1e keer ZZ-licht, gelijk winst!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49236
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:03

Hee goed joh!! Gefeliciteerd!!

Ik zag trouwens dat DE Royal dance ook ZZ-L gestart is. Maar nog niet zo overtuigend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:23

Gefeliciteerd, echt super gedaan OK dan!
Heb even in je profiel gekeken en moest hier wel even om lachen Haha!

Bettine schreef:
Ollie hebben we nu trouwens even stil gezet, het wou niet meer, misschien teveel gedaan ofzo.
Hij
is ook drachtig van Gribaldi, en als het goed is komt rond 21 maart volgend jaar een veulen!

Verward Verward Verward

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:43

Bettine schreef:
21 februari kan ik dus niet, dan heb ik geen vervoer (zie mn vorige bericht Knipoog)

misschien probeer ik het 10 april dan maar, dan kan je toch zo aan meedoen?!


Ja idd. Zijn hartstikke leuke wedstrijden!

Ik zag trouwens dat een ZZGP-jurilid 2x onderaan stond met 55% in het ZZ-licht. Bloos!

Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:55

Bettine schreef:
Dankjulliewel allemaal Lachen
Ik ben van plan zoveel mogelijk de wedstrijden ZZ-licht te starten die hier in de buurt zijn, en als er een leuke Z2 wedstrijd is, start ik die ook nog wel, maar dat zijn denk ik vooral de buitenwedstrijden die ik leuk vindt Knipoog


Op het moment dat jij met jouw paard 5 winstpunten hebt gehaald in het ZZ-licht, dan mag jij met dat paard niet meer in het Z2 starten.

Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:58

Volgens mij is:

Lichte Tour: ZZ-licht en ZZ-zwaar
Midden Tour: Pr. st. George en Inter I
Zware Tour: Inter II en Grand Prix

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:24

Nee!
ZZ-L en ZZ-Z zijn nationale rubrieken.

Lichte Tour: PSG / I1
Middentour: I2
Zware Tour: GP/ GP-S

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:26

Nistria schreef:
Ik zag trouwens dat een ZZGP-jurilid 2x onderaan stond met 55% in het ZZ-licht. Bloos!

Dat houdt dus in:

(ZZGP) juryleden zijn net gewone mensen / ruiters...........
(ZZGP) juryleden worden afgerekend op hun rijden door de collega jury's en niet gematst..............

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 17:02

Ja, klopt, ik zal geen naam noemen, maar ik had het dus ook al gezien. Wel grappig want die jury heeft mij in het Z2 ooit een keer ontzettend afgebrand bij een volgens iedere andere kijker heel goede proef. Daarom moest ik er wel om lachen Knipoog

Ilindra, bij ons thuis noemen we alle dieren HIJ, of het nou een hengst, ruin, merrie, teefje of reu is, dus dat is een beetje gewoonte. Maar k zal het verbeteren Haha!

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:22

Gefeliciteerd,

Misschien moet je in het vervolg nog wel een tegn Sandra Zoutendijk die rijdt Inter I (Prix ST. George) die heeft zaterdag in Lisse 61,25% gehaald Haha! (ook net op het randje) (ik ben haar groom Haha!)

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:25

O ja ik zag trouwens ook dat een half-broertje van jou paard 70% rond had in de ZZ-licht dat belooft was Haha!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:33

Bettine, wees er wel snel bij wat betreft de selekties voor Junioren! Er doen er een hoop mee en áls het goed mocht gaan, kan je in aanmerking komen voor evt. clinics en trainingen.

Volgend jaar kan je alsnog YR proberen, maar die lat ligt toch weer een stukje hoger. Ik duim voor je! Knipoog

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 19:02

De selecties voor de junioren zijn toch in april dacht ik??
Als ik dan eind februari opgeef is het toch wel vroeg genoeg? moet het er nlk nog wel even over hebben hier thuis.
YR is echt alweer een héél stuk moeilijker inderdaad, maar wie weet over 1 of 2 jaar dat het er ook nog wel eens van komt! Zou wel leuk zijn natuurlijk!

Ja, er liepen gister wel 2 halfbroertjes van Joop mee in het ZZ-licht, altijd leuk natuurlijk, en ze scoorden allebei nog heel goed ook!!! Dat is dan nog veel leuker Knipoog

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 19:35

Ilindra"]
Gefeliciteerd, echt super gedaan OK dan!
Heb even in je profiel gekeken en moest hier wel even om lachen Haha!

[quote="Bettine schreef:
Ollie hebben we nu trouwens even stil gezet, het wou niet meer, misschien teveel gedaan ofzo.
Hij
is ook drachtig van Gribaldi, en als het goed is komt rond 21 maart volgend jaar een veulen!

Verward Verward Verward
[/quote]


Een week geleden heb ik precies het zelfde stukje gequote Haha!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 19:43

Hehehe, ja ik weet het...
K heb het trouwens inderdaad maar even veranderd, voor jullie staat het waarschijnlijk wel raar ja, haha.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-04 12:14

De uitslagen zijn trouwens hier te vinden voor degenen die het nog niet gezien hadden Knipoog
http://www.nvdr.demon.nl/uitslag.ermelo.250104.doc

Op een paar uitschieters (zowel naar boven als beneden Knipoog) liggen de uitslagen trouwens allemaal errug dicht bij elkaar!!

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:06

CGJ12"]
[quote="Nistria schreef:
Ik zag trouwens dat een ZZGP-jurilid 2x onderaan stond met 55% in het ZZ-licht. Bloos!

Dat houdt dus in:

(ZZGP) juryleden zijn net gewone mensen / ruiters...........
(ZZGP) juryleden worden afgerekend op hun rijden door de collega jury's en niet gematst..............
[/quote]

Daar heb je gelijk in...

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-04 17:25

Nistria"]
[quote="CGJ12"][quote="Nistria schreef:
Ik zag trouwens dat een ZZGP-jurilid 2x onderaan stond met 55% in het ZZ-licht. Bloos!

Dat houdt dus in:

(ZZGP) juryleden zijn net gewone mensen / ruiters...........
(ZZGP) juryleden worden afgerekend op hun rijden door de collega jury's en niet gematst..............
[/quote]

Daar heb je gelijk in...
[/quote]

Misschien reed 'ie ook wel heel slecht, dat weten we niet. dan zouden de punten in elk geval wel terecht zijn.
Maar die ZZGP-juryleden kennen elkaar soms net iets te goed, dus zullen ze ook wel anders naar zo'n proef kijken inderdaad.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:42

Margon"]
[quote="Tyrza schreef:

Margon, vanaf 60% heb je winst. (60 % staat als gemiddelde van een 6, bij 58.44% is dat dus een dikke 5,8 als gemiddelde)


ohh oke! bedankt voor de info
Ik weet niet of 1 van jullie hier Jennifer Scharroo kent met haar paar Jamaica zit ze in INtermediar 1 en als ze 1 keer 60% haalt of zo mag ze door dus het is echt moeilijk om die 60% te halen!
[/quote]

Ja ik ken hun wel. Tis idd niet makkelijk op 60% te halen, helemaal bij selectiewedstrijden. In de selectie van de M2 waar ik heb gekeken zijn in totaal maar 3 winstpunten uitgedeeld, aan de 30 deelnemers.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-04 19:38

Ik had net les, en mn instructrice vond dat het heel goed ging!
Ze zei zo van: Als het zo doorgaat zie ik jou volgend jaar al wel met een slibjas rijden!

Pling Nog maar even hard oefenen Knipoog

unique

Berichten: 212
Geregistreerd: 04-10-01
Woonplaats: Lienden (gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 20:08

WOW, gefeliciteerd joh Bettine!!! Haha!
Echt super voor de 1e x ZZ-licht!!!! Dan moet ik nog even oefenen... Schijnheilig
Wel gaaf als je bij de junioren zou kunnen rijden!!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:53

Btw Bettine. Er zijn maar 2 junioren opgenomen in het A-kader, dus er zijn nog 2 plekkies vrij. Je moet normaal 2 keer 60% rijden, maar ze willen het waarschijnlijk verlagen naar 1 keer 60%....dus ga ervoor!!!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 18:12

Op welke wedstrijd moet ik dan rijden??? De observatie wedstrijd van de 21ste in wanroy zeker???
Zou wel leuk zijn natuurlijk Knipoog

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 01:07

Als je meer info wilt, bel je anders even mijnheer van Gansewinkel op. Die kan je wel verder helpen Knipoog

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-04 13:47

Jah, is inderdaad wel een goed idee Knipoog
Zal het zo gelijk ff doen.

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 13:54

prakkie schreef:
Btw Bettine. Er zijn maar 2 junioren opgenomen in het A-kader, dus er zijn nog 2 plekkies vrij. Je moet normaal 2 keer 60% rijden, maar ze willen het waarschijnlijk verlagen naar 1 keer 60%....dus ga ervoor!!!


Je bedoeld dat als je 1x 60% rijdt, je in het A-kader zit?

Ik zou gewoon de eerste keer kijken hoe het allemaal loopt en tijdens de selecties probeer je netjes 60% te rijden, dan zit de kans er in dat je naar het NK mag... Succes OK dan!