kan Bokt niet beter StAL bokt heten?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-01 14:51

Helaas en heel jammer zie ik hier hetzelfde gedrag bij mensen als op vele stallen waar mensen elkaar het leven (ieder dag, want je gaat toch vaak naar je paard) zuur maken.
Zoveel mensen, zoveel meningen...jammer dat dat dus kennelijk niet mogelijk is zonder elkaar giga af te maken. Je hoeft echt niet iedereen leuk te vinden en ik ben zeker ook niet heilig, maar laten we proberen een beetje leuk te houden...
amen.


marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 15:04

waar slaat het op?
niet iedereen is hetzelfde hoor en bokt is bokt en blijft bokt Haha! en bokt is ervoor je eigen mening maar sommigen gaan te ver maar daar hoeven degenen die normaal doen toch niet voor te boeten nogmaals het is en blijft bokt Tong uitsteken sorry moest er ff uit!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 15:26

schijnheilig? Volgens mij is dit topic niet bedoelt om reacties uit te lokken maar meer om te zeggen dat mensen elkaar in hun waarde moeten laten.


marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 15:29

Citaat:
Op 2001-11-18 15:26, schreef Steef:
schijnheilig? Volgens mij is dit topic niet bedoelt om reacties uit te lokken maar meer om te zeggen dat mensen elkaar in hun waarde moeten laten.

das mischien ook wel zo maar ze lokt er wel de nodige reacties mee uit hoor!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 15:31

Ze is misschien gewoon een van de mensen die het zat word dat hier de laatste tijd veel gezeik is.

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 15:37

er word wel veel gezeikt maar nu zeik ik volgens mij ook *LOL* haha maar iedereen zijn eigen mening en wat steef zelf al zei laat iedereen in zijn waarde maja niet iedereen kan dat zo goed Haha!

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 15:49

waarom starten we geen zeik forum? *LOL* zodat je daar je gezeik kwijt kunt Verward hoeven ze tenminste niet meer op normale topics te zeiken

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 18:20

ja!!!
en een kwijl forum, als je je aanmeld krijg je een gratis emmertje opgestuurd

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 18:24

Zal ik dit maar naar 't Kippenhok verplaatsen?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

ikke

Berichten: 37459
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 18:28

Nou dan heb ik ook nog wel wat om over te zeiken. Ik ben dat gezeik goed zat, ikke weet kennelijk te veel, want er lopen hier van die gasten rond die het altijd beter denken te weten zonder hun kennis met ervaringen te kunnen onderbouwen.

Ikke is toch wel benieuwd wie zich aangesproken voelt *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Maar ik vindt het hier beregezellig hoor. Ik weet niet wat jou ervaringen zijn, Aurora, maar de stal- en manegeervaringen die ik heb zijn toch echt vele malen erger dan hier op Bokt. O.K. sommigen zijn wat scherp op de snede, of bezitten een zekere mate van oogkleppen, maar vergeleken bij de manege hier in de buurt stelt dit allemaal niks voor, beregezellige club hier.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 19:28

Mijn stal is trouwens Lovers
Zeikforum zal wel niet zoveel helpen want om van dat gezeik af te zijn heb ik eens een 'laura-afzeik' topic geplaatst (als in: okee ff spuien dan en daarna finito) maar die werd verwijderd Haha!
Misschien maar beter ook haha
Extreme duivel

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 19:35

soms is het wel jammer,en helaas heb ik het zelf niet door dat ik ook 1 van de grote zeikerds ben Verdrietig

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 11:59

Ik verbaas me er iedere keer weer over, dat er geklaagt wordt dat er zoveel gezeik is Verward Kijk ik in de verkeerde topics ofzo ????? Ik lees dit soort dingen bijna nergens ??!!
Wat me wel opvalt is dat als er iemand, in wat voor vorm dan ook, kritiek krijgt, het een wellis/nietes gedoe wordt en dat er een hele boel mensen zich mee gaan bemoeien al-hoe-wel het hun eigenlijk helemaal niet aangaat.
Wel lees ik voortdurend "ik ga bokt verlaten" . Jammer hoor, hier in Duitsland is een spreekwoord wat zegt :"wer austeilt, soll auch einstecken können" . Ik denk dat dat een waarheid als een Koe is!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 17:15

Citaat:
Op 2001-11-18 18:20, schreef Anna-Jelly:
ja!!!
en een kwijl forum, als je je aanmeld krijg je een gratis emmertje opgestuurd




go maaike go!! *LOL*

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-01 18:24

ja halloooooooo. wakie wakie, natuurlijk plaats ik dit topic om reacties uit te lokken, anders kan ik het net zo goed laten...daar zijn het toch topics voor of ben ik nou debiel..dus blij dat jullie reageren he...alleen..waarom zo aangesproken voelen..ik roep het in zijn algemeenheid, (en gaat dus niet voor iedereen op of moest ik eerst alle 3000 bokkers persoonlijk een pb-tje sturen?) en inderdaad om te peilen waar het respect voor andermans mening zit bij jullie.
Als je hier al zo heftig op reageert, nou dan noem ik het geen stal bokt maar kleuterklas bokt..
enne..was de gemiddelde leeftijd niet 12 van de bokkers, tja..dat was ik ff vergeten..niet dat ik daar op neerkijk hoor Lachen maar ik zou me misschien anders moeten uitdrukken zodat het begrijpelijk is.
Een andere reden kan ik niet bedenken.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 18:32

Hier zijn al zoveel topics over geweest.... Wel goed dat je er wat over zegt hoor, en ik ben het ook met je eens, maar om dit hele liedje nou elke keer te herhalen!

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 18:49

Citaat:
Op 2001-11-18 18:20, schreef Anna-Jelly:
ja!!!
en een kwijl forum, als je je aanmeld krijg je een gratis emmertje opgestuurd



nou BartVB je kan aan de slag 2 nieuwe forums het kwijlforum en het zeikforum maar mag ik wel moddie worden van het zeikforum? Haha!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 19:11

op iederen stal is weleens gezeur dus ook op een forum Haha!
Tuurlijk is gezeur nie leuk maar daarom hoeft Bokt nog geen ''stal'' bokt te heten
Als iedereen elkaar in zijn waarde laat (ik weet het is moeilijk) is er niets aan de hand iedereen is zoals ie is
Hoe lelijk je pony ook is het is en blijft jouw lieveling
Dus waarom zouden we elkaar af gaan kraken?? Verward
Je leeft maar 1x en het is zonde van je tijd om iemand het leven zuur te maken Knipoog
Dus Bokt is en blijft Bokt!!!
Groetjes Tamaar

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 19:45

Citaat:
Op 2001-11-18 15:31, schreef Steef:
Ze is misschien gewoon een van de mensen die het zat word dat hier de laatste tijd veel gezeik is.


steef,Ik vind dat dit soort topics op gezeik aflopen.
misschien denken jullie er anders over..enneh zonder gezeik kan er niet geleefd worden toch... Verward

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 08:59

Tuurlijk kan je niet met iedereen vrienden zijn, zo ook niet op een forum. Maar op een stal etc. kan je die mensen ontwijken en hier kan dat ook. Als ik soms topics van bepaalde mensen, met bepaalde titels zie dan lees ik ze al niet. Of wel, maar dan weet ik wat ik ongeveer kan verwachten en dan erger ik me er niet aan.
Ik denk dat de meeste hier volwassen genoeg zijn om dat te doen, en als ze toch reageren en rotopmerkingen maken enzovoorts, dan is dat altijd nog maar een klein deel van bokt, en door dat kleine deeltje zo op te blazen, door er allerlei topics over te schrijven, lijkt het veel meer dan het is! En komt het ook over alsof hier voor een groot deel alleen maar geruzie en gezeik op staat. Dus ik denk dat je het 'probleem' alleen groter maakt door er steeds opnieuw een topic over te starten en er steeds opnieuw over te beginnen! Dus laat het gewoon lekker, zou ik zeggen, en reageer gewoon niet op stomme opmerkingen enzo! Vaak weet je wie het zegt! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: desi92, Googlebot, GrapeshotBot, PLK, Sjokki, Vecar, xPearl en 60 bezoekers