Jippie een huis gekocht!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Jippie een huis gekocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-04 14:36

Na anderhalf jaar in de flat hebben mijn vriend en ik een huis kunnen kopen. Mijn grootouders gaan naar een appartement en laten dus hun twee-onder-een-kap achter.
Mijn vriend studeert nog en ik ga in september hopelijk eindelijk diergeneeskunde studeren, maar dankzij hulp van mijn schoonouders hebben we het toch kunnen kopen.
Wel moeten we dan flink zuinig gaan leven, maar we zijn toch al niet van die feestbeesten dus dat moet gaan lukken.
Eindelijk hebben we dan een tuin waarin mijn konijn kan loslopen en genoeg ruimte voor de hamsters en de schildpad.
Ik heb er echt zin in, maar we gaan er pas 24 juli in.
Gisteren gelijk een VT-Wonen en ELLE Wonen gekocht, om leuke ideeen op te doen.
Ik ben zooooo blij!!!!

juval

Berichten: 13200
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 14:46

gefeliciteerd!! wat leuk voor jullie, alvast veel geluk samen in jullie nieuwe huis.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 14:52

Oww leuk waar heb je eenhuis gekocht in Vianen zelf? (heb daar zelf 22 jaar gewoont).

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 15:01

Leuk joh, gefeliciteerd! Ik ben ook nog op zoek naar een huis, maar moet eerst m'n eigen huis (appartement) nog verkopen!
Waar ergens heb je een huis gekocht?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 15:02

Super zeg!
Gefeliciteerd!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 15:13

Gefeliciteerd! Super dat je wat ruimer gaat wonen! Nou ben ik alleen wel benieuwd naar foto's! Haha!

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-04 15:36

Het huis is in Vianen (zijstraat van de Burg Jhr Hoeufftlaan, voor de kenners). Foto's heb ik genoeg, mijn opa en oma wonen er immers, maar ik kan er zo 123 niet eentje vinden.
Het is een normale twee onder één kap, het schuine dak begint pas op de zolder. Dus we hebben geen schuine wanden in de slaapkamers (3!). De zolder heeff nog geen vaste trap maar die komt er wel. Het huis staat op (uit mijn hoofd) 150 m2 grond.
De voortuin is ongeveer 20 m2 met een eigen pad naar de achtertuin. En de achtertuin is ongeveer 35 m2 in een L-vorm. Verder zit er een kelder in (echt ouderwets maar heel handig). Sinds 20 jaar zit er een aanbouw aan met een bijkeuken en een schuur. Leuk voor mijn 'vee'.
De buurt is heel netjes, veel ouderen.
Nadelen? Nog geen aansluiting op het riool, geen wc boven, vnl houte vloeren, vnl enkel glas. Maar dat vind ik eigenlijk allemaal geen probleem
Voordelen? Een grote bramenstruik in de achtertuin (jammie), een vijvertje, leuke buren, bekend huis, dichterbij werk (was 3 minuten fietsen en nu 2 haha) en veel plek voor dieren!!!!

boerinnetje

Berichten: 656
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: In de driehoek, Zwolle, Deventer, Apeldoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 16:29

Gefeliciteerd en veel geluk samen in jullie huisje. Ook leuk voor je opa en oma dat hun huis in de familie blijft. Veel plezier.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 16:59

Gefeliciteerd! Leuk zeg dat jullie nu samen een eigen huisje hebben.
Veel plezier en geluk daar al vast! Lachen

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 00:46

Hoi hoi,

Wat gaaf hoor! Ik woon ook in Vianen... Samen met mijn vriend.. we hebben ook drukke plannen, keuken nieuw, dakkapel, en aanbouw... Voorlopig dus in de zooi maar we wonen echt super, we kijken tegen de dijk aan. Vooral in de zomer, 5 minuten lopen en we liggen langs de lek!

Heel veel plzier met de voorpret!