Bah sneeuw

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Bah sneeuw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-04 12:27

Hey bokkers

Hebben jullie vanochtend ook zo genoten van het weer?
Nou ik niet Boos!

Ik ben 2 keer onderuit gegaan met mijn scooter en mis nu een aantal onderdelen Lachen
Normaal ben ik echt in 5 min op mijn werk, deed er nu ruim 20 min over.

Gelukkig heb ik zelf verder niets maar morgen ga ik met de bus naar mijn werk toe Haha!

Hebben jullie ook ongelukjes gehad vannochtend?

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 13:17

Ik ben gelukkig nog niet buiten geweest, hou ook helemaal niet van sneeuw. Maar vanmiddag moet ik ook op mijn scootertje naar het paard. Over waarschijnlijk niet gestrooide wegen, heerlijk! Boos!

Vanmorgen heb ik wel een tijdje voor het raam gestaan, ik hoorde mensen schreeuwen, en zag ze rennen. Wat bleek: er kwamen ineens hele grote hagelstenen uit de lucht, van zo'n 1,5 cm breed. Die mensen lieten hun fietsen op de grond vallen en rende de telefooncellen in, wat was ik blij dat ik lekker tegen deverwarming naar buiten stond te kijken! *LOL*

Lang leve de sneeuw ...

Bramblerose

Berichten: 1420
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Herwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 13:31

Ik moest remmen voor stoplicht. Nouja remmen, ik reed 20 ofzo, maar bult af, dus moest toch echt de rem even gebruiken. Ik gleed scheef en zag de auto's naast me dichterbij komen! Maar gelukkig stond mijn auto netjes op tijd stil... Verder geniet ik alleen maar van de sneeuw en mijn paard ook, die was knetter in de paddock en speelde voor het verschikkelijke sneeuwmonster! Knipoog

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 13:34

Gelukkig heb ik nog niks mee hoeven maken op dat gebied...
Ik was vannacht om half 3 al naar buiten geweest, toen was er nog niks gestrooid en alles was sneeuw! Mijn hond is helemaal gek en maakt slidings, speelt sneeuwschuiver, vanalles en nog wat... De paarden waren ook helemaal door het dolle, vooral de veulens!

Gelukkig heb ik dus alleen nog maar positieve dingen gehad!