zijn pony snoepjes wel goed?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 09:57

Snoepjes op zich zijn niet slecht. De mensen die ze geven kunnen er alleen vaak niet mee omgaan, die geven te pas en te onpas hun paard een snoepje. Dan heb je dus in no time een super vervelend paard wat alleen maar steeds een snoepje wil. En ze kunnen zeer ver gaan in hun eis om een snoepje.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info


Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 10:03

Alleen snoepjes met heel veel suiker zijn slecht. Volgens mij kan wortelsmaak geen kwaad hoor. Ik heb altijd vanilia paardensnoepjes. Vinden ze erg lekker.


A&N
Berichten: 165
Geregistreerd: 21-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 10:04

Verwardvolgens mij zijn ze ook niet ongezond!!

Maar net als wat ikke zecht je moet niet te pas en te onpas een geven want dan gaan ze schooien en dat is heel er irri!!!:D

groetjes

If U think U know something, U DON'T!!!! DAMN...

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 10:05

Ik voer bijna nooit snoepjes ik geef altijd gewoon wat fruit de ene dag bv een appel de andere dag mandarijn of soms ook wel eens een wortel. Ik vind dit zelf beter als snoepjes.

Het slechtste wat je een paard kan geven is suikerklontjes

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 11:37

appel, mandarijn sinasappel banaan

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 11:48

het is volgens mij niet slecht maar geef ze niet te veel dat is niet goed..
ze zijn ook gewoon helemaal gek van fruit appel,banaan,manderijn,sinasappel,peer,peentjes enz... Vork

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 17:05

Bij ons gaan er kilo's doorheen. Kruidensticks van Vanillia vinden ze het lekkerst. We hebben altijd drie soorten van Vanillia; de kruiden, de gewone en nu ook de banaan. Ik geef mijn paarden bijna voor alles een snoepje, ook tijdens het rijden en ze worden er helemaal niet vervelend van.

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 17:09

Nou in iedergeval zijn snoepjes beter dan suikerklontjes. Ik geef ook aardig wat snoepjes hoor.

Play Like A Man, Win Like A Woman!

Miran

Berichten: 4429
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 20:15

Tja, ik had Witney 4 weken lang geen snoepjes gegeven. Gisteren, toen ik stond te wachten op de trailer, wel, toen had ik zoiets van wat kan mij het nog schelen. En ik heb het geweten, ze bleef bedelen. Ik heb wel een lekkere buikmassage gehad van haar bovenlip.

Ik denk dat qua gezondheid de snoepjes geen kwaad kunnen.

carina

Berichten: 2779
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 21:37

Citaat:
Op 2001-11-19 16:55, schreef Nora:
wat vinden ze het lekkerste fruit want ik ken iemand en die gaf een stuk banaan en ging ff weg toen liep ze trug had d'r paard koliek aanval en ik wil dat niet bij natasja mijn lieve haffie.
doei, jolanda



Carian krijgt 1 a 2 ker per week een banaan en ze vnd het heeeeeeeeeeerlijk, nooit last van koliek gahad of iets dergelijks maar het ene dier is dar gevoeliger voor dan de andere

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Myrthe1 en 28 bezoekers