Love the life that you live, live the life that you love

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 01:59

Goed besluit hoor *LOL* .
Groetjes Smousje Knipoog .

Een goede ruiter hoort zijn paard praten,
Een hele goede ruiter hoort zijn paard zelfs fluisteren,
Een slechte ruiter hoort zijn paard niet eens schreeuwen!!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-01 18:12

tnxx smousje
ik ben er zelf van overtuigd dat dit het beste is... ik kan me eigenlijk ook geen leven zonder queen voorstellen zo erg zit dat beestje in mijn leven vast....
eg balen dat als je 18 ben gelijk niet meer met een pony mag starten... bij de paarden starten zie ik eigenlijk niet zo voor me met queen dan maar 2 jaar recreatie rijden is ook leuk *LOL*

Love the life that you live, live the life that you love


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, JeRekers, Mark0919, SunnyHorse en 42 bezoekers