Verdwenen topic over Puck e.d.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-01 23:38

Pfff, dat krijg je dus als je een paar dingen tegelijkertijd doet.. Wilde topic dat Desiree gestart had op slot zetten maar duwde op de verkeerde knop Boos! Silly me..

Anyway, heb um met wat moeite kunnen redden:

http://www.bokt.nl/upload/1/puck.html

Oops dus Haha!

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 00:20

Haha! foei bartje Extreme duivel *LOL*

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 00:36

bedankt Bart, hoop dat dit weer veel ellende voorkomt, beetje sukkelig dat ie helemaal weg was, maar goed er is nog wat van over.

doei doei

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 00:54

Akelig dat ik nu niet meer kan reageren. Ik ben het namelijk helemaal met Desiree eens. Ruzie kan eens voorkomen. oliebol happens. Maar zodra een kant zijn excuses aanbiedt en de andere kant daar niks van aantrekt en doorgaat met kinderachtige opmerkingen in de trant van 'is kinderbedtijd nog niet voorbij? Gaaaap Dan heb ik weinig respect voor je.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 01:24

oeh ik zou toch zweren dat hier een reactie van Puck stond? Verward Gedelete?

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 01:26

tuurlijk, dat is bart geweest. maar anyway, het starten van zo'n topic zegt genoeg. I rest my case.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 01:31

Bekijk het van de positieve kant: Het gaat nu niet achter je rug om dus daar kan je niet over klagen (zoals in het kippenhok ter sprake kwam) Party!!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 09:13

tsja maar desiree is hier ook niet eerlijk, op horses zei ze giseen dat het haar doel is om mytens en mij weg te krijgen van bokt. en dat is dus penny gehalte he laura of ben jij ook zo kinderachtig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 09:29

Mag je hier dan reageren op het vorige topic??we gaan dus hier voorts dus je kan ook weer leuk posten laura Schijnheilig

Volgens mij zijn mytens en puck en mij naar t schijnt) nog nooit te ver gegaan.Het zou nogal belachelijk zijn ten eerste om gekwetst te kunnen worden door een beeldschermpje niet?

Iedereen zegt dat mytens ze ronduit te kakken zet; is ook niet waar, als ze een topic start zijn ze ronduit grappig en lig ik hier in een stuip; jullie zijn degenen die er altijd wel een negatieve ondertoon in vinden(wie is er dan verkeerd bezig))en bart; het is alom bekend dat je mij ,puck en mytens niet kan luchten; voor elk bericht dat van de 2 dames komt vind je wel een stok om ze mee te slaan(zaols dat spreekwoord he) En dan heb je nog die mensen zoals laura, etc ... zij vindt dat ze asstertief is en daarom iedereen een grote mond kan geven ? dit deedf ze al van t begin bij bokt dus waarom krijgt zij nooit een slotje Verward Verward

i zet een wijs spreekwoord:

Wie vrij is van zonde; werpe de eerste steen Kusje

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 09:32

goed gezegd pj Lovers

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 10:34

Citaat:
iedereen een grote mond kan geven ? dit deedf ze al van t begin bij bokt dus waarom krijgt zij nooit een slotje


Van t begin bij bokt? Knap, kan me niks daarvan herinneren. Ik kan me ook niet herinneren dat ik botte opmerkingen plaats en dat er mensen zijn die hiermee zitten (naast één welbekende keer) Geef me maar wat voorbeelden dan!

Actie->reactie geldt in mijn geval. En dat ik daar geen slotje voor krijg, laat toch zien dat ik uiters redelijk ben.
Haha!

Citaat:
jullie zijn degenen die er altijd wel een negatieve ondertoon in vinden(wie is er dan verkeerd bezig))

Jullie is in dit geval wel een aardig grote groep mensen. Dan is er óf een gigantische communicatiestooring tussen de half bokt en deze personen.... óf er zit wel degelijk een negatieve ondertoon in, die ze misschien niet bedoelen? Feit blijft, dat het dus wel zo opgevat wordt...

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 10:37

oh laura gelukkig vind jij jezelf geweldig en je begint nooit. dat laat je ook keer op keer zien. chapeau!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 10:45

in tegendeel ik begin wel eens hoor. Toch blijft het meestal een reactie op iets anders. Dat dat weer nieuwe dingen uitlokt... tsja..
Maar in tegenstelling tot sommige mensen bijvoorbeeld, probeer ik mijn opmerkingen ergens op te laten slaan. Ik ben niet vies van een discussie, of een beetje gebekvecht, maar dan moet er wel een doel voor zijn. Zinloze opmerkingen die er niets aan toevoegen, zorgen juist ervoor dat mensen zoiets krijgen van ' Frusty '

Maar ik kan je wel weer voorspellen dat dit topic ook zo zal lopen. Krijg ik weer een opmerking dat ik beter de penny kan gaan lezen ofzo. Dat ik mezelf geweldig vind. blabla. And the point is..? Verward Maarja. Misschien een goed idee voor goed voornemens voor 2002..?

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 10:46

mijn voornemen voor 2002 is te blijven wie ik ben Haha!

maar even serieus laura ik zeg alleen dat je zelf ook niet schoon bent van afzeiken en dan heb ik het over jonge kinderen hier. that's all.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-01 10:49

Dit vind ik dus een beetje irri, Puck.. Meteen als iemand met (gefundeerde) tegen argumenten komt dwaal jij ineens af van het onderwerp en ga je maar met modder gooien en mensen maar persoonlijk op dingen pakken. Erg zwak. Heb nog nooit een discussie op inhoud kunnen voeren met je, telkens verzande dat in gekat.

Lijkt me ook een mooie reden om ook hier weer een slotje op te zetten. Gok dat de meningen inmiddels wel duidelijk zijn en jullie weten ook waar jullie op het moment wat mij betreft staan.